Νύκτες κρυστάλλων;

Ἐχθὲς τὸ βράδυ κατάφερα νὰ ἀνάψω τὸν ὑπολογιστή μου καὶ νὰ …τρομάξω ἀρκούντως.
Στὸ Κερατσίνι εἴχαμε ἐπίθεσι καὶ καταστροφὲς στὸ ἀστυνομικὸ τμῆμα.
Στὸ Μοναστηράκι συμπλοκὴ Ἑλλήνων μὲ Ἀλβανούς,  μὲ ἕξι τραυματίες.
Στὴν Θεσσαλονίκη καταστρεφόταν ὅ,τι ἀπέμεινε ἀπὸ τὶς ἐπιδρομὲς τοῦ κράτους, τοῦ παρακράτους καὶ τῶν διεθνῶν τοκογλύφων…
Τὸν Καμμένο τὸν ἐβάρεσαν καὶ ἐνεφανίσθη καταματωμένος, ὡς μαινόμενος …Ὁλλανδός, νὰ σέρνῃ τὰ ἐξ ἁμάξης. (Πῆρε πόντους πάντως… Τοὐλάχιστον δέκα πόντους ὑψηλότερο τὸν εἶδα!!!)
Ἐπεισόδια στὴν Πάτρα, μὲ μεγάλες ζημιές. Συνέχεια

Ἡ δυστυχία τοῦ νά εἶσαι Ἕλληνας αὐτοαπασχολούμενος

Χιλιάδες έλληνες μικροέμποροι, μικροβιοτέχνες και άλλοι αυτοαπασχολούμενοι λαμβάνουν τον τελευταίο καιρό τα αυστηρά σημειώματα του ΟΑΕΕ (του ασφαλιστικού τους οργανισμού δηλαδή), με τα οποία τους απειλεί με κατασχέσεις σπιτιών και προσωποκράτηση αν δεν εξοφλήσουν τις καθυστερούμενες ασφαλιστικές τους εισφορές. Δεν τους φτάνει που οι δουλειές τους δεν «βγαίνουν», που η πελατεία λιγοστεύει, που τους βγαίνει η πίστη να συγκεντρώσουν κάθε μήνα τα χρήματα για να πληρώσουν τις ΔΕΚΟ, τον ΟΤΕ, τους προμηθευτές, τους υπαλλήλους τους (αν έχουν) και τις ασφαλιστικές εισφορές των υπαλλήλων τους. Δεν τους φτάνει που ελάχιστα πια περισσεύουν για να μπορέσουν κι αυτοί να ταΐσουν τις οικογένειές τους, έχουν από πάνω τους και το κράτος, στον ρόλο του μισθωμένου από άγριο και ανάλγητο τοκογλύφο μπράβου, να τους απειλεί αδίστακτα για να πληρώσουν τις ασφαλιστικές εισφορές προς το δικό τους ταμείο, τον ΟΑΕΕ.

 Στην ουσία, με αυτές τις μεθόδους, η Πολιτεία αναγκάζει όλους αυτούς τους αυτοαπασχολούμενους Έλληνες να Συνέχεια

Θέλω Τσίπρα τώρα!!!

Τέλος, πρέπει νὰ προχωρήσουμε!!! Πρέπει νὰ γίνουν ἐκλογὲς τώρα… Ἄμεσα!!! Πρέπει μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο νὰ ἀποκτήσουμε τὸν Ἀλέξη Τσίπρα γιὰ πρωθυπουργό, διότι μόνον τότε θὰ δοῦμε πὼς πράγματι, λεφτὰ ὑπάρχουν!!! (Κι ἐὰν δὲν ὑπάρχουν θὰ εὑρεθοῦν!!!)

