Μὲ ἀφορμὴ τὰ 2000 εὐρῶ ἐπίδομα, διαβάζω τὸ βιογραφικό της κυρίας Μιχαηλίδου.
Δὲν θὰ ὑπάρξουν τιμωρίες λοιπόν…
Απ’ έξω απ΄ έξω το φέρνει ο Κούλης, το ότι θ’ αφήσει ατιμώρητους τους γ@μημένους συριζογκαγκανόβλαχους, να συνεχίσουν να μας ζαλίζουν τα παπάρια με τις μαγκιές και τις ψευτιές τους. Γράφει ο Lykabitos.gr προ ημερών…:
Διαπλοκὴ μὲ συνέχεια καὶ συνέπεια
O Ἄδωνις «ἔχει χάση πάσα ἰδέα γιὰ τὸ FBI» καὶ τὸ καλεῖ νὰ «πάρῃ μαθήματα ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ ἀστυνομία» μὲ ἀφορμὴ τὸ θέμα τῆς Novartis.
Θρήσκευμα, ταὐτότητες καὶ ἰθαγένεια
Ἐὰν ἐξετάσουμε τὸ θέμα τῆς ἀναγραφῆς τοῦ θρησκεύματος, σὲ ἔνα δημόσιον ἔγγραφον, θὰ καταλήξουμε νὰ φαγωθοῦμε μεταξύ μας …ἀναίτια. Κι αὐτὸ διότι, ὅσο κι ἐὰν κάποιους ξεβολεύῃ, ἡ ἀλήθεια εἶναι πὼς ὄπως ἀκριβῶς ἡ ψῆφος πρέπει (θεωρητικῶς λέμε!!!) νὰ εἶναι ἀποτέλεσμα ἀτομικῆς ἐπιλογῆς, βάσει κάποιων κριτηρίων σέ, ὑποτίθεται, περίοδον ποὺ τὸ ἄτομον δύναται νὰ κρίνῃ … Συνέχεια
Λαμβάνουν τὴν (πολλὴ) ἀνιούσα τὰ καύσιμα
Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἐπίθεση στὶς πετρελαιοπηγὲς τῆς AMCO στὴν Σαουδικὴ Ἀραβία καὶ ἐπειδὴ διαπιστώνω πὼς στὸν ἑλληνικὸ τύπο δὲν ὑπάρχει ἡ ἀνάλογος πληροφόρησις, ἐνῶ στὸν ξένο τύπο οἱ ἀναφορὲς στὶς ἐπιπτώσεις εἶναι πιὸ ἀναλυτικές, ἂς σᾶς μεταφέρω μερικὰ ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἤδη ἀναφερονται.