Πολὺ καλὴ ἰδέα ἀπὸ τὸν Ὀδυσσέα.
Αντί να μας κόψει η ΔΕΗ το ρεύμα…. δεν κόβουμε εμείς την δική της «ρευματοδότηση»
Θέτω το ερώτημα ευθέως. Αν όλοι οι Έλληνες αποφασίσουμε να μην δώσουμε, μέσω ΔΕΗ, σωσίβιο σ’ αυτήν την κυβέρνηση των ξενόδουλων πολιτικάντηδων Συνέχεια
Τά καινούργια οἰκονομικά μέτρα πού ἀπεφάσισαν στήν κυβερνητική ἐπιτροπή θά ἀνακοινωθοῦν τήν Δευτέρα. Παρακάτω σᾶς παραθέτω μερικά ἀπό αὐτά πού θά ἀκούσουμε, τήν ἄλλη ἑβδομάδα:


