Εἶναι νά μήν αἰσθάνομαι …Μ@Λ@Κ@Σ;;;

Μπορεῖ νὰ γίνω λίγο κακός, γιὰ μερικούς, ἀλλὰ δὲν μὲ νοιάζει.
Μὲ τρώει καιρὸ τώρα τὸ θέμα τῶν «κοκκίνων δανείων» τῶν ἰδιωτῶν πρὸς τὶς τράπεζες.
Μὲ κάνει νὰ νοιώθω γιὰ ἄλλην μία φορὰ «μαλάκας».

Καὶ ἡ ἀπορία μου εἶναι ἡ ἐξῆς:
– Πῆραν, λέει, ἰδιῶτες δάνεια ἀπὸ τὶς τράπεζες, κυρίως γιὰ ἀγορὰ σπιτιῶν καὶ τώρα, λόγῳ κρίσεως καὶ ἀλλαγῆς δεδομένων, ἀδυνατοῦν νὰ τὰ ἀποπληρώσουν.
«Ὡραία» ἔως ἐδῶ. 

Συνέχεια

Ἡ προσχεδιασμένη «ἀχρήστευσις» τῶν ἐκτυπωτῶν.

Ἰσχύει τὸ ἴδιο πρόβλημα μὲ ἕνα πολυμηχάνημα Epson, ποὺ κόστιζε περισσότερο ἀπὸ 300 εὐρῶ ὅταν τὸ πῆρα.
Μοῦ κλείδωε καὶ τὸ ξεκλείδωσα μὲ ἀνάλογο πρόγραμμα (ἴσως τοῦ ἰδίου Ῥώσσου) ἐδῶ καὶ τρία χρόνια. Συνέχεια

Βιώσιμον ἤ ὄχι τό «χρέος»; (Κατὰ τΣΥΡΙΖΑ!!!)

ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!
(Ἐγὼ πάντως συμφωνῶ μὲ τὸν Λαφαζάνη)

Ἡ Ἑλλάδα χρειάζεται να ἀναλάβει μιὰ μεγάλη πρωτοβουλία ἀγῶνα, γιὰ τὴν διαγραφή, χωρὶς ὄρους, τοῦ μεγαλύτερου, τουλάχιστον, μέρους τοῦ χρέους.
Τὸ δημόσιο χρέος πνίγει τὴν Ἑλλάδα, ὅπως καὶ ἡ ἰδιωτικὴ ὑπερχρέωση ἔχει ὁδηγήσει σὲ οὐσιαστικὴ πτώχευση τὰ ἑλληνικὰ νοικοκυριά.

Συνέχεια

Οἱ πραγματικοὶ ἐγκληματίες σὲ …κατ’ οἶκον περιορισμό!!!

Κλέβεις μίαν φραντζόλα ψωμὶ καὶ σὲ στέλνουν φυλακή…
Κλέβον τὴν παιδικὴ ψυχούλα καὶ τοὺς στέλνουν σὲ κατ΄ οἶκον περιορισμὸ ἢ ἀργία!!!

Κρέμασμα ἀπὸ τὰ ἀρχίδι@ τους σὲ πλατεία θέλουν τὰ καργιόλια!!!

Συνέχεια

Μπουγάτσα μέ ἤ χωρίς τυρί καί …ΦΠΑ;

ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ!!!

῎Οσοι λοιπὸν θέλετε ὁπωσδήποτε μπουγάτσα, νὰ ξέρετε πὼς ἡ ἁλμυρή, μὲ τὸ τυρί, ὑπάγεται στὸν συντελεστὴ 23%!!!

Ἄν θέλετε  γλυκιὰ μπουγάτσα, μὲ κρέμα, ὀ συντελεστ]ης θὰ εἶναι στὸ …13%!
Ἄν ὅμως θέλετε νὰ κάτσετε στὸ μαγαζὶ γιὰ νὰ τὴν ἀπολαύσετε, τότε νὰ ξέρετε πὼς μόλις ἀκουμπήσετε τὴν καρέκλα, θὰ ἐπιβαρυνθεῖτε μὲ τὸν συντελεστὴν τοῦ 23%!!!

Τὸ Χρήσιμον

φωτογραφία

Συνέχεια