Μετὰ ἀπὸ αὐτὸ ἐγὼ πιά…
…δὲν ἔχω καὶ πολλὰ νὰ πῶ!!!
Δὲν πρόκειται γιὰ ἀστεῖο… Πρόκειται γιὰ ἐπίσημο ἀνακοίνωση «συνδικαλιστῶν» στὴν Ἑλλάδα!
Ἀντιδροῦν ἐπειδὴ ἡ ἁλυσίδα «Praktiker» σὲ διαφήμιση, ὅπου προτείνει τὸ ποδήλατο ὡς μέσον μεταφορᾶς, παρουσιάζοντάς το ὡς καλλίτρεο ἀπὸ τὶς ἀστικὲς συγκοινωνίες…
Καὶ οἱ «συνδικαλισταράδες» ἐθίγησαν καὶ προεχώρησαν σὲ καταγγελία τῆς ἑταιρείας…

«Ὑβριδικὸς πόλεμος»
«Συγχαρητήρια στὴν Εὐρώπη, Συγχαρητήρια στὶς ΗΠΑ, Συγχαρητήρια στὴν Ῥωσσία, Συγχαρητήρια σὲ ὁλόκληρο τὴν διεθνὴ κοινότητα. Τὸ κέντρο τῆς πόλεως Afrin εὑρίσκεται τώρα στὰ χέρια τῶν ἀγρίων τζιχὰντ μὲ τὴν ἡγεσία τῆς Τουρκίας.