Ζήτημα χρόνου ἡ ἀπόβασις στήν Συρία

Τα στενά του Γιβραλτάρ πέρασε σήμερα ο δεύτερος ρωσικός στολίσκος και πλέον πλέει στην δυτική Μεσόγειο με προορισμό την Συρία.  Ο στολίσκος αποτελείται από το αντιτορπιλικό Admiral Chabanenko κλάσης Udaloy ΙΙ και τρία αποβατικά πλοία κλάσης Ropucha του στόλου του Βορείου Ατλαντικού καθώς και την φρεγάτα  Yaroslav Mudry κλάσης Neustrashimy του στόλου της Βαλτικής και δύο ρυμουλκά πλοία.

Το πιο εντυπωσιακό από όλα όμως είναι ότι η είδηση πως ο ρωσικός στολίσκος του βορείου Ατλαντικού, εισήλθε στην Μεσόγειο ήρθε από Συνέχεια

Συνελήφθη ὁ ἄνθρωπος πού ἔβαλε τήν Ἰρλανδία στό μνημόνιο

Ἐδῶ; Κανείς; 

Συνελήφθη στο αεροδρόμιο, κατά την επιστροφή του από  τις διακοπές, ο πρώην επικεφαλής της Anglo Irish bank, της τράπεζας που με τα χρέη της οδήγησε την Ιρλανδία στο μνημόνιο…

Ο 64χρονος Σον Φιτζπάτρικ, πρώην επικεφαλής της εθνικοποιημένης πλέον Anglo Irish, συνελήφθη στα πλαίσια της τριετούς έρευνας των αρχών  για οικονομικές ατασθαλίες στην τράπεζα η οποία εκτεθειμένη στην στεγαστική φούσκα της Ιρλανδίας κατέρρευσε, αφήνοντας στους φορολογουμένους έναν λογαριασμό 30 δις ευρώ, ήτοι περισσότερα από 6.500 ευρώ χρέος για κάθε Ιρλανδό πολίτη!

Οι δεκαέξι συνολικά κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο Φιτζπάτρικ Συνέχεια

Πόλεμος γιά τό νερό ἤ πόλεμος κατά τῆς ἀνθρωπότητας καί ἐπισήμως πλέον;;

Το κακό όταν γράφεις σε δημόσιο ιστολόγιο είναι, ότι δεν μπορείς να είσαι αυθόρμητος στις εκφράσεις σου..
Ξέρετε,αυτές τις Ελληνικότατες και άκρως εκτονωτικές εκφράσεις που ”στολίζουμε” τον ΄…”ήρωα” ενός θέματος,από αυτά τα θέματα που σου ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι.

Οπότε πρέπει να συγκρατηθώ και να συνεχίσω να γράφω για το παρακάτω άρθρο με κόσμιο τρόπο.

Θα δείτε λοιπόν,τον διευθυντή της (γνωστής) NESTLE ,αυτής που μας προμηθεύει με τρόφιμα και ροφήματα,ειδικά κατασκευασμένα για την μείωση του πληθυσμού της γης,που περιέχουν νευρικά ανθρώπινα κύτταρα και κύτταρα αρουραίων να μας λέει  Συνέχεια

Ἡ Ἀμερικὴ μὲ τὶς «δημοκρατίες» της…


Δεν μπορώ να καταλάβω,για ποιόν λόγο γίνεται τόση προπαγάνδα,τόση γελοία προπαγάνδα εκεί κάτω στην Συρία,από τους …”Αμερικανούς απελευθερωτές”!

Μια μας παρουσιάζουν εικόνες για σωρούς πτωμάτων από το καθεστώς Ασαντ,που όμως στην πραγματικότητα είναι εικόνες από θύματα στον πόλεμο του  Ιράκ το 2005!
Τώρα όπως θα δείτε στο βίντεο,παρουσιάζουν Συνέχεια

Ἡ Ἰσλαμοποίησις τῆς Εὐρώπης προχωρᾶ ἀκάθεκτη!!

 

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΑΝ έχετε ένα ….«ΘΕΜΑΤΑΚΙ», όπως έχω εγώ, με το θέμα του πολυπολιτισμού, του Ισλαμισμού και κυρίως με τους Ισλαμολάγνους…΄ή αν τα νεύρα σας κτυπούν κόκκινο στην θέα τέτοιων καταστάσεων.. ΜΗΝ διαβάσετε το παρακάτω θέμα!!

Σεμέλη Διονύσου.

__________________________________________________________________________________________________

Οι βρετανοί μαθητές όχι μόνο δεν μαθαίνουν πλέον για τις σταυροφορίες, αλλά και τιμωρούνται εάν αρνηθούν να προσευχηθούν στον Αλλάχ !

Τί δουλειά ἔχει ἐκεῖ ἡ ΑΛ ΚΑΪΝΤΑ;

Διάβαζα τὶς πρὸ ἄλλες γιὰ τὴν δολοφονία δύο ὑπουργῶν τῆς Συρίας ἀπὸ δυνάμεις τῆς ΑΛΚΑΪΝΤΑ. Παρεξενεύθην.  Ἐν τάξει, ἔχουν γενικῶς περίεργες σχέσεις ἐκεῖ στὴν Μέση Ἀνατολὴ οἱ μὲν μὲ τοὺ δέ(ν). Ἀλλά σέ σημεῖον τέτοιον πού νά ἐξορμοῦν κατά τῶν δικῶν τους; Ἔχετε ξανασυναντήσει ἀνάλογον περίπτωσιν;
Δυστυχῶς, τώρα πιὰ ἔχουν ἀφήσει, οἱ περίτρανοι καραγκιοζοπαῖκτες,  κάθε πρόσχημα στὰ ἀζήτητα.
Κι ὅσο κυλᾶ ὁ καιρός, τόσο θὰ βλέπουμε νὰ ἀποθρασύνονται πλήρως οἱ παλαιονεοταξῖτες.