Ἀπό σήμερα ὅποιος θέλει δέν θά πληρώνῃ τό εἰδικό φόρο πού εἰσέπραττε ἡ ΔΕΗ μέσω τῶν λογαριασμῶν, διότι ἐκρίθη παράνομος, ὅμως δέν πρόκειται νά γλυτώσουμε τήν ληστεία τῶν ὅποιων εἰσοδημάτων μας ἐκ μέρους τῆς κλεπτοσυμμορίας πού μᾶς «κυβερνᾶ».
Δεῖτε λεπτομέρειες: Συνέχεια




