Πέφτουν οἱ γενίτσαροι

Ἡ χώρα εὑρίσκεται στήν μεγαλυτέρα οἰκονομική κρίσι τῆς μεταπολιτεύσεως. Ἀτυχῶς, στό τιμόνι της εὑρίσκεται ἡ χειροτέρα κυβέρνησις ὅλων τῶν ἐποχῶν. Μία κυβέρνησις, ἡ ὁποία ἔχει ἀπεμπολήσει τά δικαιώματά της καί ἔχει παραχωρήσει τά ἡνία στούς διεθνεῖς τοκογλύφους. Ἀκόμη καί τά στελέχη τοῦ κυβερνῶντος κόμματος παραδέχονται ὅτι ἔχει ἀρχίσει ἡ ἀντίστροφος μέτρησις, ἡ ὁποία (μέτρησις) θά φτάσῃ στό μηδέν ὅταν θά ψηφιστῇ ὁ προϋπολογισμός τοῦ 2012.

Ὁ ἀκατονόμαστος ἀφοῦ εἶχε προετοιμαστεῖ, ἀναλόγως Συνέχεια

Γιατί ἔγιναν «Τοῦρκοι» οἱ Γερμανοί;

 

Ἡ γερμανική ἐφημερίδα BILD ἔγραψε: «Με τον αγκυλωτό σταυρό οι Έλληνες διασύρουν την Ευρώπη και παρόλα αυτά λαμβάνουν νέα βοήθεια δισεκατομμυρίων ευρώ». Εἴδατε τί ἀχάριστοι πού εἴμαστε. Μᾶς «βοηθοῦν» οἱ εὐρωπαῖοι κι ἐμεῖς τούς κοροϊδεύουμε. Συνέχεια

Μπήκαμε στήν τελική εὐθεία γιά τήν ἐφαρμογή τῶν σχεδίων τους;

Τὸ παρακάτω ταινιάκι ἔχει πάρα πολὺ μεγάλο ἐνδιαφέρον. Τὸ ἔστειλε ἡ καλὴ φίλη Ἑλένη καὶ κανονικὰ ἔπρεπε νὰ τὸ παρουσιάσω ὅπως τὸ ἔστειλε μόνον. Ἀλλὰ μπῆκα στὸν πειρασμό νὰ τὸ …«πειράξω» λίγο.

(Ὄχι, δὲν θὰ ἀλλάξω κάτι… Θὰ ἐρωτήσω κάτι…)

Ἂς ξεκινήσουμε μὲ τὴν δημοσίευσι ποὺ ἔλαβα (ἀπὸ τὸ ἱστολόγιον Θᾶνος-Εὔη):

Η πρώην συνεργάτιδα του Βέρνερ Φον Μπράουν, Δρ Κάρολ Ροζίν αποκαλύπτει το σχέδιο των παγκόσμιων επικυριάρχων για την απόλυτη εξουσία. (βίντεο)

Πράγματι, σατανική ἡ μεθόδευσις ἐκβιασμοῦ ὀνόματι «συναίνεσις»!

Ὁ ἐξαιρετικά καλός ἐκτελεστής τῶν ἐντολῶν τῆς διεθνοῦς τοκογλυφικῆς συμμορίας τῶν ἀγορῶν – τῶν 17 ἑβραιοσιωνιστικῶν τραπεζῶν καί ὡρισμένων χρηματοπιστοτικῶν ἱδρυμάτων – Γιῶργος Π. πρωθυπουργός, ἀτυχῶς τῆς Ἑλλάδος ἀπό τίς 4 Ὀκτωβρίου τοῦ ὀλεθρίου ἔτους 2009, ἔδωσε, πραγματικά, ρεσιτάλ ἐπικοινωνιακῆς προπαγάνδας, ὅλες αὐτές τίς ἡμέρες.

Κατ΄ ἀρχάς ἐπέτυχε νά προκαλέση, κυριολεκτικῶς, πανικό στήν κοινωνία μας μέ τίς «πληροφορίες» πού ἔδωσε στόν φιλικό του γραπτό καί ἠλεκτρονικό τύπο, περί ἐπικειμένης χρεωκοπίας τῆς χώρας, περί ἀπενταρίας τοῦ κράτους καί ὅτι σέ ἑνάμιση μῆνα δέν θά ὑπάρχουν δυνατότητες γιά πληρωμή μισθῶν καί συντάξεων, ἐνῶ, ἀκόμη – μέ τήν βοήθεια τῆς κυρίας Δαμανάκη – ἀκούσαμε καί τήν ἀπειλή ὅτι ἐπιστρέφουμε στήν δραχμή καθώς οἱ ἑταῖροι μας στήν ΕΕ δέν θέλουν νά μᾶς βλέπου οὔτε…ζωγραφιστούς πλέον στήν εὐρωζώνη….Γενική ἡ ἐπίθεσις, δηλαδή!  Συνέχεια

1.500.000 εὐρώ γιά 30 λαθροεισβολεῖς

“Κατακαϋμένε Ἕλληνα, τί σοῦ ΄μελλε νά πάθης”.” Ψωμί δέν ἔχουμε νά φᾶμε καί ραπανάκια γιά τήν ὅρεξι”…..Θά μποροῦσα νά γράφω μέχρι αὔριο τό πρωί τέτοιου εἴδους παροιμίες, ἔτσι. Γιά νά βγάλω τά ἀπωθημένα μου. Ὁ Ἑλληνικός λαός ἔχει ἀρχίσει νά φτάνη σέ ἐπικίνδυνα ὅρια ἀνέχειας ἀλλά σιγά-σιγά οἱ λαθροέποικοι καί ἰθαγένεια θά πάρουν καί δουλειά θά τούς βροῦμε.  Οἱ Ἕλληνες ἄς πᾶνε νά πνιγοῦν. Νά κλέψουν, νά πεθάνουν. Τούς λαθροεποίκους θέλουμε. Εἴπαμε, ἡ γενοκτονία τοῦ Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ ἔχει ἤδη ἀρχίσει. Ἀπό τούς Ἕλληνες τά παίρνουμε καί στούς εἰσβολεῖς τά δίνουμε. Ἔτσι γιά νά τούς ἐπιβραβεύσουμε πού κάποια “ὡραία πρωία” εἰσέβαλλαν μέ τό ἔτσι θέλω στήν πατρίδα μας. Τά νέα οἰκονομικά μέτρα γιά νά πάρουμε τήν 5η δόσι εἶναι σχεδόν ἕτοιμα. Θά τά πληρὠσουν οἱ Ἕλληνες πολίτες. Οἱ λαθροεισβολεῖς κάνει νά παίρνουν!!! Συνέχεια

Ἑλλάς, τέλος!

Τό παρακάτω θέμα εἶναι πολύ σοβαρό. Ἡ συζήτησις τῆς νέας συμφωνίας γιά τήν ἐκταμίευσι τῆς 5ης δόσεως, ἔγινε στίς 31 Μαΐου 2011. Τήν ἡμέρα πού οἱ ὀργισμένοι τῆς πλατείας Συντάγματος ἔριχναν αὐγά στίς λιμουζίνες τῶν 300 τῆς συμφορᾶς. Ἄν ἤξεραν τί εἶχε συντελεστεῖ λίγο πρίν, ἴσως νά μήν ἦταν τόσο ψύχραιμοι!!! Ἀναδημοσιεύω ἀπό Συνέχεια