Ἀναδημοσιεύω ἀπό τό ἰστολόγιο ὀλυμπία τό παρακάτω ἄρθρο, διότι, πρέπει μέν νά διώξουμε τήν κυβέρνησι τῆς συμφορᾶς ἀλλά παράλληλα συμβαίνουν στήν χώρα μας τραγικά πράγματα λόγω τῶν λαθροεισβολέων ἐποίκων πού δέν γίνεται νά περιμένουν ἄλλο!
Επειδή βλέπω ότι η ενημέρωση μέσω ιστολογίων δεν αρκεί και επειδή κανένας δεν αντιλαμβάνεται αυτό που έρχεται, στέλνω σήμα σε όσους Έλληνες κωφεύουν σχιζοφρενικά μπροστά στο δράμα της αλώσεως του τόπου από τους εκατομμύρια εισαχθέντες αλλοεθνείς. Δεν θα ξαναανεχτώ να ακούσω για σίγηση από τα ΜΜΕ εγκλήματος από λαθροέποικο εναντίον Έλληνος. Προχθές Συνέχεια




