Ἐπιλεκτική «καταδίκη» τρομοκρατικῶν κτυπημάτων;

Ὁ Παπαδημούλης λυπᾶται πολὺ καὶ καταδικάζει τὸ τυφλὸ κτύπημα στὴν Βοστώνη (ὅπως ὅλοι μας!), ἀλλὰ ἀκόμη δὲν ἔχει δηλώσει λύπη καὶ καταδίκη γιὰ τὸ τυφλὸ κτύπημα τῆς Marfin Bank, τὸ ὁποῖον καὶ ἀπὸ μόνον του ἐστοίχησε τὴν ζωὴ σὲ συνανθρώπους μας….
Μᾶλλον μιλᾶμε γιὰ διαφορετικὰ μέτρα καὶ σταθμά, ἀναλόγως τοῦ ποιὸς εὑρίσκεται στὴν πλευρὰ τῶν ἐπιτιθεμένενων τρομοκρατῶν!!!!
Συνέχεια

Πληρώνουμε ἐκατομμύρια στήν ΜΚΟ τῆς Ῥεπούση γιὰ νὰ …συνωστίζονται οἱ ἐκλεκτοί της!!!

Μὲ τόσα ἐκατομμύρια εἶναι δικαιολογημένη ἀπόλυτα νὰ μιλᾷ γιὰ συνωστισμούς, γιὰ λατρεῖες της στὸ τουρκικὸ στοιχεῖο καὶ γιὰ ἀλλοιώσεις σὲ ἱστορικὰ δεδομένα. Ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε, τὸ χρῆμα πολλοὶ τὸ ἠγάπησαν κι ἀκόμη περισσότερο κάποιοι τύποι σὰν τὸ ἐν λόγῳ γύναιον.

Βο(υ)λευτὴς θὰ μοῦ πεῖτε…
Χά… Τῶν 1670 ψήφων! Οὔτε οἱ δικοί της δὲν τὴν ψήφισαν. 
Ἤθελαν νὰ μᾶς τὴν φορτώσουν καὶ μᾶς τὴν φόρτωσαν. 

Συνέχεια

Γιατί ἡ Ἑλληνική Θράκη χαρακτηρίζεται ὡς «Δυτική» ἀπό τήν Τουρκία;

Μετά από δημοσίευμά μας, στο οποίο θίξαμε ευθέως την πονηρότατη αλυτρωτική τακτική της Τουρκίας για χαρακτηρισμό της Ελληνικής Θράκης (με χρησιμοποίηση γεωγραφικού όρου) ως «Δυτική Θράκη» (μόνιμη τακτική δηλώσεων τοπικών πρακτοριδίων, πολιτικών, κυβερνητικών, αξιωματούχων, υπουργών αλλά και του ίδιου του τούρκου πρωθυπουργού), η οποία όλως περιέργως μένει αναπάντητη επί χρόνια από την Ελληνική πλευρά, μαθαίνουμε πως υπήρξε ερώτηση στην Ελληνική Βουλή σχετικά με το θέμα

.Την σχετική ερώτηση υπέβαλαν οι βουλευτές Γιάννης Δημαράς και Γαβριήλ Αβραμίδης, στηριζόμενοι σε διαδικτυακά δημοσιεύματα, αλλά και σε άλλα δημοσιεύματα του τύπου. Αν και οι πηγές που αναφέρουν οι κ.κ. βουλευτές είναι πηγές αναδημοσιεύσεών μας, αφού πρώτα τους ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον τους για την Θράκη και την Ελληνικότητά της, θα τους προτείναμε να είναι περισσότερο προσεκτικοί στο μέλλον και να αποφεύγουν να αναφέρονται σε «πηγές» που καμία γνώση δεν έχουν για τα συμβαίνοντα σε αυτή την ακριτική Ελληνική περιοχή – γωνιά της πατρίδας μας*.

Η ερώτηση των βουλευτών Συνέχεια

Καὶ κλάαααμα ὁ φασίστας βρὲ παιδάκι μου!!!

Πολὺ κλάμα!!!
Αὐτὸ ὁ Τζεγκὶζ Ὀμέρ, παρέα μὲ ὅλο τὸ συναπάντημά του, ἔχει ἕνα θέμα. Ἐξακολουθῇ τὸ φουκαριάρικο νὰ θεωρῇ πὼς ἡ ὀθωμανικὴ αὐτοκρατορία δὲν τελείωσε.
ΚΙ ὄχι μόνον τὸ θεωρεῖ, ἀλλὰ πιστεύει στὸν μεγάλο ἀγώνα τῶν τούρκων κατὰ τῶν ἀπίστων!!!
Ὤ, ναί!!!
Τί σημαίνει ὅμως πόλεμος τούρκων κατά ἀπίστων;
Χμμμ…
Ἄς μὴν καταπιαστῶ μὲ τέτοιες λεπτομέρειες.
Συνέχεια

Ὁ Ζεϊμπέκ Χουσεΐν ἐκπροσωπεῖ καί τούς Ἕλληνες Πομάκους;

ΑΛΗΘΕΙΑ, Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙΖ.Α ΖΕΪΜΠΕΚ ΧΟΥΣΕΪΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ; ΑΝ ΝΑΙ, ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ; ΕΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΜΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ;

Συνέχεια

Ἀπόδειξις πατριωτισμοῦ ἀπό τούς Πομάκους τῆς Θράκης

Ξεσπαθώνουν καί ἀγριεύουν οἱ Ἀγριᾶνες (Πομᾶκοι) τῆς Θράκης. Ε, μά πιά. Μέ τή βία θά τούς μετατρέψουν σέ τούρκους; Μουσουλμάνοι, ἴσως. Τοῦρκοι ὅμως ποτέ!

Μινώταυρος

Για μια ακόμη φορά, οι Έλληνες Πομάκοι της Θράκης, μας κάνουν όλους περήφανους με τη στάση τους και τη αγάπη τους για την κοινή μας πατρίδα.Όπως διαβάσαμε από στο «ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ» ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πομάκων με ανακοίνωση του εκφράζει την ικανοποίηση του για την τροποποίηση του νόμου 3536/2007 και ειδικότερα την αλλαγή του καθεστώτος διορισμού ιμάμηδων, κατηγορώντας τη Τουρκία για προσπάθεια «καπελώματος» της μουσουλμανικής μειονότητας. Η σχετική ανακοίνωση-καταπέλτης για τις απαράδεκτες μεθοδεύσεις της Άγκυρας, ευχόμενοι να συνοδεύσουν κάποια στιγμή τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου θα βοηθηθούν αποτελεσματικά να θέσουν σε ευρωπαϊκό – τουλάχιστον – επίπεδο την καταπίεση που υφίστανται από τους μηχανισμούς του τουρκικού προξενείου:
«Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πομάκων χαιρετίζει την τροποποίηση του νόμου 3536/2007 αναφορικά με το διορισμό των μουσουλμάνων ιεροδιδασκάλων (ιμάμηδων). Συγχαίρουμε όλους τους βουλευτές που δεν υπέκυψαν στις πιέσεις και στους εκβιασμούς.
Η ψήφιση της τροποποίησης συμβάλλει τα μέγιστα στην ισονομία και ισοπολιτεία μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων. Οι διαδικασίες αυτές αποτελούν εσωτερικό ζήτημα της Ελληνικής Δημοκρατίας και δεν έχει κανένα δικαίωμα να αναμιγνύεται η Τουρκία ή άλλος ξένος παράγοντας. Το ζήτημα δεν Συνέχεια