Θέλω ..ἐμπάργκο στὴν ΑΕGEAN τώρα!! (τελευταῖες ἐξελίξεις)

Πως έλεγε η διαφήμισή τους; Aegean…θέλω να πετάξω τώρα;;
Κι εγώ θέλω δοσίλογοι να πάθετε τέτοια ζημιά μετά από αυτό,που να βλαστημήσετε την ώρα και την στιγμή  που για το χρήμα, πουλήσατε πατρίδα, αγώνες, αίμα και θυσίες!! Γίνεται;;
Αν το θελήσουμε πολύ γίνεται!!

(Σημερινή εξέλιξη) Μετά την κατακραυγή από πολλές πατριωτικές σελίδες,η AEGEAN αναγκάστηκε σε δημόσια απολογία,που πιο πολύ τραγική ήταν,παρά επεξηγηματική!
Και τι να πουν δηλαδη;;

Συνέχεια

Μέ ποιό δικαίωμα πατᾶτε ἀκόμη τά χώματά μας;

Ὅταν ἐβίαζαν καὶκομμάτιαζαν κι ἔσφαζαν τὸν Μανώλη, τὸν Γιῶργο, τὸν Λευτέρη, τὴν Θεοδώρα, τὴν Ἀθανασία, τὴν Ἑλένη, τὸν Γιάννη, τὸν Θανάση, τὸν Κώστα, τὸν Ἀνδρέα, τὸν Ἰάσονα, τὴν Ἀγάπη, τὴν Κατερίνα, τὸν Ἠλία, τὸν Θύμιο, τὴν Σοφία, τὸν Γρηγόρη,…. τοὺς χιλιάδες τέλος πάντων ποὺ ἔσφαζαν, ἐγχώριοι καὶ μὴ δουλόσποροι, ἐσεῖς προσκυνούσατε. 
Εἵχατε στήσει τὴν πλάτη στὸν τοῖχο καὶ ἀναζητούσατε τρύπες γιὰ νὰ χωθεῖτε  ἐξωτικὰ μέρη γιὰ νὰ ἀπολαύσετε τὴν νέα σας μπάζα. 
Τώρα ποὺ  ἀρχιδολοφόνος, ἀρχιφασίστας, ἀρχί-ὑπάνθρωπος πατᾶ τὰ χώματά μας, ἐσεῖς τρέχετε νὰ τὸν προστατεύσετε!
Ἀπό ποῦ; Ἀπό ποιόν; Ἀπό ποιούς;

Συνέχεια

Τὰ «Ὄχι» καὶ τὰ «Ναὶ» τοῦ Μπουτάριου.

Γι τν γενοκτονία τν Ποντίων δν δωσε τν πλατεία ριστοτέλους. Κι ετυχς, π τέλους ο Πόντιοι τν συνέδεσαν μ τν ….λλον κόσμο κακαναν ατ ποπρεπε ν κάνουν.
Γι τν γενοκτονία τονθρωπίνου εδους μως δωσε τν πλατεία. Κι ετυχς, π τέλους, οδελφς τολέους κα το γέλιου κατέλαβαν τν χρο κα ατογελοιοοπιονται.

λλ τ ζήτημα παραμένει… Συνέχεια

Θὰ τὸ ῥισκάρουμε… ἀλλά ποιός θά τήν πληρώσῃ;

ΣΥλλογος ΡΙΖωμένων Αλλοδαπών

 

Ειλικρινά μα τω Θεώ, θέλω να αγιάσω και δεν μπορώ!

Δεν με αφήνουν σε αυτό το ΣΥλλογο ΡΙΖωμένων Αλλοδαπών .
Όλο και κάτι θα πουν,κάτι θα κάνουν και θα ασχολούμαστε μαζί τους.
Ούτε επίτηδες να το έκαναν!
Τώρα είπαν πως θα περικόψουν γενναία τις (ήδη κομένες)αμυντικές δαπάνες  και σε περίπτωση κινδύνου με την Τουρκία…θα το ρισκάρουΜΕ.
Αυτόν τον Α’ πληθυντικού γιατί τον χρησιμοποίησαν, δεν ξέρω..πολύ με προβλημάτισε πάντως… Συνέχεια

Πράγματι, οἱ τόνοι λάσπης κατὰ τῆς Ῥεπούση δὲν στοχεύουν μόνον ἐκείνην!

Στοχεύουν ὅλα τὰ σκουπίδια ποὺ μᾶς ἔχουν κάτσει στὴν πλάτη καὶ κουνοῦν τὰ πόδια, σὰν ἄλλοι νεοναζί, φασῖστες καὶ χουντοπροϊόντα. 

Γιατί ὁ τίτλος καί τό ἀρχικόν σχόλιον;
Ἔλαβα ἀπὸ τὸν πολὺ καλό μου φίλο Χρῆστο μίαν δημοσίευσιν μὲ τὸν τίτλο:

Οι τόνοι λάσπης προς τη Μαρία Ρεπούση δεν στοχεύουν μόνο εκείνη

Καὶ «ξαφνιάστηκα» ἀπὸ τὸ θράσος τοῦ γράφοντος. (Στὸ τέλος τῆς ἀναρτήσεως θὰ παραθέσω ὅλην τὴν δημοσίευσιν, γιὰ ὅσους ἔχουν τὸ κουράγιο νὰ τὴν μελετήσουν.) Συνέχεια

Ἡ Θράκη δέν εἶναι Ἑλλάδα;

Προσέξτε τι αναφέρει σε αυτήν την επιστολή, ο Πομάκος Ιρφάν Μεχμετάλη.
Δώστε βάση στα της εκπαίδευσης και θα καταλάβετε,τι και ποιοι ΕΘΝΟΜΕΙΟΔΟΤΕΣ,παίζουν παιχνίδια προδοσίας με τους Τουρκαλάδες!
Πως πουλάνε την χώρα μας και τις θρησκευτικές μειονότητες της στους Τούρκους, κάτω από την μύτη μας.
Συνδιάστε το δε,με προηγούμενο άρθρο περί της δράσης της Δραγώνα και της Φραγκουδάκη,σχετικά με την εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων και θα δείτε ποιοί είναι οι πράκτορες κατά της χώρας μας και από ποιά πόστα δρουν!!
Συνέχεια