Σῆμα ἐκτάκτου ἀνάγκης

Ἀναδημοσιεύω ἀπό τό ἰστολόγιο ὀλυμπία τό παρακάτω ἄρθρο, διότι, πρέπει μέν νά διώξουμε τήν κυβέρνησι τῆς συμφορᾶς ἀλλά παράλληλα συμβαίνουν στήν χώρα μας τραγικά πράγματα λόγω τῶν λαθροεισβολέων ἐποίκων πού δέν γίνεται νά περιμένουν ἄλλο! 

Επειδή βλέπω ότι η ενημέρωση μέσω ιστολογίων δεν αρκεί και επειδή κανένας δεν αντιλαμβάνεται αυτό που έρχεται, στέλνω σήμα σε όσους Έλληνες κωφεύουν σχιζοφρενικά μπροστά στο δράμα της αλώσεως του τόπου από τους εκατομμύρια εισαχθέντες αλλοεθνείς. Δεν θα ξαναανεχτώ να ακούσω για σίγηση από τα ΜΜΕ εγκλήματος από λαθροέποικο εναντίον Έλληνος. Προχθές Συνέχεια

Ἔνοχοι ἐσχάτης προδοσίας.

Ἔνα τμῆμα τοῦ κειμένου ποὺ ἀκολουθεῖ εἶναι ἀρκετὲς φορὲς δημοσιευμένο στὸ διαδίκτυο. Εἶτε αὐτούσιο εἶτε μὲ παραλλαγές. Ἡ οὐσία καὶ τὸ βασικό του νόημα ἔχει γίνει ἀντιληπτὸ στοὺς περισσοτέρους ἐξ ἡμῶν. Ἀκόμη καὶ οἱ πιό δύσπιστοι ἔχουν ἀντιληφθεῖ πὼς τὸ παιχνίδι ποὺ παίζεται στὴν πλάτη τῆς Ἑλλάδος καὶ τῶν Ἑλλήνων εἶναι ἀπὸ πολὺ παλαιὰ σχεδιασμένο καὶ σὲ κάθε του λεπτομέρεια προγραμματισμένο. Τίποτα δὲν ἔχει μείνει στὴν τύχη. 

Τὸ κάθε πρόσωπο στὴν «σωστή» του θέσι, τὴν «σωστή» ἐποχή γιὰ νὰ λάβῃ τὶς «σωστὲς» ἀποφάσεις. Ἕνα ἐρώτημα ποὺ σὲ πολλῶν τὰ μυαλὰ τριγυρίζει, ἀφορᾷ στὸν Ἀνδρέα… «Μὰ εἶναι δυνατὸν ὅλα νὰ ξεκίνησαν ἀπὸ αὐτόν»;  

Συνέχεια

Τὸ κράτος ἔχει ἕνα ἀδελφάκι: τὸ παρακράτος.

ρὸ ὁλίγου διάβαζα στὸ διαδίκτυον (ἀπὸ ἐδῶ κι ἐδῶ) τὰ κάτωθι:

Κώστας Τζαβάρας: Διατάξτε τώρα κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση για να βγουν οι κουκούλες!

Τα τελευταία γεγονότα δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολιών και παραπέμπουν σε δημοκρατική εκτροπή. Ο κύριος Παπουτσής έπρεπε ήδη να έχει διατάξει ΚΠΕ για να αποκαλυφθεί το παρακράτος που κρύβεται κάτω από τις κουκούλες! Εκτός βέβαια εάν είναι μέρος της κυβερνητικής πολιτικής…

Συνέχεια

Κι ὅμως, τό πραγματικό χρέος εἶναι ἕνα τρίς εὐρώ ! ! !

Σήμερα εἶπα νά ἀσχοληθῶ μέ τά τοῦ χρέους μας καί τό μνημόνιο. Οἱ ὑποθέσεις πάντοτε δέν εἶναι τόσο ἁπλές ὅσο δείχνουν. Τά πράγματα εἶναι πιό περίπλοκα. Ἔτσι εἶναι πάντα. Πόσα χρωστάμε; 360 δις (κάπου 500 δίς θά εἶναι μέχρι τό 2015), τά πληρώνουμε καί ἡσυχάζουμε; Ἀμ, δέν εἶναι ἔτσι. Λοιπόν……. Συνέχεια

Ὀρεκτικό, κυρίως πιᾶτο, ἐπιδόρπιο

Ἐντάξει. Κατετέθη καί τό «μεσοπρόθεσμοοοοο….». Ἀναρωτιέμαι γιατί τό μνημόνιο ὑπ΄ ἀριθμόν 2 τό ὠνόμασαν μεσοπρόθεσμο; Ποιοί καί γιατί; Μήπως κάποιος ξέρει κάτι, πού ἐμεῖς δέν γνωρίζουμε; Ἤ μήπως γιά νά τό ξεχωρίζουμε ἀπό τό ὑπ΄ ἀριθμόν 1 μνημόνιο; Αὐτό μᾶλλον ἦταν τό βραχυπρόθεσμο. Ἄρα θά ὑπάρξη καί μακροπρόθεσμο. Κακό πού μᾶς βρῆκε!!!

Σάν νά λέμε, Συνέχεια

Ἐποικισμός καί «ἀριστερή» ὑποκρισία

Ἄλλο ἕνα ἄρθρο γιά τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα πού θά ἔπρεπε νά ἀπασχολῆ τήν Ἑλληνική πολιτεία. Ὁ ἐφιάλτης τοῦ λαθρομεταναστευτικοῦ πού ταλανίζει τά τελευταῖα χρόνια τήν πατρίδα καί τούς συμπολίτες μας. Ἀπό τήν ἀνεξέλεγκτη, πλέον, εἰσβολή καθημερινῶς τῶν λαθρομεταναστῶν πού ἔχουν εὕρει τό ξέφραγο ἀμπέλι πού λέγεται Ἑλλάς – μέ τήν ἀνοχή γιά τούς δικούς τους λόγους τῶν ἰθυνόντων, βεβαίως – καί εἰσέρχονται στήν ώρα ἀπορρέουν καί ἄλλου εἴδους προβλήματα, ὅπως τό ἤδη ἐγκατασταθέν πρόβλημα τῆς ἐγκληματικότητος, τῆς οἰκονομικῆς ἐξοντώσεως, τῆς φυλετικῆς ἀλλοιώσεως τῆς καταστροφῆς τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέσω τῆς κανούργιας “κουλτούρας” τῶν λαθροεισβολέων κλπ. Συνέχεια