
Ἄν δὲν ὑπῆρχε καὶ αὐτὸ τὸ εὐλογημένο τὸ ΦΒ, γιὰ νὰ διαβάζουμε κάποιες ἀπόψεις ἀπὸ ἀνθρώπους ποὺ δὲν κρύβουν ὅτι ὑποστηρίζουν τὴν ΝΔ καὶ μᾶς λέν, πότε πότε, κάποια πράγματα, ποὺ τολμοῦμε νὰ ὑποθέσουμε ὅτι ὑπάρχει πιθανότητα νὰ ἀποτελοῦν καὶ ἀπόψεις αὐτοῦ τοῦ σιωπηλοῦ κόμματος, τώρα θὰ ἤμασταν τελείως στὸ σκοτάδι, σὲ σχέσι μὲ τίς θέσεις καὶ τοὺς σχεδιασμοὺς τῶν μελλοντικῶν σωτήρων μας. Συνέχεια

