Δῶσε θᾶῤῥος στὸν χωριάτη…

Νὰ σοῦ ἀνέβῃ στὸ κρεβάτι, νὰ σὲ πετάξῃ στὸν δρόμο καὶ νὰ γίνῃ νοικοκύρης στὰ γονικά σου…
Αὐτὸ ἀκριβῶς συμβαίνει μὲ τὸν Τ(σ)ατσόπουλο.
Ἕνα ἀμόρφωτο κατασκεύασμα, προωθημένο ἀπὸ τὶς κοινοπραξίες ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ-ΕΛΙΑΜΕΠ, ἀνίδεος γιὰ τὴν ἱστορία τοῦ τόπου, τὴν πραγματικὴ ἱστορία, προβεβλημένος  (κι ἐπιβεβλημένος) ἀπὸ τὰ Μέσα Μαζικῆς Ἐξημερώσεως, ποὺ ἔχει λόγο, ὅπως κάθε ἄλλη νεοταξίτικη κουδουνίστρα. Κι ὄχι μόνον ἔχει λόγο, τὸν καταθέτει…

Μάλιστα ἰσχυρίζεται πὼς ἡ ἀπεντόμωσις εἶναι τιτάνιον ἔργον σὲ αὐτὴν τὴν χώρα, ὑπονοώντας ξεκάθαρα πὼς μᾶλλον πρέπει νὰ ἐκλείψουν τὰ …ἔντομα ποὺ τὸν ἐνοχλοῦν. Εἶτε πρόκειται γιὰ ἀφρικανικὰ κουνούπια, εἶτε γιὰ σερβικὲς κατσαρῖδες, εἶτε γιὰ γαλλικὰ μυρμήγκια.

 

Συνέχεια

Μία κυρία τῶν 1629 ψήφων κυβερνᾶ τήν χώρα;

Προφανώς η κ.Ρεπούση,ως ειδική επί των θεμάτων παιδείας( καθώς φαίνεται πως είναι για κάποιον απροσδιόριστο λόγο),τα βρίσκει όλα τέλεια στην Ελληνική παιδεία!
Τα παιδιά μας,διδάσκονται αξιοπρεπώς,μορφώνονται σε ικανοποιητικότατο βαθμό τόσο,ώστε τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα να είναι κάτι άγνωστο στην Ελληνική κοινωνία,(κατά τα Σκανδιναβικά πρότυπα) κι έτσι το μόνο ενοχλητικό αγκάθι που είδε στην παιδεία  και βάλθηκε να παρέμβει για να το ξεριζώσει,ήταν ο…εκκλησιασμός! Συνέχεια

Τουρκική διείσδυσις στήν Ῥόδο

Εγκαίνια των νέων γραφείων του τουρκοσυλλόγου «Αδελφοσύνη», παρουσία του Τούρκου πρεσβευτή στην Αθήνα Κερίμ Ουράς, του Τούρκου προξένου στη Ρόδο, αλλά και ντόπιων βουλευτών της Ν.Δ. και των «Ανεξάρτητων Ελλήνων»!

     Σας γράφαμε τις προάλλες για τις επισκέψεις κάποιων τουρκοφρόνων της Ρόδου στη Θράκη, εντεταγμένες στην ευρύτερη προσπάθεια της Τουρκίας να εγείρει μειονοτικό ζήτημα και στα Δωδεκάνησα. Ήρθε λοιπόν η ώρα που ο τουρκοσύλλογος «Αδελφοσύνη» (για τον οποίο σας ενημερώσαμε), να κάνει και τα εγκαίνια των νέων γραφείων του, στην καρδιά της πόλης της Ρόδου. Στα εγκαίνια, που πραγματοποιήθηκαν στις 16 Ιουλίου, παραβρέθηκαν ο πρεσβευτής της Τουρκίας στην Ρόδο Κερίμ Ουράς, ο πρόξενος Ρόδου Αϊντίν Ιλχάν Ντουρουσόι, μουσουλμάνοι Ροδίτες που κατοικούνε στην Τουρκία, μέλη της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και δύο βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, ο Μάνος Κόνσολας της ΝΔ και η Μίκα Ιατρίδη των Ανεξάρτητων Ελλήνων! Συνέχεια

Κάποιοι, ξεκίνησαν νά κινδυνολογοῦν. Γιατί ἄρα γέ;

Γιά ποιάν εἰρήνη συζητοῦν κάποιοι; Τήν τουρκοπροσκυνημένη;
Γιά ποιάν προσπάθεια τῆς χώρας νά παραμείνῃ ἀπέχουσα ἀπό πολεμικές συῤῥάξεις; Αὐτήν πού δηλώνει ὑποταγή στά μογγόλια;
Μήπως ὅλο αὐτό πού ζοῦμε δέν εἶναι τίποτα ἄλλο παρά μόνον ἡ ἔκφρασις τοῦ δικοῦ τους φόβου γιά τά τομάρια τους;
Καὶ οἱ προσκυνημένοι δὲν μποροῦν νὰ συνδιαλαγοῦν. Τρέμουν! 

