
Αὐτήν τήν ἀναδημοσίευσι τήν χρωστάω στήν πολύ καλή μου φίλη Ἰωάννα!
Τὸ μεγαλύτερο κακὸ εἶναι οἱ δημοσιογράφοι κι ὄχι οἱ πολιτικοί.
Ὁ λόγος τῆς συνεχοῦς ἀναβολῆς τό ὑπερβολικά μαῦρο τοπίο πού παρουσιάζει.
Ὃμως, σήμερα κατάλαβα πώς ἒκανα λᾶθος διότι, μόνον ἐὰν γνωρίζουμε τό τί μᾶς ἑτοιμάζουν θά μπορέσουμε νά προετοιμαστοῦμε καί νά τό σταματήσουμε.
Ὃσο τούς ἀφήνουμε κι ἀλωνίζουν, λαμβάνουν (μόνοι τους) τό μήνυμα πώς ἀδιαφοροῦμε ἢ συναινοῦμε ἢ συμφωνοῦμε μέ τά τεκτενόμενά τους.
Ἐγώ λοιπόν δέν συνεργῶ!
Διαβᾶστε, διαδῶστε καί μοιρᾶστε παντοῦ τίς πληροφορίες τοῦ ἂρθρου!
Οὐρλιᾶξτε, ἐάν τό κρίνετε ἀπαραίτητον, ἀλλὰ ΔΡΑΣΤΕ κι ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!




