Οἱ Ἄγγλοι λεηλατοῦνται γιὰ νὰ προστατεύονται οἱ …«περιούσιοι»!!!

Στην Αγγλία, την πατρίδα των πλουσιοτέρων τοκογλύφων της ιστορίας του Σύμπαντος, οι Άγγλοι μεροκαματιάρηδες φορολογούμενοι πληρώνουν περισσότερα από 2 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ λίρες για την ΦΥΛΑΞΗ εβραϊκών εγκαταστάσεων (Ιδιωτικών εβραϊκών σχολείων, συναγωγών κλπ)!
Δηλαδή 2.7 ΔΙΣ ευρώ…Οἱ Ἄγγλοι λεηλατοῦνται γιὰ νὰ προστατεύονται οἱ ...«περιούσιοι»!!!1Κι επειδή ο, επίσης εβραϊκής καταγωγής, Κάμερον θεώρησε ότι είναι λίγα, Συνέχεια

Οἱ τοκογλύφοι διέταξαν «κούρεμα» τοῦ «χρέους» καὶ μετατόπισίν του στὶς πλᾶτες τῶν Γερμανῶν.

Ξεκίνησε πλέον, ἀπολύτως συστηματικά, ἐδῶ καὶ μερικὲς ἑβδομάδες, ἡ …ἀποδόμησις τοῦ «ἑλληνικοῦ» «χρέους» στὴν κοινὴ γνώμη τῆς Γερμανίας. Ἔφθασε βλέπετε ἡ στιγμὴ νὰ κάνῃ …«στροφή» τὸ «γερμανικὸ κτῆνος», ποὺ κάποιοι παρομοιάζουν μὲ …ἀεροπλανοφόρον (!!!) ποὺ ἑτοιμάζεται νὰ κάνῃ στροφή, ἀλλὰ λόγῳ τοῦ ὄγκου του αὐτὴ ἡ στροφὴ …καθυστερεῖ!!! (Καταστροφὴ ΚΑΙ τῶν Γερμανῶν εἶναι, ἀλλὰ ἄς μὴν τὸ κάνουμε θέμα σήμερα…!!!)Οἱ τοκογλύφοι διέταξαν «κούρεμα» τοῦ «χρέους» καὶ μετατόπισίν του στὶς πλᾶτες τῶν Γερμανῶν.2 Συνέχεια

Ὅποιον καὶ νὰ ψηφίσουμε, τὸ Ἰσραὴλ κερδίζει!

Όποιον και να ψηφίσει κάποιος, το Ισραήλ βγαίνει πάντα κερδισμένο. Ὅποιον καὶ νὰ ψηφίσουμε, τὸ Ἰσραὴλ κερδίζει!1 Συνέχεια

Ἕτοιμος κι ὁ διάδοχος τοῦ Κάμερον…

Μετά τον …«Άγγλο» David Cameron οι επικυρίαρχοι ετοιμάζουν για πρωθυπουργό της Αγγλίας τον …«Άγγλο» Ed Miliband. Ἕτοιμος κι ὁ διάδοχος τοῦ Κάμερον...2 Συνέχεια

Φόρο ἀκόμη καὶ στὰ …ἀνείσπρακτα ἐνοίκια!!!

Φόρο στα ανείσπρακτα ενοίκια θα πληρώσουν όσοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν πληρώθηκαν από τους ενοικιαστές τους.
Άλλο ένα …«κοινωνικό» μέτρο που θα «κτυπήσει» οριζόντια την πλειοψηφία των πολιτών.

Είναι πάγια τακτική των υπαλλήλων των τοκογλύφων να επιβάλλουν φόρους σε πλασματικό κι όχι σε πραγματικό εισόδημα.
Έχουν κάνει το Σύνταγμα …χαρτί υγείας από πολύ παλιά και η κατρακύλα συνεχίζεται.
Υποχρέωσαν τους πολίτες να πληρώσουν φόρο εισοδήματος ακόμα και για το χαράτσι, το οποίο ΔΕΝ εξέπιπτε από τον φορολογητέο εισόδημα. Συνέχεια

Ὅλοι τώρα στὸ Σύνταγμα γιὰ νὰ στηρίξουμε τὸν Τσίπρα, ποὺ στηρίζει τοὺς …τοκογλύφους!

Όλοι τώρα στο Σύνταγμα να στηρίξουμε τον αγώνα του Τσίπρα.
Στο 2% ο ΕΝΦΙΑ από 1% και νέοι φόροι σε είδη πρώτης ανάγκης.
Τα παιδάκια λιποθυμούν στα σχολεία κι οι υπηρέτριες των τοκογλύφων θα φορολογήσουν την ζάχαρη, το αλάτι και το λίπος… Όπως φορολόγησαν τα fast food οι προηγούμενοι.
Η ιδέα έπαιζε από το 2011 όπως θα δείτε σε άρθρο του Newsit. Ὅλοι τώρα στὸ Σύνταγμα γιὰ νὰ στηρίξουμε τὸν Τσίπρα, ποὺ στηρίζει τοὺς ...τοκογλύφους!1 Συνέχεια