Διώξετε τήν Ρεπούση

 

Μέτα την  εκδίωξη Θεοδωρίδη από το ΣΥΡΙΖΑ το γάντι πέφτει στη ΔΗΜΑΡ και την κυβέρνηση που επιβάλλεται να διώξει τη προκλητική κ. Ρεπούση
.
Τον ασκό του Αιόλου ανοίγει η εκδίωξη του κ. Νάσου Θεοδωρίδη από τον ΣΥΡΙΖΑ μετά το προκλητικό παραλήρημα για τα Ίμια.

Η απόφαση της Κουμουνδούρου να παύσει τον κ. Θεοδωρίδη από την Επιτροπή Δικαιωμάτων της Βουλής ρίχνει το γάντι στη ΔΗΜΑΡ και την κυβέρνηση που επιβάλλεται να πάρουν θέση επιτέλους για την κ. Μαρία Ρεπούση.
Υπενθυμίζεται ότι η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ έχει προκαλέσει επανειλημμένα  με τις δηλώσεις της για τα εθνικά θέματα, ενώ υπενθυμίζεται ότι  η ίδια είχε αποχωρήσει από το Κοινοβούλιο όταν ο πρόεδρος της Βουλής είχε ζητήσει να τηρηθεί ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Τότε η ΔΗΜΑΡ και ο Φ. Κουβέλης είχαν «καλύψει» τη βουλευτή του κόμματος υποστηρίζοντας πως «η απουσία κάποιων από τους βουλευτές της οφείλεται σε καθαρά πρακτικούς λόγους».
Η κ. Ρεπούση έγινε γνωστή και από το βιβλίο ιστορίας της Στ’ δημοτικού με τον περίφημο ”συνωστισμό” που έγινε στην Σμύρνη.
Στρογγυλοποιώντας δηλαδή την γενοκτονία της Μ. Ασίας από τον Κεμάλ ο οποίος εκτός από σύμμαχος του Μουσολίνι υπήρξε και ίνδαλμα του Χίτλερ.  Ο ίδιος ο Χίτλερ μάλιστα είχε δηλώσει με περηφάνια ότι  Συνέχεια

Ναυάγιο στό Κατάρ

Περίεργο. Εἶναι τόσο νοήμονες οἱ Ἄραβες; Πῆγε ὁ Σαμαρᾶς νά τούς πιάσῃ «Κώτσους»; Μά ἀκόμα καί οἱ κόττες γνωρίζουν ὅτι ὅλα ἔχουν καταρρεύσει στήν Ἑλλάδα, ἐκεῖνοι δέν θά τό ἤξεραν; Ἐδῶ φεύγουν κι αὐτοί πού ἔχουν ἐπενδύσει ἤδη.

Ἄλλωστε στήν Ἑλλάδα τόν πρῶτο λόγο τόν ἔχουν, πλέον, οἱ ξένοι τοκογλύφοι (βλέπε γερμανοί κλπ.)

Τό μόνο πού κατάφερε ὁ τιτανοτεράστιος εἶναι νά δρομολογηθῇ μία ὥρα ἀρχύτερα τό μουσουλμανικό τέμενος στό Βοτανικό.

Τόν ἀνεγκέφαλο Ἑλληνικό λαό πού σᾶς ψηφίζει, μπορεῖτε νά τόν κοροϊδέψετε, ἀλλά μόνον αὐτόν.

Ἔχετε τελειώσει. Καιρός νά τό καταλάβετε. Εὑρίσκεστε ἀκόμα στήν ἐξουσία (λέμε τώρα) ἐπειδή σᾶς «φύτεψαν» οἱ ξένοι ἀφεντάδες σας. Οὔτε γιά νά μᾶς βάφετε τά παπούτσια δέν εἶστε ἰκανοί.

Μινώταυρος

Κατέρρευσαν οι πολιτικοί και επικοινωνιακοί χειρισμοί της κυβέρνησης, με αφορμή τα αναμενόμενα αποτελέσματα της επίσκεψης του Πρωθυπουργού στο Κατάρ.

