Θέλω νὰ πιστεύω ὅτι ἦταν ἀντάξιο τῶν προσδοκιῶν τους!
Κλείνοντας τὸν κύκλο παρουσιάσεως τῆς «Μάχης τῆς ΕΛΔΥΚ».
Θέλω νὰ πιστεύω ὅτι ἦταν ἀντάξιο τῶν προσδοκιῶν τους!
Ἔχετε ξανακούσει κάποιον νά ἔχῃ ποινικό δικαστήριο γιατί δέν κατέβαλε τόν ΦΠΑ ἀπό Τιμολόγιο πού ἔκοψε σέ Δημόσια Ὑπηρεσία καί τό ὁποῖο δέν τοῦ ἔχει πληρωθεῖ ἀκόμη, μετά ἀπό ἑννέα μῆνες, ἀπό τό Κράτος…;

Ἤτοι δὲν τοῦ πλήρωσαν τὸν ΦΠΑ (ἆσε τὴν ἀξία τῶν ἐμπορευμάτων) καὶ τώρα τὸν διώκουν ποινικά, γιατὶ ὁ ἔλεγχος ἔδειξε ὅτι δὲν κατέβαλε τὸν ΦΠΑ ποὺ δὲν τοῦ πλήρωσαν…. Συνέχεια
Οἱ συζητήσεις Μαύρου-Κληρίδου-Γκιουνὲς συνεχίζονται στὴν Γενεύη.
Στὴν ΕΛΔΥΚ διετάχθη ἐπιφυλακή.
Τὴν ἑπομένη ἡμέρα τὸ μεσημέρι ἔμαθαν ὅτι τὰ 3/4 τοῦ Συντάγματος μαζὺ μὲ τὴν Διοίκηση, μὲ διαταγὴ τοῦ Διοικητοῦ Συνταγματάρχου Νικολαΐδου θὰ ἔφευγαν ἀπὸ τὸ Στρατόπεδο γιὰ νὰ λάβουν θέσεις στὶς γύρω περιοχὲς πρὸς τὰ δυτικὰ τοῦ Ἀεροδρομίου.
Στὸ Στρατόπεδο θὰ ἕμενε ὁ 2ος Λόχος τοῦ 1ου Τάγματος καὶ ὁ 4ος Λόχος τοῦ 2ου Τάγματος.
Στὰ ὑψώματα νοτίως τοῦ Στρατοπέδου θὰ ὀχυρωνόταν ὁ Λόχος Διοικήσεως Συντάγματος. Ἐκεῖ στο Ὕψωμα Β’ τὸ μαλακὸ ὑπογάστριο τῆς ὅλης παρατάξεως σὲ περίπτωση ἐπιθέσεως τῶν Τούρκων ἐὰν οἱ συνομιλίες στην Γενεύη ναυαγούσαν.
Τότε ἔμαθαν ὅτι Διοικητὴς τῶν Δυνάμεων Ἀμύνης ἀνελάμβανε ὁ νέος Ὑποδιοικητής, ἔνας Ἀντισυνταγματάρχης τοῦ ΓΕΣ ποὺ εἶχε ἔλθη ὡς συνοδὸς μὲ τὰ «στραβάδια» καὶ ποὺ τὸ ξεκίνημα τῆς εἰσβολῆς τὸν βρῆκε να Συνέχεια

Ὁ Ἐξωῤῥαιστικὸς – Ἐκπολιτιστικὸς -Ἐπιμορφωτικὸς Σύλλογος «Ἑνότης – ἡ Ἰσχὺς ἐν τῇ ἑνώσει –Διασταύρωσις Ῥαφήνας», ἔχει τὴν ἐξαιρετικὴ χαρὰ καὶ τιμή, νὰ σᾶς προσκαλέσῃ τὴν Συνέχεια
Πόσο ἐλεεινοί καί τρισάθλιοι….
Ἦλθε ὁ λογαριασμὸς τῆς ΔΕΗ στὸ μαγαζί….
Κατανάλωσις ῥεύματος 71,60 €.
Δημοτικὰ τέλη, ΕΡΤ κλπ 219.42€.
Πληρωτέο ποσὸν …300,00 €!!!
Πεταμένες ἑκατοντάδες μερίδες μουσακᾶ καὶ παναρισμένου φιλέτου, ἀπὸ τοὺς μετριοπαθεῖς μουσουλμάνους «πρόσφυγες», ἐπειδὴ ἀμφέβαλαν πὼς ἴσως δὲν ἦσαν «χαλάλ» (δηλαδὴ ἴσως νὰ μὴ πληροῦσαν τὶς προδιαγραφὲς τοῦ Κορανίου), τὴν ὥρα ποὺ χιλιάδες νηστικοὶ συμπολῖτες μας πεινοῦν καὶ δὲν ἔχουν νὰ πάρουν φαγητὸ στὰ παιδιά τους.