Κι ὅταν κάποιος τρέμῃ, τότε ἀπλούστατα, τὰ κάνει ἐπάνω του!
Κι ἐπεὶ δὴ ἐδῶ μέσα ἔχουμε γεμίσει Ἐφιᾶλτες, ΝΑΙνΑΙκούς  καὶ προσκυνημένους, ἔβγαλαν τὰ τσιράκια τους παγανιά, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ὑπαγορεύσουν πὼς πρέπει νὰ κάτσουμε ἥσυχα ἥσυχα στὰ αὐγουλάκια μας καὶ νὰ τὰ κλωσσίσουμε. 
Διότι κόττες μᾶς ἔχουν κάνει τόσες δεκαετίες. Κι ὄχι μόνον δὲν τὸ ἔχουμε ἀντιληφθεῖ, ἀλλὰ πιστεύουμε πὼς εἴμαστε καὶ λέοντες… Μὴν γελάσω…. 

Συνέχεια

Καλλίτερα τὰ παιδιά μας νὰ εἶναι πανηλίθια, παρὰ συνειδητοποιημένοι κι ἐλεύθεροι Ἄνθρωποι!

Δέν τό ξέρατε;
Εἶναι καλλίτερο τὰ παιδιὰ νὰ παίζουν μόνον, παρὰ νὰ μαθαίνουν πὼς εἶναι μέλη μίας κοινωνίας.
Εἶναι καλλίτερο τὰ παιδιὰ νὰ βλέπουν τηλεόρασι, παρὰ νὰ μαθαίνουν ἱστορία.
Εἶναι καλλίτερο τὰ παιδιὰ νὰ ἄγονται καὶ νὰ φέρονται, παρὰ νὰ σκέπτονται..
Αὐτὴ εἶναι ἡ λογικὴ τοῦ Μπουτάριου.

Τί σκέπτομαι;
Τὸ εξῇς: ἀπὸ τότε ποὺ ἀποκτήσαμε δημοκρατία, ὁ κάθε ἀνώμαλος ἔχει ἄποψιν. Καὶ μάλιστα πρέπει νὰ τὴν ἀκοῦμε καὶ νὰ τὴν σεβόμεθα. Βγῆκαν τσάρκα οἱ ἠλίθιοι, οἱ ἀνθέλληνες, οἱ ὑπάνθρωποι, οἱ πράκτορες, τὰ τσιράκια τῶν τοκογλύφων ἔως καὶ ὁ κάθε ἀνωμαλιάρης καὶ μᾶς ἔχουν φλομώσει στὴν σαχλαμάρα.
Συνέχεια

Τί πουλᾶς ῥέέέέ; Μήπως κάτι πού σοῦ ἀνήκει;

Δὲν ἤθελα νὰ άσχοληθῶ μὲ τὸ θέμα, διότι αὐτὸν τὸν καιρὸ ἔχω πολὺ μεγάλην πίεσιν.
Ἀλλὰ δὲν εἶναι κάτι ποὺ πρέπει νὰ τὸ ἀφήνουμε.
Οὐσιαστικῶς πλέον καμμίαν πρόκλησιν δὲν πρέπει νὰ ἀφήνουμε νὰ περνᾷ ἔτσι, ἄνευ ἀπαντήσεως.
Βλέπουμε τὶ συμβαίνει στὴν Θράκη καὶ στὸ Αἰγαῖο καὶ στὴν Μακεδονία μας καὶ στὴν Ἤπειρο καὶ στὴν Κρήτη καὶ γενικῶς σὲ ὅλην τὴν Ἑλλάδα.
Ἔχουν εὕρει στὴν ἀνοχή μας πάτημα καὶ ξεπωλοῦν τὰ πάντα. «Μεγάλοι» καὶ «μικροί», λὲς καὶ εἶναι κάτι ποὺ τοὺς ἀνήκει ἡ Ἑλλάς… Καὶ σὰν χῶρος -γεωγραφικὸς- ἀλλὰ καὶ σὰν πνευματικὴ ὀντότης.Τί ἀκριβῶς ξεπωλοῦν ὅμως; Μήπως κάτι πού ἐκέρδισαν; Πού τούς ἐκληροδοτήθη; Πού ἔχυσαν αἷμα γιά νά τό κερδίσουν καί νά τό ὑπερασπισθοῦν ἤ καί νά τό προστατεύσουν; Μήπως ἔχουν δικαίωμα στήν διαχείρισιν ὅλως αὐτῶν καί δέν τό γνωρίζω; Κι ἀπό ποῦ τό ἀντλοῦν;
Συνέχεια