Ἔρχονται οἱ, ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους, διορισμένοι ὑπάλληλοί τους στὶς θέσεις τοῦ Δημοσίου!!!

Ανοικτά πλέον οι δανειστές θέλουν να βάλουν δικούς τους ανθρώπους παντού.
«Ανεξαρτητοποίηση» του κράτους από την πολιτική, το αποκαλούν.
Δεν τους πειράζει να τοποθετούνται και Υπουργοί απ΄ ευθείας από την Goldman Sacks…
Αρκεί να μην έχει κάποια, οποιαδήποτε, επιρροή ο λαός στα σχέδιά τους και στις απάτες τους, όπως κατάφεραν με την Τράπεζα της «Ελλάδος» και την έκδοση του νομίσματος.

Ἔρχονται οἱ, ἀπ΄ εὐθείας ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους, διορισμένοι ὑπάλληλοί τους στὶς θέσεις τοῦ Δημοσίου!!! Συνέχεια

Ἡ τοκογλυφία εἶναι …«φῶς»!!!

Ἡ τοκογλυφία εἶναι ...«φῶς»!!!1Η τοκογλυφία ήταν για ολόκληρους αιώνες απαγορευμένη και οι τοκογλύφοι ήταν πάντα υπό διωγμό. Όμως η ανθρωπότητα άφησε πίσω της τον …«σκοταδισμό».
Συνέχεια

Ὅλες οἱ παροχὲς πρὸς τοὺς πολῖτες ἐλέγχονται ἀπὸ τοὺς …τοκογλύφους!!!

Χωρίς να διαμαρτυρηθεί κάποιος όλες οι παροχές πρόνοιας του κράτους προς τους πολίτες πέρασαν, στα μουλωχτά, στον έλεγχο ξένων κέντρων αποφάσεων.
Επιδόματα για απόρους, για ανέργους, για εργαζόμενες μητέρες κλπ όλα αποφασίζονται …ΕΚΤΟΣ Ελλάδας.Ὅλες οἱ παροχὲς πρὸς τοὺς πολῖτες ἐλέγχονται ἀπὸ τοὺς ...τοκογλύφους!!!1 Συνέχεια

Οἱ μόνοι ποὺ ΔΕΝ αὐτοκτονοῦν εἶναι οἱ …τοκογλύφοι!!!

Σε μία χώρα που πτωχεύει διαρκώς οι μόνοι που ΔΕΝ αυτοκτονούν, αλλά συνεχίζουν να βγάζουν τοκογλυφικά κέρδη, είναι οι δανειστές και τα ξένα γεράκια των χρηματιστηρίων.
Αυτοί δεν έχασαν ποτέ, ότι κι αν συνέβη στην Ελλάδα.

Οι μόνοι που αυτοκτονούν είναι οι υπήκοοι αυτής της αποικίας των τοκογλύφων.
Αυτοί που εμπιστεύτηκαν τους Ελληνικούς Νόμους, ενώ οι δανειστές μας πήγαν σε Ξένο Δίκαιο.
Αυτοκτονούν αυτοί που βασίστηκαν στους Έλληνες πολιτικούς, ενώ οι δανειστές όριζαν παντού δικούς τους πράκτορες. Οἱ μόνοι ποὺ ΔΕΝ αὐτοκτονοῦν εἶναι οἱ ...τοκογλύφοι!!!

Συνέχεια

Ποιός ἐλέγχει τήν Γ.Γ. Ἐσόδων;

Ποιός ἐλέγχει τήν Γ.Γ. Ἐσόδων;«Στην Χούντα είχαμε την ΕΣΑ που λειτουργούσε ανεξέλεγκτα, τώρα έχουμε την Γενική Γραμματεία Εσόδων» Συνέχεια

Τὸ …«ἀδικαιολόγητο» μῖσος κατὰ τῶν τοκογλύφων!!!

Οι Ισπανοί έδιωξαν τους εβραίους το 1492,  αλλά το γιατί δεν τολμούν να μας το πουν…
Ο Χίτλερ καταδίωξε τους εβραίους, αλλά το γιατί δεν μας το λένε ποτέ.
Όλοι οι διωγμοί που υπέστησαν οι εβραίοι ήταν αποτέλεσμα της ασύδοτης τοκογλυφίας, που οδηγούσε σε μαζικές απώλειες περιουσιών και κατασχέσεις γης.

Συνέχεια