Ἐπειδή συνεχῶς τίς τελευταῖες ἡμέρες ὅλοι ἀσχολούμεθα μέ τά οἰκονομικά θέματα, μέ τίς διαδηλώσεις στίς πλατεῖες, μέ τά μνημόνια κλπ. δέν ἐνδιαφερόμαστε καθόλου γιά τά ἐθνικά θέματα. Οἰ Νεοοθωμανοί ὅμως βρίσκουν πρόσφορο ἔδαφος καί ἁλωνίζουν. Ἤ καλλίτερή τους. Ὅπως γίνεται στίς μεγάλες διαδηλώσεις πού μετά τά ἐπεισόδια πέφτει τό πλιάτσικο, ἕνα τέτοιο πρᾶγμα. Μήν ἐκπλαγεῖτε ἄν στήσουν ἄγαλμα τοῦ Κεμάλ στήν Θράκη, (μέ δικά μας λεφτά) ἤ κάποιου ἄλλου δικοῦ τους “ἥρωα”. Θά βροῦν. Δέν πρόκειται νά δανειστοῦν τόν “ἔφιππο καβαλάρη”.Ἔχουν δικούς τους ἤ θά ἀνακαλύψουν. Πρός τό παρόν, μόνο τούς τιμοῦν. Ναί. Στήν Ἑλλάδα τοῦ 21 αἰώνα «µερίδα τῶν κατοίκων της τιµᾶ τούς πεσόντες στήν κατάκτησή της ἀπό τίς τουρκικές ὀρδές κατά τόν 14ο αἰώνα»!!!! Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Κεμὰλ Ἀτατοῦρκ
Ἠλίθιοι ἢ τουρκόσποροι;
Ἡ δυστυχία τοῦ νὰ εἶσαι Τοῦρκος.
Τὸ παρακάτω ἄρθρο, ἐξαιρετικότατον, ὅπως κι ὅσα προέρχονται ἀπὸ τὴν Ζαγάλισα, ἀποδεικνύει γιὰ ἀκόμη μία φορὰ τὰ ὅσα πιστεύω. Στρατιωτικοποίησις τῆς κοινωνίας
Μοῦ ἔκανε ἐντύπωσι ἡ παρακάτω εἴδησι καί σκέφτηκα νά τήν μοιραστῶ μαζί σας. Ἔκανα μερικές σκέψεις, ἐπίσης, τίς ὁποῖες παραθέτω στό τέλος τοῦ ἄρθρου. Ἔτσι γιά νά σᾶς ἀφήσω νά τό διαβάσετε ἀνεπηρέαστα.
Αὐτή τήν ἐποχή τελειώνουν τά σχολεῖα (καί τά νηπιαγωγεῖα). Γίνονται γυμναστικές ἐπιδείξεις, ἀπαγγελίες ποιημάτων, παιχνίδια, χοροί, τραγούδια κλπ. Μέ αὐτά, τέλος πάντων, ἀσχολοῦνται τά παιδάκια πού πηγαίνουν γιά πρώτη φορά στό Ἑλληνικό σχολεῖο, πού τώρα τελειώνει τό ἔτος καί θά κάνουν διακοπές. Μέ τί ἀσχολοῦνται ὅμως τά παιδάκια τῆς γειτονιᾶς μας; Συνέχεια
Οἱ ἀπολυταρχικὲς ἀπαγορεύσεις τοῦ Μπουτάρη.
Ὁ «μέγιστος» Μπουτάριος ᾡμίλησε καὶ εἶπε στὸν Μίκη «μὴ μιλᾶς ἐσύ»…. Τὸ ἀνέκδοτον τῆς ἑβδομάδος ἦταν αὐτό…
Ἀπαγορεύει τὴν ὁμιλία Θεοδωράκη στὴν Θεσσαλονίκη ὁ «δήμαρχος»! Κρᾶτος ἐν κράτει ὁ «δήμαρχος» παρακαλῶ. Ὁ κεμαλοπαθὴς ὀθωμανολάτρης, ἐφ’ ὅσον πρωτίστως ἀκύρωσε τὴν γενοκτονία, ἀπαξίωσε τοὺς Ποντίους, ἔφτυσε τὴν ἱστορία, ἔρχεται τώρα νὰ μᾶς τὸ παίξῃ βασιλικότερος τοῦ βασιλέως.
Νέος τρόπος γενοκτονίας τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους χωρίς σφαγές καί πολέμους
Τό ἔγκλημα ἐναντίον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι προμελετημένο. Μᾶς πιάνουν ὅπως πάντα στόν ὕπνο, διότι ὑπάρχουν πολλές φορές ὡρισμένοι ἐντολοδόχοι, προδότες, ὀνόματα μή λέμε, εἶναι σέ ὅλους γνωστά, πού τρῶνε ἀπό τίς σάρκες μας κατά τό “δρυός πεσούσης πάς ἀνήρ ξυλεύεται” καί ἔτσι ἀποτελειώνουν τό ἔργο τους. Ἀλλά δέν ξέρουν – γιατί σίγουρα στίς φλέβες τους δέν ῥέει Ἑλληνικό αἷμα – ὅτι ἡ Ἑλλάς “μόνον λίγο καιρό ξαποσταίνει καί ξανά πρός τήν δόξα τραβᾶ”! Συνέχεια
