Δὲν σᾶς πληρώνω διότι….

 Κάπως ἔτσι δὲν αἰσθανόμεθα ὅλοι μας; 

Επιστολή Έλληνα φορολογούμενου στο Υπουργείο Οικονομικών: «Αρνούμαι να πληρώσω!»

Με την παρούσα επιστολή μου, σας γνωστοποιώ την πρόθεση μου να μην πληρώσω την συμμετοχή μου στην κρίση που περνάει η χώρα μου.
 
Οι λόγοι είναι απλοί:
Εσείς οι πολιτικοί, αλλά και οι δημόσιοι λειτουργοί σας, είχατε την ευκαιρία, αλλά και την εντολή από τον ελληνικό λαό, να διαχειριστείτε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων, όσο και των κοινοτικών κονδυλίων από το 1981 και μετά. Να τα διαχειριστείτε με τέτοιο τρόπο έτσι, ώστε η χώρα να έχει ανάπτυξη και κοινωνικές παροχές. Στα 30 χρόνια αυτό που καταφέρατε είναι κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος για ίδιο όφελος, παραπλάνηση του λαού για δήθεν κοινωνικές παροχές και διόγκωση του δημοσίου τομέα για ψηφοθηρικούς λόγους.

Μία ….ὑπουργικὴ ἀπάντησις!

Τὸ καλλίτερον σὲ αὐτὸ τὸ ταινιάκι εἶναι ἡ …ἀπάντησις!

Κάποια δημοσιογρᾶφος, μᾶλλον ἰδιαιτέρως θυμωμένη μὲ τὰ τεκταινόμενα, πολὺ πιθανὸν καὶ συνδικαλίστρια, θέτει ἐρωτήματα… 

Καὶ ἰδοῦ:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wgihqcDi5Hs&feature=player_embedded]

Συνέχεια

Ὁ ἐφιάλτης δέν ἔχει τέλος

Κάπως ἔτσι εἶναι τά πράγματα. Δυστυχῶς.

Πᾶνε τό χρέος στό 190%

Λεηλασία! Εργαζόμενοι στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, μικρομεσαίοι επιχειρηματίες πάσης φύσεως, συνταξιούχοι, νέοι, όλα γενικώς τα κοινωνικά στρώματα των Ελλήνων διακατέχονται από το βίαιο συναίσθημα ότι η πολιτική της κυβέρνησης του Γιώργου Παπανδρέου έχει ως στόχο τη λεηλασία των εισοδημάτων τους. Ουδέποτε στην ιστορία του ελληνικού κράτους υπήρξε ελληνική κυβέρνηση, η οποία να άσκησε πιο εφιαλτική πολιτική στον οικονομικό και κοινωνικό τομέα εναντίον του ελληνικού λαού. Αλλεπάλληλες δέσμες μέτρων κατά ριπάς θερίζουν εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες καταβαραθρώνοντας το βιωτικό επίπεδό τους και πετώντας τους στον κοινωνικό Καιάδα της φτώχειας, της ανεργίας και της κοινωνικής περιθωριοποίησης. Ενα μαρτύριο που δεν έχει τέλος ζει η Ελλάδα. Συνέχεια

Στὸν ἀέρα ἡ ἔκτακτος εἰσφορά!

ΣΤΟΝ “ΑΕΡΑ” Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ

 

«Στον αέρα» βρίσκεται από χθες η έκτακτη εισφορά και με δικαστική βούλα, ενώ αναστάτωση επικρατεί μεταξύ των φορολογουμένων που ήδη έχουν πάει στις εφορίες και έχουν πληρώσει την πρώτη δόση ή ολόκληρο το ποσό εκκαθάρισης. Το Διοικητικό Πρωτοδικείο Πειραιά εξέδωσε χθες προσωρινή διαταγή με την οποία αναστέλλει την πληρωμή έκτακτης εισφοράς ύψους 5.000 ευρώ η οποία έχει επιβληθεί σε φορολογούμενο για εισοδήματα που απέκτησε το 2007 και δήλωσε το 2008. Η απόφαση αυτή είναι η πρώτη που ουσιαστικά θέτει υπό αμφισβήτηση την τροπολογία η οποία ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή και προβλέπει εφάπαξ έκτακτη εισφορά ύψους από 1.000 ευρώ ως 25.000 ευρώ για εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ τα Συνέχεια

Κι ἄλλο ναυάγιο ἀνασύρεται;

Τί γίνεται μὲ τοὺς Ἀμερικανούς; Πτωχεύουν κι ἀναζητοῦν τρόπους νὰ ἀποκτήσουν πρόσβασι σὲ πολύτιμα μέταλλα;
Δέν εἶναι ἰδιαιτέρως περίεργος ἡ τακτική των μέ τά ναυάγια; Πρὸ καιροῦ μᾶς εἶπαν πὼς ἀνέσυραν ναυάγιον μὲ χρυσό
Τώρα; Τί; Ἄργυρος; Χμμμμμμμμμμ……….
Διακόσιοι τόννοι ασήμι σε ναυάγιο του 1941 στον Β. Ατλαντικό

Ένας θησαυρός κρυβόταν εδώ και 70 ολόκληρα χρόνια στα παγωμένα νερά του Βορείου Ατλαντικού, όπου στο ναυάγιο ενός βρετανικού φορτηγού πλοίου εντοπίστηκε το μεγαλύτερο φορτίο πολύτιμου μετάλλου  που βρέθηκε ποτέ στη θάλασσα.Πρόκειται για το πλοίο Gairsoppa, το οποίο βυθίστηκε από γερμανικό υποβρύχιο στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. 

Συνέχεια

Πᾶμε γιὰ 50% κουτσούρεμα τοῦ χρέους;

Ἔγραφα πρὸ μερικῶν ἡμερῶν κάτι «χαριτωμένα» δικά μου στὸ Θὰ πληρώσουμε, δὲν θὰ πληρώσουμε, θὰ πληρώσουμε…  

Σήμερα ἡ καλή μου Λιάνα μοῦ ἔστειλε τὸ παρακάτω:

 ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ   ΠΛΕΟΝ  ΤΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ   ΕΛΛΑΔΑΣ  Συνέχεια