Ἔγραφα ἐχθὲς γιὰ τὴν ζωὴ μας χωρίς ῥεῦμα. (Πῶς ζῶ δίχως …ῥεῦμα;)
Συνομιλώντας μὲ φίλο, γνώστη τοῦ ἀντικειμένου, ἔμαθα γιὰ τὰ ψυγεῖα 
ὑγραερίου. (Ὀρθότερα ἔμαθα γιὰ τὰ ψυγεῖα ὑδραζώτου.) Ἕνα ἐπίτευγμα τῆς τεχνολογίας μας τὸ ὁποῖον ἀπευθύνεται ἀκριβῶς σὲ …ἐμᾶς! (Συγκεκριμένως ἀπευθύνεται σὲ ὅσους ἀποφασίσουν νὰ …ἀποκοποῦν ἀπὸ τὸ ῥεῦμα.)
Τὸ κόστος τους κάπως …τσιμπημένο! Ἀλλὰ γιὰ σκεφθεῖτε τὸ ὄφελος!
Ἕνα ψυγεῖον ὑγραερίου κοστίζει (γιὰ μίαν τετραμελὴ οἰκογένεια) ἀπὸ 850 ἔως καὶ 2500 εὐρόπουλα. Ὑψηλό! Ἀλλὰ πόσο γρήγορα θὰ γίνῃ ἡ ἀπόσβεσις; Καὶ τελικῶς, ἐὰν ἔχουμε πρόβλημα μὲ τὰ Συνέχεια

Ἐμεῖς πληρώνουμε, ἐμεῖς ἔχουμε τὰ κουδουνισμένα στὴν διαχείρισι, ἐμεῖς εἴμαστε τὰ θύματα αὐτῆς τῆς ἱστορίας, ἐμεῖς πρέπει νὰ βγάλουμε τὸ φίδι ἀπὸ τὴν τρύπα, ἐμεῖς νὰ ἀναζητήσουμε τὰ «πῶς καὶ τὰ γιατί», ἐμεῖς νὰ ἐξετάσουμε, νὰ ἐρευνήσουμε, νὰ τιμωρήσουμε, νὰ ἀποφασίσουμε ἐὰν θὰ πληρώσουμε, πόσα καὶ σὲ ποιούς…

