Τὸ θέμα τῶν γκρίγκλις εἶναι κάτι ποὺ πονάει κάποιους πάρα πολύ! Ἐμένα ναὶ! Δὲν ἀντέχω νὰ βλέπω τὴν γλώσσα μας νὰ καταστρέφεται ἀπὸ πρόσωπα ποὺ ἀρνοῦνται νὰ σκεφθοῦν ΛΟΓΙΚΩΣ!!!
Τὸ μοναδικὸ μας προπύργιο ποὺ κράτησε ζωντανή τὴν μνήμη μέσα σὲ τόσων αἰώνων σκλαβιᾶς, ἦταν ΜΟΝΟΝ ἡ γλώσσα!
Ἐὰν συμφωνεῖτε, ἐφαρμόστε τὶς προτάσεις τοῦ Πανίκου!


