Οἱ ἄστεγοι!

Ἕνας ἐφιάλτης ποὺ πλέον εἶναι ἐδῶ. Ἐπισήμως οἱ ἄστεγοι εἶναι 20.000.

Ἀνεπισήμως ὅμως εἶναι πάρα πολὺ περισσότεροι.

Ἀπὸ τὸν Ἰανουάριο γνωρίζουμε πὼς εἶχαν φθάσει στὶς 60.000 μόνον γιὰ τὴν Ἀθήνα. (Λεπτομέρειες  Τὸ Ἑλλαδοξεφτιλιστάν σήμερα: ἄστεγοι, πεινασμένοι, νεκροί.)

Τώρα μᾶς μιλοῦν γιὰ μόνον 20.000.

Παιδιὰ ποὺ ἐγκαταλείπονται μέσα σὲ κάδους σκουπιδιῶν.

Ἄλλα πάλι ποὺ ἐγκαταλείπονται σὲ ὀρφανοτροφεῖα.

Συνέχεια

Εἶπαν «ΟΧΙ» ἢ ἀκόμη δέν ἐτόλμησαν νά ποῦν «ΝΑΙ»;

 

Ἀπὸ τὸν Γιάννη ἡ ἐνημέρωσις:

Βόμβα Υφυπουργού Οικονομικών για το δίκαιο των ομολόγων του PSI+

Βόμβα μεγατόνων πέταξε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Ι.Μουρμούρας καθώς έγινε ο πρώτος αξιωματούχος της κυβέρνησης συνεργασίας και το πρώτο στέλεχος της ΝΔ που μίλησε ανοιχτά για την ύψιστη σημασία που έχει για την Ελλάδα το θέμα του δικαίου που θα διέπει τα νέα ομόλογα της συμφωνίας για το PSI+ ενώ με μία δεύτερη βόμβα αμφισβήτησε το όφελος της αναδιάρθρωσης το οποίο τοποθέτησε στα 50 δις ευρώ από 100 δις που ισχυρίζεται ο Υπουργός Οικονομικών, κύριος Ε.Βενιζέλος και το ΠΑΣΟΚ.«Η καθαρή μείωση του χρέους που προκύπτει είναι περίπου 50 δισ. ευρώ κι όχι 100 δισ. ευρώ, όπως ακούγεται» ανέφερε στη Βουλή ο κ.Μουρμούρας και συμπλήρωσε: «Περιμένουμε να ξεκαθαρίσουν και οι τελικοί όροι του προγράμματος και ειδικότερα αν τα νέα ομόλογα θα διέπονται από το αγγλικό ή το ελληνικό δίκαιο. Αργότερα τα οικονομικά εγχειρίδια θα χρεώσουν, πιστώσουν -εσείς θα διαλέξετε το ρήμα- αυτό που συμβαίνει τώρα, ως μια προληπτική συντεταγμένη χρεωκοπία».

Συνέχεια

Τὶς ζωές μας πίσω Ῥέέέέεεεεεεεεεε!

Τί νά συμπληρώσω τώρα; 

Μπορῶ;

Τὶς ζωές μας πίσω! Τώρα! 

ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ

Στην αρχή διάβασα μόνο τον τίτλο της είδησης. «Επιδιώκουν να κολλήσουν AIDS για να πάρουν το βοήθημα». Το άτιμο στερεότυπο βγήκε από την αποθήκη και με οδήγησε να σκεφτώ αμέσως τη Μποτσουάνα, το Λεσότο και τη Ζιμπάμπουε.

Συνέχισα για να διαβάσω την είδηση ως ελάχιστο φόρο τιμής στις τραγωδίες της Αφρικής! Κακώς! Η είδηση έλεγε «Όπως αποκάλυψε ο λοιμωξιολόγος, Μάριος Λαζανάς, υπάρχουν αρκετοί τοξικομανείς στην Ελλάδα που επιδιώκουν να κολλήσουν τον ιό του AIDS προκειμένου να εισπράττουν το μηνιαίο επίδομα των 700 ευρώ που δικαιούνται οι οροθετικοί».

Αυτά δε γίνονται ούτε στη Μποτσουάνα, ούτε στο Λεσότο, ούτε στη Ζιμπάμπουε. Αυτά δε γίνονται ούτε στο χειρότερο εφιάλτη. Κι όμως γίνονται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε μεγάλες πόλεις.

Συνέχεια

Οὐδέποτε ἐδεσμεύθη ὁ λαός!!!

ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΓΑΠΗΣΑΝ, ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΝΕΙΣ.

Γέμισε η Ελλάδα από εραστές της προδοσίας. Υπηρέτες της νέας τάξης πραγμάτων, θέτουν την χώρα και τους Έλληνες υπό κατοχή.

Συνέχεια

Τζίίίίζζζ γιὰ τὸν Μπένυ ἀπὸ τὰς Εὐρώπας!

Βάσει εὐρωπαϊκῆς νομοθεσίας, οὐδὲ ἕνας φόρος δύναται νὰ στερήσῃ τὸ κοινωνικὸν ἀγαθὸν τοῦ ῥεύματος! 

Τἆδε ἔφῃ ὁ Γερμανὸς ἐπίτροπος G.Oettinger.

Καρφάκι γιὰ τὸν Μπένυ αὐτό!

Συνέχεια

Χάνεται τό τελευταῖο διαπραγματευτικό χαρτί τῆς Ἑλλάδος!

Τό παρακάτω ἄρθρο τό θεώρησα πολύ σοβαρό.  Τό ἔψαξα καί τό ἔχω διασταυρώσει. Ἀφορᾶ ὅλους μας, μά πιό πολύ τήν πατρίδα. Ἄς κάνουμε κι ἐμεῖς ὅτι μποροῦμε. Ἄς βάλουμε τό δικό μας λιθαράκι γιά νά μήν εὑρεθῇ ἡ χώρα μας δεμένη «χειροπόδαρα» κι ἐμεῖς, μαζύ…. Συνέχεια