Διάβαζα ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες τά ὃσα ἒγραφε ὁ τύπος τῆς γείτονος καί ὁ …θυμωμένος δικός μας…
Κάτι γιά μισό-μισό Αἰγαῖο…
Κάτι γιά συνεκμεταλλεύσεις…
Κάτι γιά ἐπισημοποίησι τῆς παραχωρήσεως τῆς ΑΟΖ τοῦ Καστελλορίζου…
Κάτι μαῦρα σύννεφα πού ἒπιασαν νά καταφθάνουν!!
Ἀνάστατος ὁ τόπος!
Φωνές ἀπό ἐδῶ! 
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Κεμὰλ Ἀτατοῦρκ
Ὑπάρχουν ἀκόμη…. Δέν τούς ξερριζώσατε ὃλους! Δέν ξερριζώνονται τά βουνά!
Ὁ «Τοῦρκος» Ömer Asan, συγγραφεύςς κι ἐκδότης, ἒφθασε πρό μερικῶν ἑβδομάδων στήν Ἀθήνα, γιά νά παραστῇ σέ ἐκδήλωσι-συζήτησι ἀναφορικῶς μέ τά γυρίσματα τοῦ νέου του ντοκιμαντέρ μέ τίτλο «Ποῦ πᾶς ἀδελφέ; Μία Ἱστορία Ἀποχωρισμοῦ» (Kardeş Nereye: Bir Ayrilik Oykusu). Ἒδωσε μίαν συνέντευξι στήν Λένα Σαββίδου καί θά ἒλεγα πώς ἒχει μεγάλο ἐνδιαφέρον!
Ἀναφέρεται στήν ῥωμαίικη γλώσσα, στούς «Τούρκους» πού τήν ὁμιλοῦν ἀκόμη καί στίς διάφορες διώξεις πού ἒχουν ὑποστεῖ ὁ ἲδιος καί οἱ συντοπῖτες του. Μάλιστα, γιά τό βιβλίο του ἀναφέρει πώς ὑπῆρξε ἀπαγόρευσις κυκλοφορίας γιά κάποιο χρονικό διάστημα.
ἒκθεσις-ἀναφορά στό ἀφεντικό
Ἒλαβα τήν παρακάτω ἐπιστολή-ἒκθεσι ἀπό ἓναν φίλο.
Λέτε νά εἶναι ψευδής; 
Κατά πῶς φαίνεται….
Σᾶς τήν παραδίδω καί σκεφθεῖτε καλλίτερα…. Συνέχεια
Μπουτάρι..ος
Όπως μπορείτε να δείτε πιέζοντας εδώ, ο κύριος της φωτογραφίας, θέλησε να επαναφέρει την ονομασία Κεμάλ Ατατούρκ σε μία οδό της Θεσσαλονίκης, γιατί έτσι λεγόταν και παλιά, προς τιμήν τού νεοϊδρυθέντος τουρκικού κράτους. Η ονομασία τής οδού, όπως ο ίδιος μας πληροφορεί, άλλαξε μετά τα πογκρόμ κατά των Ελλήνων της πόλης το ’55. Λίγη όμως σημασία είχε αυτό το γεγονός για τον περίεργο, κι έτσι αποφάσισε να αποκαταστήσει την ονομασία του στενού της πόλης με αυτή που τού άξιζε… Συνέχεια
