Φωνᾶξτε, οὐρλιᾶξτε…. ἀλλά μή στέκεστε! Ἀντιδρᾶστε!

Αὐτήν τήν ἀναδημοσίευσι τήν χρωστάω στήν πολύ καλή μου φίλη Ἰωάννα!
Τὸ μεγαλύτερο κακὸ εἶναι οἱ δημοσιογράφοι κι ὄχι οἱ πολιτικοί.

Ὁ λόγος τῆς συνεχοῦς ἀναβολῆς τό ὑπερβολικά μαῦρο τοπίο πού παρουσιάζει.

Ὃμως, σήμερα κατάλαβα πώς ἒκανα λᾶθος διότι, μόνον ἐὰν γνωρίζουμε τό τί μᾶς ἑτοιμάζουν θά μπορέσουμε νά προετοιμαστοῦμε καί νά τό σταματήσουμε.

Κι ὃλα αὐτά ἐξ  αἰτίας τῶν κυρίων Παγκάλου καὶ Μπουτάρη!

Παγκάλου καί Μπουτάρη!

Ὃσο τούς ἀφήνουμε κι ἀλωνίζουν, λαμβάνουν (μόνοι τους) τό μήνυμα πώς ἀδιαφοροῦμε ἢ συναινοῦμε ἢ συμφωνοῦμε μέ τά τεκτενόμενά τους.

Ἐγώ λοιπόν δέν συνεργῶ!

Διαβᾶστε, διαδῶστε καί μοιρᾶστε παντοῦ τίς πληροφορίες τοῦ ἂρθρου!

Οὐρλιᾶξτε, ἐάν τό κρίνετε ἀπαραίτητον, ἀλλὰ ΔΡΑΣΤΕ κι ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!

Φιλονόη.

Συνέχεια

Ὂχι κύριε ὑπουργέ μας! Τά λές ἀνάποδα!

Ὁ Συνταγματολόγος κος Βενιζέλος ἒγραψε ἓνα ἂρθρο πού μᾶς διαφωτίζει ἀναφορικῶς μέ τό Σύνταγμα, τό μνημόνιον, τά κόμματα, τόν Πρόεδρο τῆς Δημοκρατίας  καί τά ὃσα (κατ’ αὐτόν) πρέπει νά ἢ νά μήν ἀναμένουμε:

Γράφει μεταξύ ἂλλων:

«…Η αλήθεια είναι ότι υφιστάμεθα σημαντικούς περιορισμούς σε όλες τις όψεις της εθνικής κυριαρχίας -άρα και στη συνταγματική μας κυριαρχία.

Αλλάζει η αντίληψη περί γενικού συμφέροντος, περί της εθνικής οικονομίας και των αναγκών της….»

Συνέχεια

Νέα τάξις καὶ παγκόσμιος διακυβέρνησις ἤ, ἡ νέα τάξις, οἱ …«ἐξωγήινοι καὶ οἱ …«παραπληροφορημένοι»! (μέρος Β’)

Φρέσκα νέα στό διαδίκτυον! Δέν εἶναι τρία τά διαστημόπλοια πού μᾶς ἒρχονται τελικῶς ἀλλά ΠΕΝΤΕ!!! Τό ἓνα παραμένει στά 240 χιλιόμετρα μήκους (242 γιά τήν ἀκρίβεια) καί τά δύο φθάνουν στά 200 χιλιόμετρα μήκους! Μάλιστα ἒχουν βγάλει καί τό πόρισμα: ἒρχονται μέ κακές διαθέσεις!! (Τώρα ἀπό ποῦ τό βγάζουν αὐτό τό συμπέρασμα…. δέν μᾶς λένε!! Φαντάζομαι πώς θά ἒχουν κάποιες πληροφορίες ἐκ τῶν ἒσω!)

(Λεπτομέρειες στό DEFENCENET . )

Διαβάζω ἐπίσης ὃτι οἱ Κινέζοι κατηγοροῦν τούς Ἀμερικανούς γιά τήν μυστικοπάθειά τους. Καί μέ τό δίκιο τους τά παιδιά! Τί περίμεναν τά ἀμερικανάκια; Νά πᾶνε ἀδιάβαστα τά κινεζάκια χωρίς ἐνστάσεις;

Συνέχεια

Εἶναι τά δάνεια ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου;

Ὁ άγαπητός διαδικτυακὸς φίλος Ἀντώνης Ἀνδρουλιδάκης μοῦ ἒστειλε πρό ὁλίγου τίς σκέψεις του ἀναφορικῶς μέ τά δάνεια τῶν “δημοσίων” ταμείων μας,  τούς “διαχειριστές”  τους καί τά ὃσα ἀναμένουμε λίαν συντόμως.

Θά  ἒλεγα ὃτι μέ πρόλαβε!

Ἢθελα νά γράψω γιά τήν σχέσι πού ἒχουν κάποια γεγονότα πού ζοῦμε σήμερα μέ κάποια ἂλλα, πρό 190 ἐτῶν, πού παρέδωσαν τήν πατρίδα μας στά χέρια ἀετονύχιδων καί κομπιναδόρων.

Θά θυμηθῶ μόνον ἓνα περιστατικό καί θά ἀφήσω τόν Ἀντώνη νά τά πῇ καλλίτερα καί ἀναλυτικότερα.

Πολλοί ἀγωνιστές, μετά τήν ἂφιξι  τῶν δανείων στά χέρια τῶν τότε κυβερνώντων, ἒγιναν ὑποχείρια τους καί αἰχμή ἑνός δόρατος πού ὁδήγησε στίς γνωστές ἐμφύλιες διαμᾶχες! Μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Παπαφλέσσας. Στήν μνήμη μας παραμένει ὡς ἣρως γιατί πέρασε μέσα ἀπό τήν κάθαρσι μέ τήν θυσία του στό Μανιάκι.  Ἀλλά τό χρῆμα κι ὁ παράς ἦταν κακός σύμβουλος καί φίλος του….

Συνέχεια

Τό καφεδάκι τί τό ἢθελε;

Ἡ κυρία ὑπουργοῦ μᾶς τά «ἒχωσε» πρό μερικῶν ἡμερῶν γιατί δέν τά βγάζει πέρα!

Ναί, ναί τό κορίτσι!

Στό Ὁλλαντία ἓνας ὑπουργός θά πληρωνόταν σωστά!

Στό Ἑλλάντα ἓνας ὑπουργός (μᾶς)  δουλεύει ὡς σκυλί γιά μερικά ψίχουλα (κατά τήν κυρία ὑπουργοῦ!!!!) Καί οἱ ἀποδοχές εἶναι κάπως ….ἀσταθείς!! Τά ἒξοδα μεγάλα! Τά ἰδιωτικά σχολεῖα ἀκριβούτσικα!! Καί οἱ Ἓλληνες (φαντάζομαι) παλιάνθρωποι πού δέν φρόντισαν νά λύσουν διά παντός τό οἰκονομικόν πρόβλημα τῆς οἰκογενείας Παπακωνσταντίνου!

Ναί!

Συνέχεια