Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ – ΚΡΑΤΟΥΣ!

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, συμμετείχε σήμερα (30.10.2012) με την ιδιότητα του μέλους της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, σε κοινή σύσκεψη με αντιπροσωπεία Βουλευτών από το Κοινοβούλιο της Νορβηγίας, που επισκέπτεται την Αθήνα και την Άγκυρα.

Μετά το τέλος της σύσκεψης υπό την προεδρία του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στην οποία μετείχαν από ένας βουλευτής της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ (απουσίαζαν από τα λοιπά κόμματα), ο Τέρενς Κουίκ έκανε την εξής δήλωση: Συνέχεια

Διαγράψατε τό κατακάθι; Γιατί; Πουλᾶ πολύ ὁ πατριωτισμός;

Ὅταν δίδατε λόγο καὶ βῆμα στὸ σούργελο δὲν εἴχατε πρόβλημα.
Ὅταν ἐξαπέλυε ὕβρεις καὶ προσβολὲς στὴν μνήμη μας γιὰ τὴν γενοκτονία, δὲν εἶδα κάποιον ἀπὸ τοὺς πρωτεργάτες σας νὰ τὸν στέλνῃ στὸν ἀγύριστο.
Τώρα ὅμως, τώρα ποὺ ὁ πατριωτισμὸς πουλᾶ πολύ, τώρα ποὺ βλέπετε τὴν ἐξουσία νὰ σᾶς χαμογελᾶ περιπαικτικά, τώρα Συνέχεια

Καταργοῦν τό Κοινοβούλιο οἱ δανειστές

Ἔλα. Δέν τό πιστεύω. Καταργοῦν τό κοινοβούλιο, ποιοί; Οἱ καινούργιοι ἀφεντάδες; Λογικό. Δική τους εἶναι ἡ Ἑλλάς ὅτι θέλουν τήν κάνουν. Ἐμεῖς τούς τήν παραδώσαμε, διά τῶν αἰρετῶν ἀντιπροσώπων μας. Ἐμεῖς ὁ Ἑλληνικός λαός. ΑΜΑΧΗΤΙ. Διότι εἴμαστε παντελῶς ἠλίθιοι, ἀνόητοι, ἀγράμματοι, ἀδαεῖς καί ὀσφυοκάμπτες. 

Οἱ δανειστές καί τά τσιράκια τους δέν κάνουν τίποτα ἄλλο ἀπό τό νά ἐφαρμόζουν αὐτά πού τούς δώσαμε ἐντολή – ἐμεῖς οἱ ἴδιοι – νά κάνουν.

Ὕστερα, ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα φωνάζοντας «κλέφτες, προδότες, ἀπατεῶνες», καί περιμένουμε νά μᾶς λυπηθοῦν ἤ νά σκεφτοῦν ὅτι εἶναι ὑποχρεωμένοι ἔναντι ἡμῶν ἐπειδή εἴμαστε «Ἑλληναράδες».

«Τό μνημόνιο εἶναι εὐλογία γιά τόν τόπο».Τάδε ἔφη Πάγκαλος. Μήπως εἶχε δίκιο; Τό ζητούμενο εἶναι νά μήν ἀποβῇ μοιραῖο γιά τόν τόπο.

Σέ λίγο καιρό θά ἀρχίσῃ καί τό μεγάλο φαγοπότι εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων. Ἡμῶν, δηλαδή.

Μινώταυρος……………….. Συνέχεια

Καποιοι μόλις ΤΩΡΑ(!) εἶδαν τὴν ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ! «Πέφτουν ἀπὸ τὰ σύννεφα!»

netakias.com

Στο Ολυμπία τα γράφουμε από το 2011…

Λίγη μήτηρ μαθήσεως γι αυτούς που θα ψηφίσουν Αύριο…

Οι τροπολογίες του Γιάννη Στουρνάρα στο νομοσχέδιο για την απόσυρση του Δημοσίου από ΔΕΚΟ και λιμάνια, δεν έπεισαν τους εισηγητές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ να άρουν τις ενστάσεις τους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις αποκρατικοποιήσεις των ΔΕΚΟ .

Η ΔΗΜΑΡ θα καταψηφίσει το επίμαχο άρθρο κατά τις ονομαστικές ψηφοφορίες που έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ

Συνέχεια

Ἐν τάξει Κωστάκη, κέρδισες μὲ τὸ σπαθί σου μίαν θέσι στὰ ψηφοδέλτια τοῦ τΣΥΡΙΖΑ!

Εἶχα λοιπὸν πρὸς στιγμὴ ἀνησυχήσει Κωστάκη μὲ τὰ ἐντάλματα, μὲ τὰ κυνηγητά, μὲ τὶς συλλήψεις.
Σὲ τέτοιον βαθμό, ποὺ σκεπτόμουν νὰ ἔλθω ἔως τὴν ΓΑΔΑ καὶ νὰ σοῦ συμπαρασταθῶ!
Τὶ καλὰ ὅμως ποὺ μὲ …ἐμπόδισαν κάποια χιλιόμετρα καὶ κάποιες …ἀναποδιές!
Τελικῶς Κωστάκη σὲ αὐτὴν τὴν ζωὴ τίποτα δὲν εἶναι τυχαῖον!
Οὔτε μία σύλληψις τῆς προκοπῆς δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ σὲ αὐτὸν τὸν τόπο καὶ νὰ μὴν ἔχῃ ἀντίκρυσμα σὲ εἶδος…

Συνέχεια

Φαντάζομαι Μπουτάρη πὼς αὐτὸ τὸ θέαμα δὲν προσβάλλει τὴν αἰσθητική σου…

 

Φαντάζομαι Μπουτάρη πὼς αὐτὸ τὸ θέαμα δὲν προσβάλλει τὴν αἰσθητική σου...1

Φαντάζομαι πὼς τὰ γοῦστα σου εἶναι κάπως …ἐξεζητημένα! 
Τοὐλάχιστον ἀπὸ αὐτὰ ποὺ διαβάζω καὶ βλέπω, μᾶλλον γενικότερα εἶσαι κάπως …ἐξεζητημένος!
Σωστά;
Κι ἐπεὶ δὴ βρὲ κατακαϋμένε σὲ συμπονῶ, φαντάζομαι πὼς ἐτοῦτο τὸ θέαμα θὰ καλύπτῃ τὶς αἰσθητικές σου προτιμήσεις.
Συνέχεια