Μᾶς ὑπερασπίζεται τὸ ΔΝΤ καὶ μᾶς φτύνουν οἱ «δικοί» μας…

Ποῦ ἔχουμε μπλέξει ἀδέλφια; 
Τόση βλακεία γιατί μαζεύτηκε σέ 300 κεφάλια;
Πῶς θά μπορέσουμε νά κρατηθοῦμε καί νά μήν βαρᾶμε τά κεφάλια τους;
Διότι ἰδίως αὐτό, πολὺ φοβᾶμαι πὼς δὲν θὰ τὸ ἀποφύγουμε… Συνέχεια

Ὅλος ὁ πλανήτης μία ἀπὸ τὰ ἴδια!

Παντοῦ βία.. Φίμωσις τοῦ λόγου.. Στενωποί…
Τὸ χρῆμα, κύριος μοχλὸς ἀσκήσεως πιέσεων, εἶναι ὁ βασικὸς λόγος ἐξόδου τῶν λαῶν  στὶς διαμαρτυρίες.  Ἔως ἐχθές ποῦ ἦταν ὅλα αὐτά τά πλήθη; Δέν εἶχαν καταλάβει ἢ ἔκαναν πώς δέν εἶχαν καταλάβει;
Ὄχι, δὲν πεινοῦν ὅλοι… Ἀλλὰ ἐξαπλώνεται αὐτό.. Ὁ φόβος… Ὁ φόβος γιὰ τὸ ἀόρατο καὶ ἀπειλητικὸ αὔριο… Ἡ πείνα.. Αὐτὴ ποὺ ὁδηγεῖ στὸν θάνατο ἢ στὴν κινητοποίησιν….
Ἔφθασε… Εἶναι ἐδῶ… Συνέχεια

Οἱ φίλαθλοι θὰ προστατεύουν τὰ Μουσεῖα μας!

Διότι τὸ κράτος εἶναι ἀνίκανον, διότι ἡ ἀστυνομία ἔχει εὐνουχισθεῖ καὶ διότι τὰ καθάρματα ἁλωνίζουν παντοῦ! 
Ἔτσι ἀπεφάσισαν τὰ παλληκάρια καὶ οἱ κοπελλιὲς φίλαθλοι τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Βόλου. 
Νά πῶ συγχαρητήρια;
Νά πῶς Φτοῦ σας κοπρῖτες; 
Νά πῶ καί μή χειρότερα; Συνέχεια

Χεσμένο τὸν ἔχουν τὸν πλανήτη! Ἁπλῶς μᾶς ἐξολοθρεύουν!

Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν μάθαμε γιὰ τὴν ἄνευ προηγουμένου ἀπόφασιν τῶν «κυβερνώντων» νὰ δημιουργήσουν «Διοικητικὴ Ἐπιτροπὴ Στρατιωτικῶν Ἐπιτάξεων Πρωτευούσης τοῦ Κράτους (ΔΕΣΕΠΚ)» καὶ τρίβαμε τὰ μάτια μας!!! Συνέχεια

Θερίζουν οἱ μαυραγορῖτες!

 

Παλαιά τους τέχνη κόσκινο!
Σὰν τὰ σαλιγκάρια μετὰ τὴν βροχὴ ξεπηδοῦν καὶ εἶναι ἀμέτρητοι!
Δὲν φθάνει ὅμως αὐτό.
Γενικότερα ὑπάρχει μία τάσις συγκεντρώσεως τοῦ χρυσοῦ παγκοσμίως. Κάποιοι ἔχουν πάρει μεγάλη φόρα. Συνέχεια

Βάζουν τέλος καί στίς πορεῖες

Μετά τήν διαδήλωσι τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν τῆς Κυριακῆς, ἡ ὁποία ἀπετελεῖτο – σύμφωνα μέ ἀξιόπιστες πηγές –  ἀπό περισσότερους ἀπό 500.000 συμπολίτες μας, οἱ ὑπεύθυνοι καί ἡ δοτή κυβἐρνησις τρομοκρατήθηκαν καί ψάχνουν τρόπους νά τίς περιορίσουν, ἔως νά τίς καταργήσουν. Ναί,νά τίς καταργήσουν.

Ποιός σώφρων ἄνθρωπος θά κατεβαίνει σέ διαδηλώσεις, ἔτσι ὅπως προσπαθοῦν νά τίς καταντήσουν; Προσπαθοῦν, λέει, νά τίς καταστήσουν μικρές σέ ἀριθμό. Ἄν εἶναι δυνατόν. Πάνω ἀπό ὡρισμένα ἄτομα δέν θά παίρνουμε ἄδεια;

Αὐτό σημαίνει «δικτατορία τῶν τσιρακίων τῆς εὐρώπης».

Κύριοι, τῆς φυτευτῆς ἀπό τούς ξένους νταβατζῆδες κυβερνήσεως, ἄλλο διαδήλωσι ἤ πορεῖα – ὅπως θέλετε πεῖτε την – καί ἄλλο ἐξέγερσι ἤ ἐπανάστασι. 

Ἡ πουλημένη κυβέρνησις φοβᾶται τήν ἐπανάστασι καί τήν ἐξέγερσι καί διά τοῦτο λαμβάνει τά μέτρα της. Ὅτι κι ἄν κάνει ὁ λαός εἶναι ἀποφασισμένος. 

Οἱ πορεῖες ἀνήκουν στό παρελθόν. Τώρα, ξέρουμε….. Συνέχεια