
Κάπως ἔτσι εἶναι τά πράγματα. Ἀλλά οἱ Ἕλληνες, εἴπαμε, στηρίζουν μέ τήν ξενομανία τους ὅποια σαβούρα βροῦν μπροστά τους, ἀκόμα εἰς βάρος τῶν συμφερόντων τους.
Ὑπάρχουν Ἕλληνες ἐπαγγελματίες καί μικρά καταστήματα στά ὁποῖα μποροῦν νά βροῦν φθηνότερα καί ὑψηλῆς ποιότητος προϊόντα, πολύ καλλίτερα ἀπό αὐτά τῶν πολυεθνικῶν γυπῶν πού μᾶς πίνουν τό αἷμα, πέρνοντας τά ὡραῖα μας «εὐρώπουλα» νά τά ξεκοκκαλίσουν στό ἐξωτερικό, καί φέρνοντας τά γνωστά ἀποτελέσματα πού βιώνουμε ὅλοι μας, σήμερα.
Γιατί νά μήν στηρίξουμε ἐμμέσως καί τήν πατρίδα καί τό πορτοφόλι μας; Γιατί νά στηρίζουμε τά ΙΚΕΑ καί ὅλα τά παρεμφερῆ καταστήματα; Εἴμαστε γιά δέσιμο. Πότε, ἐπιτέλους θά βάλουμε μυαλό; Αἶσχος.
Τό «ὡραῖο» εἶναι ὅτι χρεώνουν μέχρι καί τίς σακκοῦλες! Καί ἀπό τήν μυῖγα ξύγκι. Συνέχεια
Τά βλέπετε ἐλεεινά καθάρματα; Λακέδες τῆς Μέρκελ καί τῶν τραπεζῶν; Παίρνετε μαθήματα ἀξιοπρεπείας. Σᾶς βάζουν τά γυαλιά.