Ὁ Ἀλέξης πῆγε στὴν Θεσσαλονίκη, κατὰ πῶς γνωρίζετε, φαντάζομαι.
Ἐκεῖ λοιπὸν στάθηκε δίπλα στοὺς ἀνθρώπους ποὺ διαμαρτύρονται καὶ πασχίζουν νὰ διατηρήσουν κάτι ἀπὸ τὰ χαμένα κεκτημένα τους…
Δῆλα δή ὁ Ἀλέξης ἦταν κάπως ἔτσι στήν Θεσσαλονίκη; Συνέχεια

Ἡ ἄοκνη κα Μπιρμπίλη: Μετά τόν ΟΟΣΑ στόν… ΟΗΕ!

Βρέ μανία μέ τήν Μπιρμπίλη. Πάλι τήν βόλεψαν τά τσιράκια τῶν ξένων τοκογλύφων. Δέν χάνεται μέ τίποτα αυτή. Ἀπό κοντά στήν μάσα καί στήν ἁρπαγή καί τοῦ τελευταίου εἰσοδήματος τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ.

Μινώταυρος

Κανείς τελικά δεν χάνεται! Σίγουρα όχι η Τίνα Μπιρμπίλη, η οποία  θήτευσε ως υπουργός Περιβάλλοντος για ενάμιση χρόνο, με τη γνωριμία της με τον πρώην πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να ξεκινά, όπως ακουγόταν τότε, από κάποια αίθουσα γυμναστηρίου.

Κι όχι μόνο δεν χάνεται, αλλά τοποθετείται σε μια αξιοζήλευτη, όσο και Συνέχεια

Ἄς ἑτοιμασθοῦμε ὅλοι γι΄αὐτά πού ἔρχονται

Ας ετοιμαστούμε όλοι γι’ αυτά που έρχονται…και που ήδη ισχύουν στις ΗΠΑ του σκατονομπελίστα Ομπάμα. Οι Δήμοι παραχωρούν σε τράπεζες (σε τοκογλύφους δηλαδή) την είσπραξη φόρων και για αδυναμία πληρωμής χρέους ακόμα και 200 δολαρίων … οι τοκογλύφοι κάνουν αυτό που πάντα έκαναν από την Αρχαία Αίγυπτο ακόμα. ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ με τη βοήθεια ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ και της “ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ” ολόκληρα σπίτια αξίας 200.000 δολαρίων …για χρέη μικρότερα των 200 δολαρίων. 
Οι πολιτικοί μας ήδη κάνουν τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση που θέλουν οι τοκογλύφοι. Το κράτος με το πρόσχημα της άμεσης ανάγκης για μετρητά … θα παραχωρήσει έναντι τιμήματος …τις οφειλές των πολιτών σε ιδιώτες-αρπακτικά . Οι ιδιώτες-αρπακτικά που εννοείται είναι “επενδυτές” του τοκογλυφικού τομέα… θα Συνέχεια

Νέα Ρεπουστιά

Ἐχουμε ξαναπει. Οι ανθελληνικές θέσεις που κατά καιρούς ακούγονται δέν έχουν σκοπό να μας πείσουν για την ορθότητα των. Χέστηκαν οι προπαγανδιστές εάν θα τους πιστέψουμε ή όχι, εάν θα μας πείσουν ή αν θα μας αλλάξουν τις απόψεις. Ο ρόλος των διαφόρων που ρίχνουν το φαρμάκι των έχει να κάνει με την μέθοδον της σταγόνας. Το δηλητήριον δηλαδή που πέφτει σταγόνα-σταγόνα στην τεράστια κανάτα μας μέχρι να πάψουμε να αντιδρούμε σε αυτό, να θεωρούμε δηλαδή δεδομένη την ύπαρξη του ώστε να πάψουμε να αντιδρούμε.

Βεβαίως οι προπαγανδιστές τύπου Ρεπούση, Δραγώνα κλπ κάνουν ένα λάθος. Ξεχούν ότι ο Μιθριδάτισμός είναι μέθοδος αυτοπροστασίας. Καλό μας κάνουν δηλαδή με τέτοια δηλητήρια γιατί στο τέλος θα αποκτήσουμε μόνιμη ανοσία στα φαρμάκια.

Από την άλλη βεβαίως Συνέχεια