Πρός ἕναν κόσμο χωρίς κράτη; Ἀλλά τί εἶναι κράτος; Ὁ πρωθυπουργός ἔχει μιλήσει καί πράττει κατά καιρούς…..π.χ. ἔχει μιλήσει γιά παγκόσμια διακυβέρνησις, προβαίνει σέ μείωσι τῆς φορολογίας τῶν ἐπιχειρήσεων (περισσότερα κέρδη γιά τίς ἐπιχειρήσεις, περισσότερες θέσεις ἐργασίας (!) εἶπε στήν ΔΕΘ). Τροφοδοτεῖ μέ διδεκατομμύρια τίς τράπεζες, ἀποκρατικοποιεῖ τήν δημόσια περιουσία.κ.λ.π.
Ὁλα αὐτά σέ συνδυασμό μέ τήν ἄγρια φορολογία τοῦ λαοῦ καί τό φιάσκο μέ τίς περαιώσεις φανερώνουν ἕνα κράτος σέ ἀπεγνωσμένη ἀναζήτησι ρευστοῦ ἤ σέ ἀναζήτησιν προσχημάτων οὔτως ὥστε νά ἀπαλλαγῆ ἀπό τίς λειτουργίες του; Μήπως ἡ ἀπελευθέρωσις τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας ἀπό τό κράτος, μέσω τοῦ γνωστοῦ σέ ὅλους μας μνημονίου, δρομολογεῖ ἐξελίξεις πού θά λάβουν χώραν στήν Ἑλλάδα ὅπως λαμβάνουν χώρα διεθνῶς; Οὔτως ἤ ἄλλως ὁ σημερινός ἄνθρωπος πού εὐρίσκεται στήν ἐξουσία δέν εἶναι ἰκανός νά τήν ἀσκήση! Συνέχεια →