Δὲν ἐκτιμῶ κανέναν. Δὲν ἐμπιστεύομαι κανέναν!
Δὲν ἀναμένω ἀπὸ κανέναν νὰ μὲ σώσῃ, παρὰ μόνον νὰ μὲ ἀφανίσῃ!
Ἀλλά, ἐφ’ ὅσον θὰ τὸ ῥίξω τὸ κουκί, τοὐλάχιστον νὰ πιάσῃ τόπο!
Πῶς θά μποροῦσε νά πιάσῃ τόπο ἕνα κουκί, ὅταν τά πάντα γύρω μας εἶναι ξεπουλημένα;
Αὐξάνοντας τοὺς μετέχοντες, ἀφ’ ἑνός κι ἀπὸ τὴν ἄλλην ἀποδυναμώνοντας τοὺς ὑπάρχοντες.
Ὁ Νικόλας εἶχε μίαν πολὺ καλὴ ἰδέα… Συνέχεια



Αὐτὸ, δυστυχῶς, τὸ δημοσιεύουμε κάπως ἀργά!