Η επίσκεψη κατέδειξε μία ζοφερή πραγματικότητα αλλά και την Συνέχεια

Ἀγάπη ποὺ μᾶς ἔχουν ὅμως οἱ Ῥῶσσοι…

Καὶ θαυμασμός…
Καὶ δίχως μας δὲν ζοῦν…
Καὶ τὶ καλὰ ποὺ θὰ περνούσαμε ἐὰν δὲν ἦταν οἱ κακοὶ ἐδῶ γύρω…

Μουσεῖον Ἀστροναυτικῆς, Μόσχα:

Συνέχεια

1821-2021. Ἡ ἐπιστροφὴ στὴν Πύλη. Τὸ Ἱστορικό μας τέλος.

netakias
Όταν έγραφα το 2009 λίγο μετά τις εκλογές, ότι ο Παπανδρέου θα είναι ο τελευταίος Έλληνας Πρωθυπουργός, ένοιωθα κι εγώ ακόμη… υπερβολικός, δεν φανταζόμουν ότι πραγματικότητα θα ήταν χειρότερη.
Σήμερα πλέον έχουμε Πρωθυπουργό, μόνον για τυπικούς λόγους, μιας κι είναι υπό τον έλεγχο του Γερμανού επικεφαλής της ” Ομάδας Δράσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα” Χόρστ Ράιχενμπαχ (Horst Reichenbach).
Η τελευταία απειλή “να μην τολμήσετε να ανακηρύξετε ΑΟΖ ” του Αχμέτ Νταβούτογλου (Ahmet Davutoğlu) επιβεβαιώνει κι άλλη, δυστυχώς, “προφητική” διαπίστωση, αυτή του Κώστα Καββαθά (kavvathas.com) ο οποίος εδώ και χρόνια γράφει ότι επιστρέφουμε ολοταχώς στην Αγκαλιά της Πύλης.
Τα Ίμια, ο Σημιτικός Μεσαίωνας, ο Χριστοφοράκος, Μπετατζήδες, Εργολάβοι όλα Συνέχεια

Οἱ πολιτικὲς ἐπιπτώσεις τῆς δράσεως τῶν Ντονμέδων.

Γράφει ο Ιωάννης Αυξεντίου

Shabbetai Zevi, Nathan of Gaza, Jacob Frank

Έχετε σκεφτεί ποτέ, ποιές θα ήταν οι συνέπειες για την Ελλάδα, εάν το κίνημα των κρυπτοϊουδάιων ντονμέδων είχε αποτύχει και η Τουρκία παρέμενε μία μουσουλμανική χώρα; Εκτός του ότι η εκστρατεία της Μικράς Ασίας θα είχε σίγουρα διαφορετική κατάληξη και σήμερα ίσως ο χάρτης της Ελλάδας να συμπεριλάμβανε και τις ακτές της Μικράς  Ασίας, είναι σίγουρο ότι η Τουρκία, ως μουσουλμανική χώρα, θα είχε μείνει έξω από τους δυτικούς οργανισμούς, το ΝΑΤΟ κ.λπ, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εγείρει διεκδικήσεις εναντίον της Ελλάδας· και φυσικά δεν θα μπορούσε να εισβάλει στην Κύπρο. Όμως και στην μέση Ανατολή, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, αφού το Ισραήλ θα είχε στην Συνέχεια

Ξηλώνουν ἀγάλματα τοῦ Κεμᾶλ. Γιατί δέν τούς ζητάμε νά μᾶς τά χαρίσουν;

Ξηλώνουν ἀγάλματα τοῦ Κεμᾶλ. Γιατί δέν τούς ζητάμε νά μᾶς τά χαρίσουν; Ἀτατοῦρκ σφαγεύςἜλεγα νὰ στείλουν μερικὰ στὸν Μπουτάριο, διότι ἕνα πάθος τὸ ἔχει τὸ ἄτομο μὲ τὸν σφαγέα. 
Κι ὄχι μόνον νὰ μᾶς τὰ στείλουν, ἀλλὰ  νὰ κάνουν καὶ κάτι μήπως καὶ λοβοτομήσουν ὅλους τοὺς ἀπογόνους τῶν Ποντίων καὶ τῶν Μικρασιατῶν, πρὸ κειμένου νὰ ξεχάσουμε τὸ μένος τοῦ χασάπη κατὰ τῶν γονέων καὶ τῶν παππούδων μας.

Πάντως στὴν Τουρκία πράγματι ξηλώνουν ἀγάλματα. Ἡ ἀρχὴ ἔγινε. 
Τὸ ἐὰν θὰ προχωρήσῃ ἤ ὄχι, στηρίζοντας τὸ κοσμικὸ πρόσωπο ποὺ θέλουν τόσο πολὺ νὰ παρουσιάσουν, αὐτὸ εἶναι Συνέχεια