Ἦρθε ἡ ὥρα νά χάσουμε καί τό μόνο περιουσιακό στοιχεῖο πού μᾶς ἔχει ἀπομείνει. «Ἕνα κεραμίδι πάνω ἀπό τό κεφάλι μας», ὅπως συνηθίζουν νά λένε οἱ Ἕλληνες. Ὅλα αὐτά γιά νά μήν πτωχεύσουμε καί γιά νά μείνουμε στό εὐρώ ἐπειδή ἔτσι ὑπαγορεύει τό διεθνές κεφάλαιο στούς λακέδες πού μᾶς «κυβερνοῦν».
Στον «αέρα» τα σπίτια χιλιάδων φορολογουμένων
Tα πάνω κάτω αναμένεται να έρθουν από το φθινόπωρο για Συνέχεια




