Μᾶς ἔλεγε ὁ προφητικὸς Ἐλύτης ἀπὸ τὸ 1958:
«Ὁ λαὸς αὐτὸς κατὰ κανόνα ἐκλέγει τὴν ἡγεσία του.
Καὶ ὅμως, ὅταν αὐτὴ ἀναλάβῃ τὴν εὐθύνη τῆς ἐξουσίας –εἴτε τὴν ἀριστοκρατία ἐκπροσωπεῖ εἴτε τὴν ἀστικὴ τάξη εἴτε τὸ προλεταριάτο-, κατὰ ἕναν μυστηριώδη τρόπο ἀποξενώνεται ἀπὸ τὴν βάση ποὺ τὴν ἀνέδειξε, καὶ ἐνεργεῖ σὰ νὰ εὑρίσκετο στὸ Τέξας ἢ στὸ Οὐζμπεκιστάν»!

Καί…
…θυμήθηκα τὸ πρῶτο μεγάλο ταξείδι καὶ τὴν ὁμιλία Τσίπρα στὸ Ὄστιν τοῦ Τέξας, ποὺ πῆγε νὰ πάρῃ τὸ «χρίσμα»! Συνέχεια




