Μπορεῖ νὰ γίνω λίγο κακός, γιὰ μερικούς, ἀλλὰ δὲν μὲ νοιάζει.
Μὲ τρώει καιρὸ τώρα τὸ θέμα τῶν «κοκκίνων δανείων» τῶν ἰδιωτῶν πρὸς τὶς τράπεζες.
Μὲ κάνει νὰ νοιώθω γιὰ ἄλλην μία φορὰ «μαλάκας».
Καὶ ἡ ἀπορία μου εἶναι ἡ ἐξῆς:
– Πῆραν, λέει, ἰδιῶτες δάνεια ἀπὸ τὶς τράπεζες, κυρίως γιὰ ἀγορὰ σπιτιῶν καὶ τώρα, λόγῳ κρίσεως καὶ ἀλλαγῆς δεδομένων, ἀδυνατοῦν νὰ τὰ ἀποπληρώσουν.
«Ὡραία» ἔως ἐδῶ.
Συνέχεια




