Τί μᾶς περιμένει μετά τά μπάνια τοῦ λαοῦ;

Ἦρθε τό καλοκαιράκι. Οἱ κρατικοδίαιτοι ἐθνοκηφῆνες μετά τῶν κρατικοδιαίτων δημοσίων ὑπαλλήλων – τί ἀνάγκη ἔχουν αὐτοί, ἐμεῖς νά εἴμαστε καλά πού τούς ταΐζουμε – θά κατακλύσουν τίς παραλίες καί τά καφενεῖα τῶν τουριστικῶν παραδείσων τῆς Ἑλλάδος, τῆς Εὐρώπης καί ἀλλοῦ. 

Μετά τά μπάνια τοῦ λαοῦ, ὅμως, ἔρχονται νέα μέτρα. Ἐδῶ θά εἴμαστε καί θά τό δεῖτε. Τά κουκιά δέν βγαίνουν. Ἴσως ἄν πεινάσουν καί οἱ τεμπέληδες τοῦ δημοσίου, κάτι νά γίνῃ……. Συνέχεια

Γιατί σέ θέλουν ὥς ἀγανακτισμένο στόν δρόμο μέ πρόσχημα τήν ΕΡΤ;

Η είδηση της επικαιρότητας που έχει αναλυθεί από τους πάντες, δεν είναι άλλη από το κλείσιμο της ΕΡΤ. Έχουν γίνει αναφορές από συμπαραστάτες των εργαζομένων, αλλά και από ανθρώπους που ιδεολογικά και με επιχειρήματα δεν συμπαραστέκονται σε αυτούς. Χάθηκαν ωρες πολύτιμες και δημιουργικές, ώρες που δεν στάθηκαμε στην ουσία. Ας κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε, συνδέοντας κάποια δεδομένα…

-Στις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα στις 17 Ιουνίου λήγει κρατικό ομόλογο ύψους 12 δις ευρώ.
– Τα έσοδα του κράτους είναι ελάχιστα και χωρίς την “βοήθεια” της τρόικας με νέα δόση, δεν μπορεί να αποπληρώσει το ομόλογο με ρευστό (υπάρχει βέβαια η περίπτωση πληρωμής του συγκεκριμένου ομολόγου με ομόλογα τιτλοποίησης ΤΑΙΠΕΔ).
– Η τρόικα είχε απαιτήσει από την τρικομματική κυβέρνηση για να δωθεί η επόμενη δόση πως θα πρέπει να απολύσει 2.000 εργαζομένους από τον δημόσιο τομέα.
Συνέχεια

Κυβέρνησις διαπλεκομένων ἐπιχειρηματιῶν

Οἱ ἐπιχειρήσεις Βαρδινογιάννη ἐπιχορηγοῦνται μέ χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὅπως θά διαπιστώσετε παρακάτω. 

Ε, ἕνα μηδαμινό ποσοστό αὐτῶν τῶν ἐπιχορηγήσεων ἐπεστράφη – ἄν ἐπεστράφη – ὡς πρόστιμο γιά τήν μή ἐκπλήρωσι τοῦ ὅρου γιά τίς θέσεις ἐργασίας πού ἔπρεπε νά διαθέτῃ ἡ ἐν λόγω ἐπιχείρησις τῶν διαπλεκομένων ἐπιχειρηματιῶν. 

Βορᾶ στό στόμα τῶν ἑλλήνων διαπλεκομένων ἀπατεώνων καί διεθνῶν τοκογλύφων γιά ἄλλη μία φορά οἱ Ἕλληνες πολίτες.

Δεῖτε τό συγκεκριμένο Φ.Ε.Κ.: Συνέχεια

Ἡ συμμορία πού κυβερνᾶ τήν χώρα

Ἡ συμμορία πού κυβερνᾶ τήν χώρα1Ὁ Ἑλληνικός λαός ταΐζει ὄχι μόνο τούς κρατικοδίαιτους ἐθνοκηφῆνες, οἱ ὁποῖοι νομοθετοῦν εἰς βάρος του, ἀλλά καί τίς πολυεθνικές πού δραστηριοποιοῦνται στήν Ἑλλάδα.

Ὅλοι οἱ ἐλεύθεροι ἐπαγγελματίες καί οἱ μικρές ἐπιχειρήσεις εἶναι ὑποχρεωμένοι νά ἀποδίδουν στό «κουβᾶ δίχως πᾶτο», Φ.Π.Α. 23% ἐνῶ οἱ πολυεθνικές πού εἰσάγουν πρϊόντα στήν χώρα μας ἀπαλλάσσονται!

Αὐτοί εἶναι οἱ νόμοι πού ψηφίζονται ἀπό τούς συμμορίτες πού «κυβερνοῦν» τήν χώρα, τῇ ὑποδείξει, βεβαίως, τῶν ξένων ἐπικυριάρχων.

Δεῖτε τό ἀντίστοιχο Φ.Ε.Κ.: Συνέχεια

Κουρεῖον ἡ «Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσις».

Τὸ εἶδα ἐγὼ τὸ ὄνειρο…
Καὶ τὸ εἶδα ἀπὸ τότε ποὺ ξεκίνησαν αὐτὰ τὰ «περίεργα» παιχνίδια μὲ τὴν Κύπρο.
Διότι τὸ πρόβλημά τους δὲν εἶναι τὰ χρέη. Αὐτὰ εἴπαμε, πλαστὰ εἶναι. Κάτι ΚΛΙΚ, κάτι ΚΛΟΥΚ καὶ τελείωσε. Πᾶρε μίαν Ἑλλάδα μὲ 600 δισεκατομμύρια χρέος. Πᾶρε καὶ μίαν Ἰταλία… Καὶ μίαν Ἰσπανία… Καὶ μίαν Πορτογαλία.. Γενικῶς… πᾶρε νὰ ἔχῃς.
Ὅμως δὲν θέλουν τὸ χρῆμα μας, ἀλλὰ τὸν χρυσό μας. Αὐτὸν ποὺ θὰ μᾶς ἁρπάζουν σὲ λίγον καιρὸ γιὰ ἕνα κουταλάκι λάδι.

Συνέχεια

Ὅπου νἄναι τὰ μαζεύουν καὶ φεύγουν…

Ναί, αὐτὸ ἀντιλαμβάνομαι…
Γιὰ κάποιον λόγο, ποὺ μόνον αὐτοὶ γνωρίζουν, ἔχουν ἀρχίσει πάλι τὰ σενάρια περὶ λαθῶν, λαθῶν, λαθῶν προερχομένων ἀπὸ ΔΝΤ, ἀπὸ εὐρωπαϊκὰ παραρτήματα καὶ κεντρικὲς εὐρωπαϊκὲς τράπεζες.
Ἐν ὁλίγοις, αὐτὸ ποὺ μᾶς λέν, ἀλλὰ ἐμεῖς μᾶλλον δὲν θέλουμε νὰ δοῦμε ἀκόμη, εἶναι πὼς ἤλθαν, ἔπραξαν αὐτὰ ποὺ εἶχαν ἐντολὴ νὰ πράξουν καὶ τώρα, ἐφ΄  ὅσον δὲν τοὺς θέλουμε, τὰ μαζεύουν κι ἀναχωροῦν.
Γιά ποῦ;
Ποιός νοιάζεται;
Σημασία ἔχει πὼς πίσω τους ἀφήνουν καμμένη Γῆ.
Συνέχεια