Τέλος στό χαράτσι τῆς ΔΕΗ, ἀλλά …

Ἀπό σήμερα ὅποιος θέλει δέν θά πληρώνῃ τό εἰδικό φόρο πού εἰσέπραττε ἡ ΔΕΗ μέσω τῶν λογαριασμῶν, διότι ἐκρίθη παράνομος, ὅμως δέν πρόκειται νά γλυτώσουμε τήν ληστεία τῶν ὅποιων εἰσοδημάτων μας ἐκ μέρους τῆς κλεπτοσυμμορίας πού μᾶς «κυβερνᾶ».

Δεῖτε λεπτομέρειες: Συνέχεια

Θά πληρώνουν φόρο οἱ ἄνεργοι καί ὅσοι ἔχουν μηδενικό εἰσόδημα

Τό σχέδιό τους εἶναι νά χρεώσουν ὅλους τούς πολίτες αὐτῆς τῆς χώρας. Ὅσο πιό λίγα εἰσοδήματα ἔχει κάποιος, τόσο πιό εὔκολο εἶναι νά χρεωθῇ. Ἁπλά πράγματα. Ἔπειτα ξέρουν αὐτοί. Ἔχουν τόν τρόπο νά μήν ἀφήσουν οὔτε σπιθανή γῇς στόν καθέ ἕνα ἀπό μᾶς. Οὔτε τό χωραφάκι ἀπό τόν παπποῦ στό χωριό. 

Ἀλλά; Τί νομίζατε; Οἱ πολιτικάντηδες καί οἱ μεγαλοεπιχειρηματίες θά πληρώσουν; Αὐτοί μόνο τρῶνε καί γλείφουν τούς ἀφεντάδες τους. Συνέχεια

Ὁ ἀγοραστής τῆς ΕΥΔΑΠ θά βγάλῃ ἀμέσως τά διπλάσια τοῦ κόστους

Ἡ ἑλληνική κυβέρνησις (λέμε τώρα) δέν λειτουργεῖ μέ γνώμονα τό συμφέρον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ ἀλλά ἀκολουθεῖ τίς ἐντολές τῶν ἀφεντάδων. Γνωστό τοῖς πᾶσι καί φυσικά ποιός ἐνδιαφέρεται γιά τά ἐπακόλουθα ἄν δέν νοιαστοῦν οἱ δικοί μας λακέδες; Μέχρι τότε, κάτι θά σκεφτῇ ἡ τρόικα καί γι΄αὐτά. Πουλημένοι!

Μινώταυρος

Η πώληση της ΕΥΔΑΠ όχι μόνον θα πλουτίσει τον αγοραστή της, αλλά αυτός θα βγάλει αμέσως τα διπλάσια από το κόστος της. Την ίδια στιγμή επίσης θα τινάξει και τον κρατικό προϋπολογισμό στον αέρα!
 
Οι «διευκρινιστικές» αυτές πληροφορίες έρχονται απευθείας από Συνέχεια

Καλὸ τὸ οἰκοπεδάκι Κρήτη… Γωνιακό… Ἀλλά ποιός θά τό πάρῃ;

Ἄν καὶ προσωπικῶς δὲν θέλω νὰ ἐξορύξουμε τὰ κοιτάσματα τῶν πετρελαίων καὶ γενικότερα τῶν ὑδρογονανθράκων μας, τολμῶ νὰ δηλώσω πὼς κάποιοι ἔχουν βάλει πλώρη γιὰ νὰ τὰ ἁρπάξουν δίχως νὰ πληρώσουν οὔτε κἄν τὰ …φύλακτρα! Καὶ μάλιστα σὲ μίαν περίοδο ποὺ οἱ λύσεις γιὰ τὰ ἐνεργειακὰ τοῦ πλανήτου εἶναι τόσο κοντά μας…

Παρ’ ὅλα αὐτὰ ὅμως τὰ κοιτάσματα ὑπάρχουν, εἶναι πολὺ μεγαλύτερα ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἐπίστευαν ἀρχικῶς καὶ τελικῶς σήμερα καλούμεθα, ὥς χώρα, νὰ ἀποφασίσουμε ἐὰν θὰ ἤ δὲν θὰ αὐτονομηθοῦμε.

Συνέχεια

Ἡ μεγάλη ληστεία (1).

Όπως δεν υπάρχει ήπιος, ευγενικός τρόπος να θέσεις μία χώρα υπό κατοχή, παρά τη θέληση των κατοίκων της, δεν υπάρχει ειρηνικός τρόπος να στερήσεις από εκατομμύρια ανθρώπους όσα χρειάζονται για να ζουν με αξιοπρέπεια – κάτι που όμως είναι μάλλον αποφασισμένοι να κάνουν οι εισβολείς, δανειστές της Ελλάδας.

Συνέχεια

Ποιά χρεωκοπία εἶναι αὐτή πού περνάμε τώρα;

Τρίτη; Τετάρτη; Εἰκοστή;
Βαρέθηκα…
Ἄν τὲ νὰ χρεωκοπήσουμε κι ἐπισήμως νὰ τελειώνουμε…

Συνέχεια