Πὸλ Τόμσεν: Κάναμε λάθη μὲ τοὺς Ἕλληνες!

 

Δεν ξέρω τι τον έπιασε και προς τι αυτή η εξομολόγηση του οικονομικού δολοφόνου Τόμσεν,αλλά μιας και παραδέχεται πως η Ελλάδα ήταν και εξακολουθεί να είναι το πειραματόζωο τους και η ζωή μας ένα είδος διαστροφικού παιχνιδιού γι’ αυτούς,μήπως μπορεί να μας εξηγήσει,αφού τόσα χρόνια κάνουν λάθη στις πλάτες μας και αποδομούν τις ζωές μας,γιατί συνεχίζουν να επιμένουν να κάνουν τα ίδια και χειρότερα λάθη,βυθίζοντάς μας περισσότερο στην εξαθλίωση;;

Συνέχεια

Ἡ Λαγκάρντ «ξανακτυπᾶ»

 

Κάποιος νά  μαζέψῃ τή νεοταξίτισσα. Ὅταν ἀνοίξῃ τό στόμα της πετάει «βατράχια». Ὅ χορτάτος, βεβαίως, δέν μπορεῖ νά καταλάβῃ τό νηστικό. Λακές τῶν διεθνῶν τοκογλύφων εἶναι κι αυτή. Νά χάσῃ τή δουλειά της; Δέν κάάάάάάνει.

Μινώταυρος

Τι είπε η σκύλα !!!: Απαραίτητο οι οικογένειες να τα βγάζουν πέρα δύσκολα!

Την κατανόησή της για τις Συνέχεια

4 Ὀκτωβρίου 2009

 

4 Ὀκτωβρίου 2009. Σᾶς θυμίζει κάτι αὐτή ἡ ἡμερομηνία; 

Σάν σήμερα πρίν ἀπό τρία χρόνια ἡ Ἑλλάς παραδώθηκε στά χέρια τοῦ Γιωργάκη, μετά ἀπό μία προεκλογική ἐκστρατεία πού εἶχε σάν κυρίαρχο σύνθημα τό ἀλησμόνητο «λεφτά ὐπάρχουν».

Ἔτσι οἱ νεοέλληνες τσίμπησαν τό Συνέχεια

Εἰδήσεις ἀπὸ τὰ …ψιλά….

 

Τὸ παρακάτω κείμενον, σὲ πολλές του ἐκδοχές, τὸ ἔχω λάβει ἀρκετὲς φορὲς τοὺς τελευταίους μῆνες.; Τὶς ἔχουμε δημοσιεύσει ὅλες σχεδόν.
Ἀλλά τί σημασία ἔχει; Ἐμεῖς δέν ἔχουμε καί τήν  κουτάλα καί τήν γαβάθα;
Καί γιατί ἀκόμη πάσχουμε βαρύτατα;

Μὴ ξεχνᾶμε τὴν Ἀνυπόγραφο Δανειακή, γιατί… XANOYME TH XΩΡΑ !

Υπογράψαμε εμείς να τηρήσουμε τις “υποχρεώσεις” μας…

όπως να δώσουμε…

ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟ EFSF ΡΕΥΜΑ, ΑΚΙΝΗΤΑ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, ΧΩΡΑΦΙΑ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΦΙΛΕΤΑ,

Συνέχεια

Τό πακέτο τῶν νέων μέτρων

Ἡ γενοκτονία συνεχίζεται. Μέτρα μέχρι τελικῆς πτώσεως. Ἄν δέν πεθάνῃ ἡ μισή Ἑλλάδα μέ αὐτά, θά ἔρθουν καί τά ἑπόμενα. Ἐκεῖ. Μέχρι νά μᾶς ἐξαφανίσουν. Ἄντε καί στίς ἑπόμενες ἐκλογές νά τούς ξαναψηφίστετε. Δέν φταῖνε αὐτοί. Οἱ ἠλίθιοι πού τούς ἐψήφισαν. Εἴχαμε μία εὐκαιρία τό καλοκαίρι νά τούς ἀποτελειώσουμε, ἀλλά δέν τήν εκμεταλλευτήκαμε. 

Τώρα θά μοῦ πεῖτε, ἄν ἤξεραν ὅτι δέν θά ξανακυβερνήσουν δέν θά προεκήρυσσαν ἐκλογές τήν ἄνοιξι. Ξέρουν σέ τί κάφρους καί ἠλιθίους ἀπευθύνονται. Ἐκείνοι μᾶς ξέρουν καλλίτερα ἀπ΄ ὅτι γνωρίζουμε ἐμεῖς τούς ἑαυτούς μας. Συνέχεια