Δικό τους τὸ πλοῖο, δικός τους κι ὁ θησαυρός;

Γιὰ κῦττα κάτι πράγματα ποὺ συμβαίνουν στὸν πλανήτη.
Τελικῶς ὁ εὐρών πρέπει νά ἀμειφθῇ ἤ ἐπιτρέπεται καί νά κρατήσῃ τά εὑρήματα; Ἔ;

Ήταν ένα από τα ευρήματα που προκάλεσαν αίσθηση: Το 2007, αμερικανική εταιρεία ανακάλυψε στον Ατλαντικό 17 τόννους χρυσού. Η εταιρεία διεκδίκησε τον μεγαλύτερο θησαυρό που βρέθηκε ποτέ σε καταποντισμένο πλοίο. Η υπόθεση έφτασε στα δικαστήρια. Σύμφωνα με την απόφαση, ο θησαυρός ανήκει στην Ισπανία.

Συνέχεια

Ἐὰν δὲν σωθῇ ἡ Ἐλλάς, δὲν θέλω νὰ σωθῶ.

Νετάκιας σήμερα.  Πάλι «μάζεψα» τὸν τίτλο λίγο. Τὸν μίκρυνα καὶ τὸν …ἄλλαξα. Ξέρετε γιατί τὸν ἄλλαξα; Διότι ἡ Ἑλλὰς δὲν εἶναι χῶρος, εἶναι ἰδέα. Δὲν εἶναι τόπος, εἶναι ἄνθρωποι. Δὲν εἶναι κουδουνισμένοι ὑποκλοπεῖς, εἶναι τρόπος ζωῆς. 

Συνέχεια

1.000 εὐρῶ τὸ κεφάλι…..

Χρωστᾶτε στὸ δημόσιο; Καλὰ νὰ πάθετε! Θὰ πληρώσετε αὐτὰ ποὺ χρωστᾶτε καὶ θὰ πληρώσουμε ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι τὸ κάθε κεφάλι ἀπὸ χίλια εὐρόπουλα… (Διότι κακὰ τὰ ψέμματα, τὸ χιλιάρικο δὲν τὸ γλιτώνουμε!)  Βέβαια, ἡ ἀνικανότης τους πληρώνεται πολλάκις ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ διόλου ἀνίκανοι δὲν εἶναι…. Δῆλα δή ἀπὸ ἐμᾶς! Ἀλλὰ ἂς ὄψεται ἡ στιγμή….

Συνέχεια

Ἐθνικὸν Συμβούλιον: Προτάσεις.

  Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη,22.9.11,στο Θέατρο ΑΛΦΑ, η συνέντευξη Τύπου του Εθνικού Συμβουλίου.

Συνέχεια

Θὰ πληρώσουμε, δὲν θὰ πληρώσουμε, θὰ πληρώσουμε….

ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ!!!

Ἐδῶ καὶ μερικοὺς μῆνες, ἐξ ἀφορμῆς συζητήσεων καὶ προβληματισμῶν καὶ ἐξελίξεων, ἔχω ἀρχίσει καὶ πιστεύω βαθύτατα ὅτι δὲν θὰ πληρώσουμε τίποτα. Ὄχι γιατὶ εἴμαστε οἱ τζαμπατζῆδες τῆς Εὐρώπης… Οὔτε γιατί μαζὺ τὰ φάγαμε ἀλλὰ κάποιοι  τὰ ἔφαγαν περισσότερο καὶ κάποιοι λιγότερο. Οὔτε γιατί μποροῦμε ἢ δὲν μποροῦμε… 

Συνέχεια

Τὸ χρονικὸ τοῦ ξεπουλήματος.

Ἔλαβα τὸ παρακάτω ἀπὸ μίαν καλή φίλη καὶ μᾶλλον συμφωνῶ. Ἄλλως τε, ὅλοι μας λίγο πολύ, τὰ ἴδια γνωρίζουμε. Τὸ ζητούμενον ὄμως παραμένει. 

Τοὺς παρακολουθοῦμε, τοὺς ἀνεχόμαστε, τοὺς καταγγέλουμε, τοὺς κυνηγᾶμε, τοὺς βρίζουμε, τοὺς προειδοποιοῦμε… Ἀλλὰ αὐτὰ τὰ κουδουνισμένα οὔτε τσίπα, οὔτε συνείδησι, οὔτε φιλότιμο…

Συνεχίζουν ἀκάθεκτα…

Πασκίζουν μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο νὰ μᾶς βγάλουν στὸ κλαρί!!!

Δείτε σε ΒΙΝΤΕΟ πώς έστησαν τη δουλειά με το ΔΝΤ για να μας ξεπουλήσουν…

Τώρα πλέον τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν στις θέσεις τους και η αλήθεια αποκαλύπτεται. Από την αρχή είχαν αποφασίσει να μας βάλουν στο ΔΝΤ. Γιατί;Για να θέσουν την Ελλάδα υπό κατοχή, να Συνέχεια