
Σὲ Βιομηχανικὴ Περιοχὴ τῆς χώρας, καὶ μάλιστα ἀπὸ τίς λίγες ποὺ διαθέτουν μερικὲς ζωντανὲς ἀκόμη παραγωγικὲς ἐπιχειρήσεις, ἦλθε ὁ ΕΝΦΙΑ. Φορολογεῖ τὰ βιομηχανικὰ γήπεδα μὲ τοὺς συντελεστὲς τῶν ἄδειων οἰκοπέδων τοῦ κέντρου τῆς γειτονικῆς πόλεως. Ἔχουν ὑπεραξία, λέει, ἐπειδὴ οἱ ἐπιχειρηματίες θὰ κτίσουν ἐκεῖ ἀκριβὰ διαμερίσματα καὶ θὰ κερδίσουν πολλὰ λεφτά. Καὶ φορολογεῖ τίς προκὰτ ἀποθῆκες μὲ τίς σκεπὲς ἀπὸ λαμαρίνα σὰν διαμερίσματα, μὲ τοὺς ἀντιστοίχους οἰκιστικοὺς συντελεστές. Συνέχεια
Μόνο ἔνας βρωμερὸς σοσιαλιστής-φασίστας, ὅπως ὁ Βαγγέλης Βενιζέλος, θὰ εἶχε τὴν ἔμπνευσι νὰ περιγράψῃ τὸ χαράτσι ὡς «ἀσφάλιστρο κινδύνου».
Διότι τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τελικῶς πὼς ΠΡΑΓΜΑΤΙ ὁ ΕΝΦΙΑ εἶναί ἀντισυνταγματικὸς ἀλλὰ τὸ ὅ,τι ΟΥΔΕΙΣ δέχεται, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ΜΠΟΡΟΥΝ, νὰ τὸν ἀνακηρύξουν ὡς ἀντισυνταγματικό!!!

Τρομακτικοὶ καὶ ἄδικοι φόροι…