Ψυγεῖον ὑγραερίου.

Ἔγραφα ἐχθὲς γιὰ τὴν ζωὴ μας χωρίς ῥεῦμα. (Πῶς ζῶ δίχως …ῥεῦμα;

Συνομιλώντας μὲ φίλο, γνώστη τοῦ ἀντικειμένου, ἔμαθα γιὰ τὰ ψυγεῖα

ὑγραερίου. (Ὀρθότερα ἔμαθα γιὰ τὰ ψυγεῖα ὑδραζώτου.) Ἕνα ἐπίτευγμα τῆς τεχνολογίας μας τὸ ὁποῖον ἀπευθύνεται ἀκριβῶς σὲ …ἐμᾶς! (Συγκεκριμένως ἀπευθύνεται σὲ ὅσους ἀποφασίσουν νὰ …ἀποκοποῦν ἀπὸ τὸ ῥεῦμα.)

Τὸ κόστος τους κάπως …τσιμπημένο! Ἀλλὰ γιὰ σκεφθεῖτε τὸ ὄφελος! 

Ἕνα ψυγεῖον ὑγραερίου κοστίζει (γιὰ μίαν τετραμελὴ οἰκογένεια) ἀπὸ 850 ἔως καὶ 2500 εὐρόπουλα. Ὑψηλό! Ἀλλὰ πόσο γρήγορα θὰ γίνῃ ἡ ἀπόσβεσις; Καὶ τελικῶς, ἐὰν ἔχουμε πρόβλημα μὲ τὰ Συνέχεια

Ἔρχονται καί ἄλλα μέτρα

Ἐχθές στήν Βουλή ὁ Βενιζέλος εἶπε καθαρά, ὅτι θά ἐπιβληθοῦν καί ἄλλα μέτρα! Δεῖτε τό βίντεο:

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LLTJfo_rvzI&w=400&h=301]

Τό βαρέλι, τελικῶς, δέν ἔχει πᾶτο…..

Μινώταυρος

Τί ζόρι κι αὐτὸ γιὰ νὰ μᾶς σώσουν;

Ἐμεῖς πληρώνουμε, ἐμεῖς ἔχουμε τὰ κουδουνισμένα στὴν διαχείρισι, ἐμεῖς εἴμαστε τὰ θύματα αὐτῆς τῆς ἱστορίας, ἐμεῖς πρέπει νὰ βγάλουμε τὸ φίδι ἀπὸ τὴν τρύπα, ἐμεῖς νὰ ἀναζητήσουμε τὰ «πῶς καὶ τὰ γιατί», ἐμεῖς νὰ ἐξετάσουμε, νὰ ἐρευνήσουμε, νὰ τιμωρήσουμε, νὰ ἀποφασίσουμε ἐὰν θὰ πληρώσουμε, πόσα καὶ σὲ ποιούς…

Ποιός πληρώνει τὸ ….μάρμαρο τοῦ Ἠριδανοῦ;

Ἕνας φίλος ἐχθὲς μοῦ ἔλεγε γιὰ ἕναν Γερμανὸ ποὺ πῆγε σὲ κάποιο ἐστιατόριο, ἔφαγε, ἤπιε ἀλλὰ ἀρνήθηκε νὰ πληρώσῃ. Γιατί; Μὰ διότι ἰσχυρίστηκε πὼς τοῦ(ς) χρωστᾶμε! 

Σήμερα διαβάζω γιὰ τὸν Ἠριδανό. 

Ο Ηριδανός υπό «αναστήλωση»

Εργασίες στην κοίτη του ποταμού μέσα στον ΚεραμεικόΤην επιδιόρθωση της καταστροφής του Ηριδανού ανέλαβε το υπουργείο Πολιτισμού Συνέχεια

Ἐὰν οἱ μετοχὲς δὲν ἔχουν ἀξία, πρὸς τί ὁ διάλογος ποὺ ξεκίνησε;

 Πιάστηκαν σὲ κουβέντες Σώῤῥας κι Ἐθνικὴ τράπεζα… Καλὸ σημάδι; 
Ὅταν δὲν ὑπάρχῃ φωτιά, καπνὸς δὲν βγαίνει. Γιὰ νὰ  μποῦν ἐτοῦτοι σὲ  κουβέντες, καὶ φωτιὰ καὶ καπνός καὶ ζουμί καὶ μετοχὴ καὶ χρῆμα μυρίζονται… Μόνον ποὺ τώρα πρέπει νὰ δόσουν… Κι αὐτὸ τοὺς ζορίζει…

    Άνοιξε ο διάλογος για την μετοχή “τέρας”

Συνέχεια

Ἡ ΔΕΗ οὔτε μπορεῖ οὔτε δικαιοῦται νὰ εἰσπράξῃ!

Ἡ βασικὴ λογικὴ εἶναι νὰ μὴν καταφέρουν νὰ περάσουν τέτοιο μέτρο. Ἀλλὰ ἔως τῆς στιγμῆς ποὺ θὰ ἐπιτευχθῇ νομικῶς ἡ ἐπιβεβαίωσις τῆς ἀντισυνταγματικότητος, ὀφείλουμε νὰ ἔχουμε «ὅπλα» ποὺ θὰ μᾶς βοηθήσουν νὰ ἀμυνθοῦμε. 

Ἡ γνώσις τοῦ νόμου ἀπὸ τοὺς εἰδικοὺς, μπορεῖ νὰ μᾶς δώσῃ λύσεις. (Εἴπαμε, ἀναμένουμε καὶ ἐπίσημο ἀπόφασι ἀπὸ δικαστήριο. Αὐτὸ ὅμως δὲν μᾶς παραδίδει στὰ χέρια τους.)

Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!

 Απόφαση “βόμβα” του ΣτΕ: Η ΔΕΗ δε δικαιούται, ούτε να εισπράξει φόρους, αλλά ούτε και να κόψει το ρεύμα!