Ἦρθε τό καλοκαιράκι. Οἱ κρατικοδίαιτοι ἐθνοκηφῆνες μετά τῶν κρατικοδιαίτων δημοσίων ὑπαλλήλων – τί ἀνάγκη ἔχουν αὐτοί, ἐμεῖς νά εἴμαστε καλά πού τούς ταΐζουμε – θά κατακλύσουν τίς παραλίες καί τά καφενεῖα τῶν τουριστικῶν παραδείσων τῆς Ἑλλάδος, τῆς Εὐρώπης καί ἀλλοῦ.
Μετά τά μπάνια τοῦ λαοῦ, ὅμως, ἔρχονται νέα μέτρα. Ἐδῶ θά εἴμαστε καί θά τό δεῖτε. Τά κουκιά δέν βγαίνουν. Ἴσως ἄν πεινάσουν καί οἱ τεμπέληδες τοῦ δημοσίου, κάτι νά γίνῃ……. Συνέχεια

Η είδηση της επικαιρότητας που έχει αναλυθεί από τους πάντες, δεν είναι άλλη από το κλείσιμο της ΕΡΤ. Έχουν γίνει αναφορές από συμπαραστάτες των εργαζομένων, αλλά και από ανθρώπους που ιδεολογικά και με επιχειρήματα δεν συμπαραστέκονται σε αυτούς. Χάθηκαν ωρες πολύτιμες και δημιουργικές, ώρες που δεν στάθηκαμε στην ουσία. Ας κάνουμε μία προσπάθεια να την προσεγγίσουμε, συνδέοντας κάποια δεδομένα…


