Μαγκιές μέ ποιές πλάτες;

Τότε που μας επέβαλαν τον Τζήμερο όπως και άλλους (βλέπε Τρεμόπουλο, Μπουτάρη, Καμίνη)…
Τότε που έστελνε γράμμα στην Μέρκελ…
Κι επειδή η Μέρκελ δεν θα το διάβαζε, κάποιοι φρόντισαν να δημοσιευθεί στην …Bild.
Τι «μάγκας» είναι αυτός και τι μεγάλες πλάτες πρέπει να έχει, για να γράψει πέντε αρλούμπες κι αυτές να δημοσιευθούν χωρίς καθυστέρηση στα πιο μεγάλα ΜΜΕ Ελλάδας και Γερμανίας;

Μαγκιές μέ ποιές πλάτες;1 Συνέχεια

Τὸ «ἔξυπνο πουλί» ἀπὸ τὸ …δημοψήφισμα πιάνεται!!!

Γιατί ΑΠΕΧΩ ἀπό τό σημερινό δημοψήφισμα;1 Ἔλεγα λοιπὸν πρὸ ἡμερῶν πὼς τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ δημοψηφίσματος εἶναι «ΟΧΙ» καὶ  μάλιστα ΠΡΟ-ἀποφασισμένο.

Τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ δημοψηφίσματος εἶναι ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟ καὶ λέγεται «ΟΧΙ»!!!

Συνέχεια

Δέν ὑπάρχει ῥευστότης στίς τράπεζες;

Ἐὰν ψάχνουν ῥευστότητα κάποιοι, γιὰ νὰ ἀνοίξουν τίς τράπεζες, ἂς ἀναζητήσουν τὰ ταμεῖα ποὺ διαχειρίζεται ὁ κύριος Στουρνάρας στὴν Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος.
Δὲν τὰ λέμε ἐμεῖς ἀλλὰ ἡ συνοπτικὴ λογιστικὴ κατάστασις ποὺ ἐξέδωσε ἡ ΤτΕ πρὸ μιᾶς Ἑβδομάδος. Συνέχεια

Πιωμένος ἤ μ@λ@κ@ς;

Πιωμένος ἤ μ@λ@κ@ς;Ψαριανός…
Είναι πιωμένος ή όχι; Συνέχεια

Κάποτε τὸ «ἔχεζε τὸ εὐρώ» ὁ Χατζηνικολάου…

Ο Χατζηνικολάου στις εκλογές του 2012 είχε χεσμένο το Ευρώ.
«Δεν συμπαθώ το γαμω-μνημόνιο» επαναλαμβάνει κάθε τόσο…
«Να την χέσω την Ευρωζώνη!» λέει με έμφαση. Κάποτε τὸ «ἔχεζε τὸ εὐρώ» ὁ Χατζηνικολάου...1
Συνέχεια

Τρομολαγνεία τοῦ κ@λου ἀπὸ τὸν Βαρβιτσιώτη!

Τρέχουν τα σάλια τους στην προοπτική επαναφοράς τους στην εξουσία.
Γνωρίζοντας ότι οι επικυρίαρχοι είναι με το μέρος τους, δεν έχουν τον παραμικρό ενδοιασμό να μπουρδολογήσουν ασύστολα.
Κι αφού με το μυαλό τους μας έπεισαν ότι το ΟΧΙ σημαίνει έξοδο από το Ευρώ,. μας εξηγούν και τι θα ακολουθήσει…. Συνέχεια