Τί γίνεται μὲ τοὺς Ἀμερικανούς; Πτωχεύουν κι ἀναζητοῦν τρόπους νὰ ἀποκτήσουν πρόσβασι σὲ πολύτιμα μέταλλα;
Δέν εἶναι ἰδιαιτέρως περίεργος ἡ τακτική των μέ τά ναυάγια; Πρὸ καιροῦ μᾶς εἶπαν πὼς ἀνέσυραν ναυάγιον μὲ χρυσό…
Τώρα; Τί; Ἄργυρος; Χμμμμμμμμμμ……….
Διακόσιοι τόννοι ασήμι σε ναυάγιο του 1941 στον Β. Ατλαντικό
Ένας θησαυρός κρυβόταν εδώ και 70 ολόκληρα χρόνια στα παγωμένα νερά του Βορείου Ατλαντικού, όπου στο ναυάγιο ενός βρετανικού φορτηγού πλοίου εντοπίστηκε το μεγαλύτερο φορτίο πολύτιμου μετάλλου που βρέθηκε ποτέ στη θάλασσα.Πρόκειται για το πλοίο Gairsoppa, το οποίο βυθίστηκε από γερμανικό υποβρύχιο στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.




