Ἀρχεῖα ἐτικέττας: δουλοποίησις πληθυσμῶν
Θὰ τὰ εὕρουν οἱ συμμαθητές;
Ἡ εἴδησις ἀπὸ τό ΛΗΜΕΡΙ. Δὲν γνωρίζω τήν ἀλήθεια της διότι δὲν παρακολουθῶ ποτέ τηλεόρασι.
ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ Συστάθηκε κοινή επιτροπή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το μνημόνιο;;;
Eίδηση σοκ πριν από λίγο στο δελτίο ειδήσεων του Kontra channel στην εκπομπή του Τέρενς Κουίκ, όπου ούτε λιγο ούτε πολύ ενημερωθήκαμε ότι έχει ήδη συσταθεί επιτροπή στελεχών από το ΠΑΣΟΚ και από την Ν.Δ για να βρουν τα κοινά σημεία των δύο κομμάτων ώστε να περάσει το μνημόνιο ΙΙ….
Συνέχεια
Εἴμαστε ὅλοι καμαριέρες
Σχεδόν ἕτοιμα καί τά νέα μέτρα. Ἔτυχαν τῆς συνεναίσεως; Προφανῶς. Μή βλέπετε τίς ἀντιδραστικές κορῶνες. ὅλα στημένα εἶναι. Δέν θά ἀφήσουν τό σύστημα νά καταρρεύση. Δέν τούς συμφέρει. Δέν ἔχουν τέτοιες ἐντολές.
Εἴπαμε οἱ Τροϊκανοί ἤθελαν νά δοῦν “αἷμα”. Αὐτή τή φορά θά τά καταφέρουν μέ τήν βοήθεια καί τῶν συναινεσάντων. Ὅποιο νομοσχέδιο ὑποβάλλει τό Πασόκ, τίς περισσότερες φορές τό ψηφίζει καί ἡ ΝΔούλα. Ἄλλο τί λέει ὁ ἕτερος ὀλίγιστος. Ἀκόμα καί τό μνημόνιο ὑποστηρίζει μέ τόν τρόπο του ὅπως ἔχουμε καταλάβει ὅλοι. Πολιτικοί εἶναι αὐτοί. Ἀπό τά γεννοφάσκια τους. Τήν ἔχουν σπουδάσει τήν ἐξαπάτησι τοῦ λαοῦ. Αὐτή εἶναι ἡ δουλειά τους. Τό ζητούμενο εἶναι ἐμεῖς τί κάνουμε; Εἴμαστε ἕτοιμοι νά ἀντιδράσουμε καί πῶς; Ἀπό τόν καναπέ ἤ διά τῆς ἀποχῆς ὅταν καί ἄν ἔρθη ἡ ὥρα; Εἶναι ἡ ἀδιαφορία ἡ σωστή μορφή ἀντιδράσεως; Ὄχι. Ἀδιαφοροῦν ὅσοι δέν ἔχουν τίποτα νά προσφέρουν. ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. Ἄς πάρουμε τήν ζωή μας καί τό μέλλον τοῦ τόπου μας, στά χέρια μας. ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, χρειάζεται! Συνέχεια
Ἡ σύγκρουσις τῆς κυβερνήσεως μέ τήν κοινωνία μοιάζει ἀναπόφευκτος
Ἡ ἐποχή τοῦ μνημονίου πού βιώνει ἐδῶ καί ἕναν χρόνο ἡ Ἑλλάδα εἰσέρχεται στήν πιό ἐπώδυνη φάσι της. Τό μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα σταθερότητος θεωρεῖται ἡ χαριστική βολή γιά τά μεσαῖα καί λαϊκά στρώματα.
Τά νέα μέτρα πού βλέπουν τό φῶς τῆς δημοσιότητος εἶναι βέβαιο ὅτι θά ὁδηγήσουν πολύ σύντομα σέ ἔκρηξι. Οἱ δημόσιοι ὑπάλληλοι θά ὑποστοῦν νέες μειώσεις στίς ἀποδοχές τους, μέ τσεκούρωμα τῶν ἐπιδομάτων. Στόν ἰδιωτικό τομέα, ἡ ἀνεγία θά θεριέψη καί χιλιάδες μικρές καί μεσαῖες ἐπιχειρήσεις θά βάλουν λουκέτο…. Συνέχεια
Ἐγκληματικότης καί ποδήλατο!
Πρίν ἀπό μερικές μέρες οἱ ἀρμόδιοι ὑπουργοί προεδρεύοντος τοῦ ΓΑΠ, συνεσκέφθησαν καί συναποφάσισαν νά καταστείλουν τήν ἐγκληματικότητα. Ὄχι πού θά τούς ξέφευγε. Στήν ἐποχή τοῦ Γάπατου ἀκούσαμε καί μία “φοβερή” γιά νά μήν πῶ γελοία ἰδέα. Δέν θέλει καί πολύ μυαλό γιά νά καταλάβη κανείς ποιός ἦταν ὁ εἰσηγητής: Ἕνα ἀπό τά μέτρα πού θά συντελέσουν στήν πάταξι τῆς ἐγκληματικότητος καί παραβατικότητος εἶναι ἡ δημιουργία ποδηλατοδρόμων στό κέντρο. Θά μᾶς ἐπιτίθενται οἱ Ἀφροασιάτες, θά μᾶς στέλνουν στό νοσοκομεῖο, στό νεκροταφεῖο ἤ στήν φυλακή, θά μᾶς παίρνουν ὅτι ἔχουμε καί δέν ἔχουμε, μαζί μέ τό ὄχημα. Ἀναρωτιέμαι μήπως κρύβεται καί κάτι ἄλλο πίσω ἀπό αὐτήν τήν πρότασι. Ἴσως νά σκέπτεται νά τούς παραδώση τελείως τήν πρωτεύουσα. Συνέχεια
Πόσες δολοφονίες εἴχαμε σήμερα;
Γιὰ 120 εὐρόπουλα σκότωσαν τόν Μανώλη.
Γιὰ ἄλλα τόσα φαντάζομαι σκότωσαν καὶ τὸν περιπτερὰ στὴν πλατεία Βάθης….
Πρὸ δύο ἐτῶν ἕναν ὑπάλληλο πρακτορείου ΠΡΟΠΟ.
Πρὸ ἑνὸς ἔτους ἄλλον νεκρό πάλι σὲ ΠΡΟΠΟ.
Πρὸ δύο μηνῶν στὴν Μεσσηνία ἐπίθεσις σὲ κοσμηματοπώλη γιὰ ληστεία, αἱματοκύλησε τὸ κατάστημα… Ἔζησε ὁ ἀνθρωπᾶκος… Ἀλλὰ αὐτοὶ ποὺ τὸν πυροβόλησαν δὲν τὸν ἤθελαν ζωντανό….
