Ανοικτά πλέον οι δανειστές θέλουν να βάλουν δικούς τους ανθρώπους παντού.
«Ανεξαρτητοποίηση» του κράτους από την πολιτική, το αποκαλούν.
Δεν τους πειράζει να τοποθετούνται και Υπουργοί απ΄ ευθείας από την Goldman Sacks…
Αρκεί να μην έχει κάποια, οποιαδήποτε, επιρροή ο λαός στα σχέδιά τους και στις απάτες τους, όπως κατάφεραν με την Τράπεζα της «Ελλάδος» και την έκδοση του νομίσματος.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τραπεζικὴ δικτατορία
Ἡ τοκογλυφία εἶναι …«φῶς»!!!
Η τοκογλυφία ήταν για ολόκληρους αιώνες απαγορευμένη και οι τοκογλύφοι ήταν πάντα υπό διωγμό. Όμως η ανθρωπότητα άφησε πίσω της τον …«σκοταδισμό».
Συνέχεια
Ὅλες οἱ παροχὲς πρὸς τοὺς πολῖτες ἐλέγχονται ἀπὸ τοὺς …τοκογλύφους!!!
Χωρίς να διαμαρτυρηθεί κάποιος όλες οι παροχές πρόνοιας του κράτους προς τους πολίτες πέρασαν, στα μουλωχτά, στον έλεγχο ξένων κέντρων αποφάσεων.
Επιδόματα για απόρους, για ανέργους, για εργαζόμενες μητέρες κλπ όλα αποφασίζονται …ΕΚΤΟΣ Ελλάδας.
Συνέχεια
Οἱ μόνοι ποὺ ΔΕΝ αὐτοκτονοῦν εἶναι οἱ …τοκογλύφοι!!!
Σε μία χώρα που πτωχεύει διαρκώς οι μόνοι που ΔΕΝ αυτοκτονούν, αλλά συνεχίζουν να βγάζουν τοκογλυφικά κέρδη, είναι οι δανειστές και τα ξένα γεράκια των χρηματιστηρίων.
Αυτοί δεν έχασαν ποτέ, ότι κι αν συνέβη στην Ελλάδα.
Οι μόνοι που αυτοκτονούν είναι οι υπήκοοι αυτής της αποικίας των τοκογλύφων.
Αυτοί που εμπιστεύτηκαν τους Ελληνικούς Νόμους, ενώ οι δανειστές μας πήγαν σε Ξένο Δίκαιο.
Αυτοκτονούν αυτοί που βασίστηκαν στους Έλληνες πολιτικούς, ενώ οι δανειστές όριζαν παντού δικούς τους πράκτορες. 
Συνέχεια
Ποιός ἐλέγχει τήν Γ.Γ. Ἐσόδων;
«Στην Χούντα είχαμε την ΕΣΑ που λειτουργούσε ανεξέλεγκτα, τώρα έχουμε την Γενική Γραμματεία Εσόδων» Συνέχεια
