Μποϋκοτάζ στά ΙΚΕΑ

Κάπως ἔτσι εἶναι τά πράγματα. Ἀλλά οἱ Ἕλληνες, εἴπαμε, στηρίζουν μέ τήν ξενομανία τους ὅποια σαβούρα βροῦν μπροστά τους, ἀκόμα εἰς βάρος τῶν συμφερόντων τους.

Ὑπάρχουν Ἕλληνες ἐπαγγελματίες καί μικρά καταστήματα στά ὁποῖα μποροῦν νά βροῦν φθηνότερα καί ὑψηλῆς ποιότητος προϊόντα, πολύ καλλίτερα ἀπό αὐτά τῶν πολυεθνικῶν γυπῶν πού μᾶς πίνουν τό αἷμα, πέρνοντας τά ὡραῖα μας «εὐρώπουλα» νά τά ξεκοκκαλίσουν  στό ἐξωτερικό, καί φέρνοντας τά γνωστά ἀποτελέσματα πού βιώνουμε ὅλοι μας, σήμερα. 

Γιατί νά μήν στηρίξουμε ἐμμέσως καί τήν πατρίδα καί τό πορτοφόλι μας; Γιατί νά στηρίζουμε τά ΙΚΕΑ καί ὅλα τά παρεμφερῆ καταστήματα; Εἴμαστε γιά δέσιμο. Πότε, ἐπιτέλους θά βάλουμε μυαλό; Αἶσχος. 

Τό «ὡραῖο» εἶναι ὅτι χρεώνουν μέχρι καί τίς σακκοῦλες! Καί ἀπό τήν μυῖγα ξύγκι. Συνέχεια

Νέο «ΟΧΙ» ἀπὸ τὴν Κύπρο στὴν τρόϊκα – Χριστόφιας: «Θέλουν νὰ μᾶς ἐλέγξουν πολιτικά»

Τά βλέπετε ἐλεεινά καθάρματα; Λακέδες τῆς Μέρκελ καί τῶν τραπεζῶν; Παίρνετε μαθήματα ἀξιοπρεπείας. Σᾶς βάζουν τά γυαλιά.

Μπράβο στήν Κύπρο! Ἡ Κύπρος ἀντέχει ἀκόμα. Θά ξεφύγῃ, τελικῶς; 

Μινώταυρος

Απορρίπτει εκ νέου η Κύπρος την προτεινόμενη συμφωνία δανειοδότησης από την τρόϊκα! Επιδεικνύοντας εντυπωσιακή “αντοχή” στις διαπραγματεύσεις η κυπριακή κυβέρνηση κατάφερε για αλλη μια φορά να Συνέχεια

Ἐμᾶς μᾶς δουλεύουνε… κ. Φοῦχτελ

Του Γιώργου Kράλογλου 

Εάν υπήρχε στην Ελλάδα η Γερμανική δομημένη κοινωνία οι Έλληνες εργαζόμενοι θα ήταν παγκόσμιο υπόδειγμα παραγωγικότητας. Γιατί ο Έλληνας παραμένει ευφυής, ευέλικτος και ευρηματικός. Στην Γερμανία οι Έλληνες μετανάστες είχαν πάντα θέσεις υψηλής αποδοτικότητας. Και στην Αμερική οι Έλληνες πιατάδες έφθασαν να γίνουν σχεδόν το δεύτερο κυβερνητικό λόμπι. 

Στην Ελλάδα όμως, κ. Φούχτελ, όχι μόνο δεν υπάρχει δομημένη κοινωνία αλλά το κράτος δεν λειτουργεί καθόλου. 

Γιατί οι Έλληνες πολιτικοί το υποχρέωσαν και το υποχρεώνουν να Συνέχεια

Τὸ «χρέος» θὰ διαγραφῇ… Νὰ τὸ θυμόμαστε αὐτό!

Κι ὅσοι σπεύδουν νὰ στηρίξουν τὸ χρέος, αὐτὴν τὴν στιγμὴ λειτουργοῦν κατὰ τοῦ Ἔθνους, διότι ἀποδεικνύουν πὼς ἔχουν ὑπόπτους σκοπούς!
Δὲν τὸ λέω ἐγώ, τὸ λέν ὅλο καὶ περισσότεροι στὸν πλανήτη!
Προχθὲς πάλι  τὸ Bloomberg πρότεινε τὴν διαγραφή!
Δῆλα δὴ τὸν μηδενισμό!
Πρὸ μερικῶν ἑβδομάδων ἄλλοι κι ἄλλοι κι ἄλλοι…

Συνέχεια

Μία σοβαρὴ πρότασις γιὰ ἔξοδο ἀπὸ τὴν κρίσι!

 

φωτογραφία
Ἐπειδὴ τὸν τελευταῖο καιρὸ πολλοὶ μας σώζουν καταθέτω τὴν πιὸ ῥεαλιστικὴ πρόταση για τὴν ἔξοδο ἀπὸ τὸν δανεισμό.
Ἡ πρότασις δὲν χρεώνεται οὔτε κἄν μὲ 0,5% τόκο γιὰ 99 χρόνια. Συνέχεια

Ἀσθενεῖ βαρέως καί ἡ Γαλλία

Ἕνας ἕνας οἱ ἑταῖροι – λωποδύτες ἀσθενοῦν βαρέως. Τό διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα καί οἱ ραγιάδες ἐθνοκηφῆνες φταῖνε κι ἐκεῖ;

Ἄντε μέ τό καλό νά ἀσθενήσῃ καί ἡ γερμανία. Τότε καί μόνον τότε θά ληφθοῦν τά ἀπαραίτητα μέτρα γιά νά ἀλλάξῃ ῥότα ἡ ἐπιχείρησις φτωχοποιήσεως τῶν λαῶν πού λέγεται «εὐρωπαϊκή ἕνωσις».

Ἡ συγκεκριμένη (ἡ γερμανία) δέν ἔχει ἰδιαίτερο πρόβλημα. Τό ἀπέδειξε ἤδη δύο φορές. Μετά τήν λῆξι τῶν δύο παγκοσμίων πολέμων πού ἡ ἴδια ἐδημιούργησε. Δέν πλήρωσε φράγκο – ἤ τουλάχιστον αὐτά πού ἔπρεπε – καί φυσικά ζῇ …… πίνει τό αἷμα τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης καί βασιλεύει.

Ἤδη ἀλλοιθωρίζει πρός τήν Ῥωσσία.

Θέμα χρόνου εἶναι ὅλα. Ἀναμείνατε στό ἀκουστικό σας. Συνέχεια