Ῥύθμιση-σκάνδαλο γιὰ τὸ «The Mall» ὑπέγραψε ἡ διϋπουργική

Σοβαρά ερωτήματα, προβληματισμός και κλυδωνισμοί στην κυβέρνηση

Μαριάννα Τζάννε, Παναγιώτης Τσιμπούκης

Ὅταν ἡ ΤτΕ ἐγκρίνει τὰ Μega(λα) δάνεια (ἔγγραφα)

“…αυτό που καταγράφεται είναι ότι οι τράπεζες δεν ανησυχούσαν ιδιαίτερα για το εάν θα πάρουν ή όχι τα χρήματα τους πίσω…”

e-reportaz.gr

 

Γράφουν οι Πέτρος Κουσουλός και Βαγγέλης Τριάντης

Έξι τράπεζες. Ένα πολυσυζητημένο ομολογιακό δάνειο-μαμούθ, ύψους 98 εκατομμυρίων ευρώ. Μια δικαστική έρευνα η οποία κατέληξε στο αρχείο και το πολυσέλιδο πόρισμα της Τράπεζας της Ελλάδος το οποίο αδυνατούσε να διαπιστώσει παρατυπίες.
Συνέχεια

CIA – Ἀποκάλυψη: Ἀπὸ τὸν Ἀνδρέα Λοβέρδο, στὸν Ἀλαβάνο, στὸν Χριστόπουλο καὶ τὸ δολοφονικὸ μνημόνιο

Ποιοί τους προωθούν και τους προστατεύουν;
Το απόρρητο τηλεγράφημα που αποκαλύπτει ότι η CIA έκλεισε νευραλγικό τομέα της ΕΥΠ!

Συνέχεια

Russia Today. «Πρὸς κατάῤῥευση τοῦ νομισματικοῦ συστήματος»

«θάνατος του χρήματος» ονομάζεται το πολυσυζητημένο βιβλίο του Author Rickards.Ο γνωστός οικονομολόγος αναλύει την πορεία προς την διάλυση του δολαρίου και τις καταστροφικές συνέπειες που μας περιμένουν. Ωστόσο, τα γεγονότα εκτυλίσσονται πιο σύντομα από ότι τα είχε υπολογίσει. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια ολοένα και αυξανόμενη παγκόσμια κρίση ρευστότητας η οποία σηματοδοτείται από διόλου τυχαία γεγονότα.

Από τη μια πλευρά οι ανησυχίες της Κίνας για πιθανή υπερτίμηση του δολαρίου από τις ΗΠΑ ,μεσώ του πληθωρισμού, τις οδήγησε να αγοράζουν όσο πιο πολύ χρυσό μπορούν.

Η λογική πίσω από αυτή την πολιτική είναι απλή. Οι ΗΠΑ στην προσπάθεια τους να αποπληρώσουν το χρέος τους το οποίο ανέρχεται στα 17 τρισεκατομμύρια δολάρια θα μειώσουν την άξια του νομίσματος τους κα
ι έτσι θα οδηγηθούμε σε αύξηση της αξίας του χρυσού γεγονός που ενισχύει τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες ανάπτυξης της Κίνας σε όλα τα επίπεδα μιας και κατέχει μεγάλες ποσότητες χρυσού. Συνέχεια

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ! Σχέσις φτώχειας καὶ ἠθικῆς. Ὅσο πιὸ φτωχοὶ τόσο πιὸ γενναιόδωροι !

Σχέση φτώχειας και αξιοκρατίας

Πολλοί πλούσιοι πιστεύουν ότι η δυσλειτουργική συμπεριφορά δημιουργεί τη φτώχεια.

Υποστηρίζουν πως η δική τους επιτυχία, προέρχεται τοσο από τον καλό τους χαρακτήρα οσο και από την αυστηρή εργασιακή ηθική.

Αυτή ωστόσο είναι η μια όψη του νομίσματος. Υ

πάρχουν άφθονα επιχείρηματα που συσχετίσουν τον πλούτο με την ανήθικη συμπεριφορά καθως επίσης και με την έλλειψη ευαισθησίας προς τους άλλους. Υπάρχουν ακόμα αποδείξεις που συνδέουν τον πλούτο με την έλλειψη παραγωγικότητας.

Η αλήθεια είναι ότι ηι φτωχοί, μαζί με μια μεσαία τάξη που βουλιάζει απέναντί τους, συνθέτουν την αξιοκρατία.

Παρακάτω παρατίθενται κάποια στοιχειά:

  • Φτώχεια και Ηθική

Από μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε επτά μελέτες ,διαπιστώθηκε ότι τα άτομα που ανήκουν στην ανώτερη κοινωνική τάξη συμπεριφέρονται πιο ανήθικα σε σχέση με τα άτομα της μεσαίας και κατώτερης κοινωνικής τάξης.

Μια σειρά από πειράματα έδειξε ότι , οι πλούσιοι έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να παραβιάσουν την νομολογία καθως και να παρουσιάσουν αποκλίνουσες συμπεριφορές, Συνέχεια

Μᾶς ἐψήφισες, ἔχεις Σταθερότητα ἀλλὰ τὸν Μισθὸ στὸν …κόβουμε!


.

Οι εκλογές τελείωσαν. Εφτασε η ώρα της αλήθειας! Η κυβέρνηση φέρνει ΤΩΡΑ τα μέτρα που έκρυβε κάτω από το χαλί μπας και υφαρπάξει καμία ψήφο.

ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΡΩΤΟ: Μειώνουν κι άλλο τους μισθούς! Σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Αυτή την Κυριακή Στο ΧΩΝΙ:

Η σύνδεση της αξιολόγησης με τις αμοιβές, δεν θα φέρει αυξήσεις για όσους αξιολογούνται θετικά, αλλά ΜΟΝΟ μειώσεις για εκείνους που θα αξιολογηθούν αρνητικά! Με το νέο ενιαίο μισθολόγιο, έρχονται καινούργιες αιματηρές περικοπές ακόμη και στους πιο χαμηλά αμειβόμενους, αλλά και επιπλέον απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, αφού τουλάχιστον το 15% θα κατατάσσεται στο «προσωπικό χαμηλών δυνατοτήτων».

Μόνον οι πολύ… τυχεροί θα παίρνουν τα 586 ευρώ μικτά του -υποτιθέμενου- κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα. Το ίδιο το ΙΚΑ ομολογεί ότι 500.000 άνθρωποι (ένας στους τέσσερις Έλληνες!) παίρνουν κάτω από 450 ευρώ το μήνα, αφού είναι μερικώς απασχολούμενοι!

Και όλα αυτά την ώρα που oι Έλληνες έχουν μετατραπεί σε «σύγχρονους δούλους», καθώς είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι στην Ευρώπη. Δεν τα λέει Το ΧΩΝΙ. Τα λέει ο ΟΟΣΑ: εμείς δουλεύουμε πάνω από 2.000 ώρες το χρόνο, όταν οι… δουλευταράδες Γερμανοί δεν φτάνουν ούτε τις 1.400 ώρες!

Αυτή την Κυριακή, πάρε Το ΧΩΝΙ και ΜΑΘΕ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!

netakias.com