Ἡ Γερμανία «τυγχάνει» ἀνταποδοτικῶν ὠφελημάτων ἀπὸ τοὺς δανειστές;

Η συνολική συμπεριφορά της Γερμανίας  έτυχε «ανταποδοτικών ωφελημάτων» από τους δανειστές;

Διάβασα στην εφημερίδα «Εξπρές» της Κυριακής 02-09-2012, τις ενδιαφέρουσες θέσεις που αναπτύσσει ο επίκουρος καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης των Διεθνών Οικονομικών του Δημοκρίτειου Π. Γιόγκας, για την καθιέρωση του νέου όρου «μερκελιανισμός». Ο όρος προέκυψε -κατά τον κ. Γιόγκα- από την εφαρμοζόμενη οικονομική λογική της  Μέρκελ, η οποία  «…συνδυάζει για την χώρα (την Γερμανία), όλα τα καλά χωρίς τα αρνητικά των κεϋνσιανών, μονεταριστών και των νεοκλασικών οικονομικών θεωριών.

Συνέχεια

Ἡ Βουλγαρία εἶπε ὄχι στό εὐρώ!

Ἡ Βουλγαρία εἶπε ὄχι στό εὐρώ!

….καί πολύ σωστά ἔπραξε. Ἔτσι. Ἕνας, ἕνας νά νά φεύγουν ἀπό τό μαντρί. Οἱ μόνοι πού θά μείνουν θά εἶναι οἱ Ἕλληνες. Τά ἑλληνικά πτώματα, σέ λίγο καιρό καί οἱ λακέδες τῆς πολιτικῆς.

Μᾶλλον, μετάνοιωσε πού τό 2007 ἔγινε πλήρες μέλος. Τί κέρδισε; Ἔχει μία ἀπό τίς χειρότερες οἰκονομίες στήν Εὐρώπη. Λογικό νά μήν θέλει νά μπῇ στήν εὐρωζώνη.

Ὅταν βλέπει ὅλα γύρω νά καταρρέουν…… Ὁ μόνος πού κερδίζει εἶναι ἡ γερμανία. Ἄν δέν ἡγεῖτο τῆς εὐρωζώνης θά εἶχε πολύ περισσσότερα οἰκονομικά προβλήματα.

ΜΙνώταυρος Συνέχεια

Βραζιλία: Γάμος… τριῶν ἀτόμων …κι ὄχι μόνον…

Η είδηση έρχεται από την Βραζιλία!

Η συμβολαιογράφος του Σάο Πάολο Claudia do Nascimento Domingues επικύρωσε με την βοήθεια του συνεργάτη και δικηγόρου Nathaniel Santos Batista Junior την πολιτική ένωση τριών ατόμων, ενός άνδρα και δύο γυναικών, εκτιμώντας ότι πρέπει να έχουν τα ίδια οικογενειακά δικαιώματα. «Δεν υπάρχει καμία διάταξη στο οικογενειακό δίκαιο της χώρας που να απαγορεύει κάτι τέτοιο σε τρία άτομα» δήλωσε η ίδια.
Συνέχεια

Σβούρα εἶναι καὶ γυρίζει…. ἤ ὅπου πληρώνουν καλλίτερα;

Αὐτὴ ἡ οἰκογένεια εἶναι μία ἀπὸ τὶς πολλὲς σφαγιασθεῖσες. Ἀριστερὰ οἱ δολοφόνοι της.

Αὐτὴ ἡ οἰκογένεια εἶναι μία ἀπὸ τὶς πολλὲς σφαγιασθεῖσες. Ἀριστερὰ οἱ δολοφόνοι της.

Διάβαζα λοιπὸν γιὰ τὴν γενοκτονία τῶν λευκῶν στὴν Νότιο Ἀφρική.
Σὲ μίαν χώρα ποὺ ἔχουν πλέον καταλάβει τὴν ἐξουσία οἱ ἔγχρωμοι, θὰ ἦταν παρανοϊκὸν νὰ πιστεύουμε πὼς δὲν θὰ ὑπάρχουν ἔκτροπα. Ἄλλως τὲ τὰ ἔχουμε ξαναδεῖ καὶ στὸ Κογκό. 
Αὐτὸ ποὺ μὲ ἀπασχολεῖ εἶναι μία λεπτομέρεια ποὺ διάβασα, καὶ τὴν ὁποίαν θὰ τονίσω στὸ κείμενον ποὺ θὰ σᾶς παρουσιάσω, καὶ ἀναφέρει πὼς ἐν ᾦ οἱ δολοφονίες καλὰ κρατοῦν, οἱ ἐταιρεῖες ξένων συμφερόντων δὲν βάλλονται διόλου!!! 

Συνέχεια

Μία εὐτυχισμένη οἰκογένεια!


Μία εὐτυχισμένη οἰκογένεια!
Ἤ ἄλλως τὸ σόι τους!!!

Αὐτὸ ποὺ μὲ προβλημάτισε στὰ παρακάτω, εἶναι ἡ σχέσις τοῦ Ὀμπάμ(ι) μὲ ὅλους τοὺς προκατόχους του.
Βέβαια, τὸ ὅ,τι εἶναι μιγὰς ἴσως νὰ λέῃ πολλά…
Ἀλλὰ ἴσως καὶ τίποτα…

Συνέχεια

Καὶ μετὰ ἔρχεται ὁ Μεσσίας….

Ἐὰν μοῦ ἐπιτεθῇ ἡ Τουρκία, διότι θὰ τὴν ἔχουν βάλει τὰ ἀφεντικὰ της νὰ τὸ κάνῃ, δὲν θὰ τὸ κάνῃ διότι ἔχουμε πρόβλημα μὲ τὴν φοροδιαφυγή. Ὄχι γιὰ νὰ μὲ ἐλέγχῃ μέσῳ τῶν μικροτσίπ.

Θὰ τὸ κάνῃ διότι θέλει ὅσο τίποτα ἄλλο στὸν κόσμο νὰ μὲ ἔχῃ ὑπὸ τὸν ἔλεγχό της.
Ἐὰν τὰ ἀφεντικὰ τῆς Τουρκίας λάβουν τέτοιαν ἀποφασιν, δὲν θὰ τὸ κάνουν διότι δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα νὰ πάρουν Συνέχεια