Γ.Δελαστίκ – Ἀέρα…ἐκτροπῆς πῆρε ἡ ΝΔ

εφημερίδα ΠΡΙΝ

Συναγερμό θα έπρεπε να είχε σημάνει η κατάπτυστη στη μορφή, αλλά εξαιρετικά βαρύνουσας πολιτικής σημασίας ανακοίνωση της ΝΔ, με την οποία επιτίθεται εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ ξεπερνώντας κάθε όριο. Χρησιμοποιώντας γλώσσα παρακρατικών ακροδεξιών συμμοριών του μετεμφυλιακού κράτους της δεκαετίας του 1950 και του 1960, οι νέοι «Γκοτζαμάνηδες» της ΝΔ του 2012 επιχειρούν να μπουν στο τομάρι της Χρυσής Αυγής και να απειλήσουν όσους αριστερούς ή δημοκρατικούς πολίτες τολμήσουν να αντισταθούν στην πολιτική της δοσίλογης κυβέρνησης Σαμαρά.

Συνέχεια

Κλαῖν κι οἱ χῆρες, κλαῖνε κι οἱ παντρεμένες!


derveniotis.wordpress.com

Disclaimer: Ακολουθεί “σοβαροφανής” πρόλογος. Μη ψαρώσετε, δεν είναι αγόρευση της Βουλής των Εφήβων, θα αποζημιωθείτε πολύ σύντομα.

(πίνει νερό, καθαρίζει λαιμό, μικροφωνισμός, ξεκινάει):

” Το μεγαλύτερο παράσημο για ένα Δημοσιογράφο, είναι να ενοχλεί την εξουσία. Επάγγελμα υψηλής αδρεναλίνης, προσελκύει στις τάξεις του ρομαντικούς και τυχοδιώκτες. Η αφρόκρεμα αυτών είναι όσοι κράτησαν τη σημαία της Αλήθειας γράφοντας ενάντια στα πιό καταπιεστικά απ’ τα καθεστώτα, πληρώνοντας το αντίτιμο με πολυετείς φυλακίσεις σε hellhole φυλακές, βασανιστήρια, ή και τη φυσική τους δολοφονία, όπως η Πολιτόβσκαγια.”

Συνέχεια

ΡΙΚΣΣΥ : “Ἐσὺ Μ….κα Ἕλληνα Φταῖς γιὰ τὴν Κρίση….”

 netakias.com

To νέο απο-κόμμα του κ.Λοβέρδου είναι τόσο Σοσιαλδημοκρατικό που κάνει τη Rosa Lyxemburg να φαντάζει….ακροδεξιά.. LoL.

Ηδη από την ιδρυτική τους διακήρυξη φροντίζουν να ξεκαθαρίσουν το τοπίο. Το εμπόδιο για τις επενδύσεις και το αίτιο για την κρίση, δεν είναι ο Σημιτικός Μεσαίωνας  αλλά ο μισθό σου….

Συνέχεια

ΙΕΚ ΣΗΜΙΤΗ – ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ : Μάθημα Δημιουργικῆς Λογιστικῆς

Δρ.Κυριάκος Τόμπρας

Στόχος της Κυβέρνησης και της Τρόικα είναι να μην καταβληθεί η δόση εντός του 2012.

Ο λόγος είναι να κατορθώσουν, δια της δημιουργικής λογιστικής της σχολής Σημίτη – Στουρνάρα,

να εμφανίσουν το χρέος ως δήθεν βιώσιμο, σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του 2012.

Ὁ Σαμαρᾶς συνεργὸς τοῦ ΓΑΠ; ΝΔ-ΔΗΜΑΡ ἀθωώνουν ΠΑΣΟΚ: «Ἐξεταστική ἐπιτροπή γιά τό Μνημόνιο; Ποιά Ἐξεταστική;»

Προεκλογική ομιλία : “Την απόφαση της ΝΔ να προχωρήσει ως κυβέρνηση σε μία και μόνη Εξεταστική Επιτροπή των πώς φθάσαμε στο μνημόνιο έκανε γνωστή από τη Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς…”

Άλλα έλεγε η ΝΔ προεκλογικά και άλλα πράττει και το κορυφαίο από πλευράς ηθικής σημασίας θέμα της σύστασης εξεταστικής επιτροπής για το Μνημόνιο. Θα αρνηθεί λοιπόν το κυβερνητικό κόμμα της σύσταση εξεταστικής ςπιτροπής που πρότεινε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ίδιο θα πράξει και η ΔΗΜΑΡ (για το ΠΑΣΟΚ είναι αυτονότητο: Ποιος δολοφόνος εποιυμεί την σύλληψή του;).

Συνέχεια

Ἑτοιμάζουν 12 Μνημόνια-Ἀποδέχονται τὸ ὄνομα Μακεδονία γιὰ τὰ Σκόπια

Το παραδέχθηκαν στην συνέντευξη τύπου που έδωσαν οι Στουρνάρας-Σταικούγας. 

Το επόμενο Μνημόνιο δεν θα είναι ένα  που θα αφορά την γενική κυβέρνηση, αλλά 12. Ένα για κάθε υπουργείο.
Γιατί δεν αναλαμβάνει πρωθυπουργός  αυτοπροσώπως ο Ράιχενμπαχ ;
Θα ήταν πιο έντιμο για τους Έλληνες.

Μόνον μέσω του κυνισμού, μπορεί πλέον να αντιμετωπισθεί το αίσχος, που χαρακτηρίζεται επικοινωνιακά, παραμονή της Ελλάδας στον «σκληρό πυρήνα» της ευρωζώνης. Και μόνον με σκληρή ειρωνεία οι δηλώσεις της κυβέρνησης περί ελληνικής διαπραγμάτευσης με το Βερολίνο και τις Βρυξέλλες. Συνέχεια