Ὁ Παπαδημούλης λυπᾶται πολὺ καὶ καταδικάζει τὸ τυφλὸ κτύπημα στὴν Βοστώνη (ὅπως ὅλοι μας!), ἀλλὰ ἀκόμη δὲν ἔχει δηλώσει λύπη καὶ καταδίκη γιὰ τὸ τυφλὸ κτύπημα τῆς Marfin Bank, τὸ ὁποῖον καὶ ἀπὸ μόνον του ἐστοίχησε τὴν ζωὴ σὲ συνανθρώπους μας….
Μᾶλλον μιλᾶμε γιὰ διαφορετικὰ μέτρα καὶ σταθμά, ἀναλόγως τοῦ ποιὸς εὑρίσκεται στὴν πλευρὰ τῶν ἐπιτιθεμένενων τρομοκρατῶν!!!!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τοκογλυφικὴ ἀσυλία
Νόμος εἶναι τὸ Δίκαιον τῆς Πατρίδος!
Νόμος είναι το δίκιο της πατρίδας
«Νόμος» είναι το δίκαιο της ελεύθερης αγοράς. Με αυτόν τον μανδύα, επίορκοι πολιτικοί παρέδωσαν τα σπλάχνα της μάνας Γης στις αδηφάγες ορέξεις τοκογλύφων και κέντρων παγκόσμιου σκοταδισμού. Τι και αν οι υπουργοί που υπέγραψαν είναι τώρα υπόδικοι; Συνέχεια
«Ὁ Ὀμπάμα κι ἐγὼ ἀναλάβαμε οἰκονομίες κουρέλια!»…
Χά! Μοῦ θυμίζει γνωστότατο ἕλληνα συνθέτη ποὺ σὲ συνέντευξή του εἶπε «αὐθόρμητα καὶ φυσικά: «Ἐγώ, ὅπως καὶ ὁ Μότσαρτ, ὁ Μπετόβεν, ὁ Ραχμάνινωφ καὶ ἄλλοι…συνάδελφοι, ἔχουμε…». Ὄχι τὸ ὄνομα δὲν τὸ λέω, ἀλλὰ τὸ γεγονὸς εἶναι 100% πραγματικό. (Συνέντευξις στὸ 3ο πρόγραμμα, πρὶν ἀπὸ καμμιὰ δωδεκαετία).
Εἴπαμε νὰ μιλήσῃς Ἄκη, ἀλλὰ ἐσύ….
Τὸ παρὰ ἔκανες.
Εἶναι δυνατόν νά βάλῃς μέσα στόν λογαριασμό τόν Σημίτη; Τόν Μπένυ; Τόν Πάγκαλο; Μά τί λέμε τώρα;
Καὶ καλὰ αὐτούς… Ἀναμενόμενον… Εἶναι κι ἐνεργοί, κατὰ μίαν ἔννοιαν. Τοὺς βλέπουμε διαρκῶς. Κάθε λίγο καὶ λιγάκι πετάγονται ὡς πορδές, γιὰ νὰ ποῦν τὸ κοντό τους καὶ τὸ μακρύ τους. Λὲς καὶ τοὺς ἔχουν βάλει κασετοφωνάκι στὸν ἀνύπαρκτον ἐγκέφαλό τους, καὶ ἐκόλλησε λόγῳ κακῆς χρήσεως.
Ἀλλά τόν Λαλιώτη; Τόν Λαλιώτη βρέ Ἄκη; Ποῦ τόν ἐνεθυμήθης πάλι αὐτόν; Αὐτὸς ἐλύσσαξε γιὰ νὰ κρυφθῇ. Νὰ χαθῇ ἀπὸ προσώπου γῆς. Κι ἐσύ τόν φέρνεις τώρα στό προσκήνιο; Δῆλα δή; Πᾶς νά τοῦ χαλάσῃς τίς παραγραφές, πού σαφῶς ἔχει κερδίσει μετά ἀπό τόσων ἐτῶν ἀπουσία;
Συνέχεια
Ἄπαικτη Ἀλέκα μὲ τὶς …σοφίες σου!
Ἔρχεται ὁ μνημονιακός Ἀλέξης
Στροφή 180 μοιρῶν ἀπεφάσισε ὁ πρόεδρος τοῦ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Ὄχι πώς ἦταν ποτέ του ἀντιμνημονιακός, ἀλλά ἀντελήφθη ὅτι δέν ἀπέκτησε ἔρισμα στό ἐκλογικό σῶμα καί ἔτσι συμπλέει μέ τούς ξένους ἀφεντάδες γιά νά πάρῃ «ἐξουσία». Σέ εἰσαγωγικά, βεβαίως.
Κάποιοι ἔλεγαν ὅτι ὁ Ἀντωνάκης εἶναι χειρότερος ἀπό τόν Γιωργάκη. Νά μοῦ τό θυμηθεῖτε. Ὁ Ἀλεξάκης θά εἶναι ἀκόμα χειρότερος. Ἄλλωστε σέ λίγο θά μάθουμε. Συνέχεια


