Handelsblatt: Ἡ Ἑλλάδα θὰ γίνῃ ἡ Νορβηγία τῆς Μεσογείου μὲ τὸν ὀρυκτό της πλοῦτο!

Ναι,μόνο που δεν θα γίνει ακριβώς η Νορβηγία,αλλά η Βενεζουέλα της Μεσογείου,γιατί η Νορβηγία είναι ανεξάρτητη χὠρα,εκτός ΕΕ και εκτός ευρώ και η Βενεζουέλα έχει του κόσμου το πετρέλαιο,αλλά οι κάτοικοί της λιμοκτονούν!!

Κύττα να δεις η «ψωροκώσταινα» που μας παραμύθιαζαν οι δοσίλογοι τόσα χρόνια,τώρα που ξεπουλήθηκε απ’άκρη σ’άκρη,προέκυψε θυσαυροφυλάκιο!!

Ποιός θα τα πάρει όμως τα καλούδια του θυσαυροφυλακίου;;

 Σεμέλη

Συνέχεια

«Πάμπλουτη σέ πετρέλαιο καί χρυσό ἡ Ἑλλάδα»

Υψηλές προσδοκίες για την ελληνική οικονομία, γεννούν τα δημοσιεύματα του ξένου τύπου, σύμφωνα με τα οποία η χώρα μας είναι τόσο πλούσια σε πηγές κοιτασμάτων, που ο σχεδιασμός εκμετάλλευσης τους μπορεί να αλλάξει την παρούσα ισχνή κατάσταση της οικονομίας.

Αν και δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό στους ευρωπαϊκούς οικονομικούς κύκλους, η Ελλάδα Συνέχεια

Τί συμβαίνει στήν Ἰσλανδία; Γιατί δέν μιλᾶ κανείς;

 

Ἄς ποῦμε μερικά πράγματα γιά τήν Ἰσλανδία γιά τήν ὁποία δέν μιλᾶ κανείς. Γιατί ἄραγε; Τά ἐξαγορασμένα ΜΜΕ καί οἱ ἐθνοπροδότες μας, τσιμουδιά….Τί ἔγινε μετά τήν χρεωκοπία της, τήν ὁποία ἐπέλεξε ὁ ἴδιος ὁ λαός μέ δημοψήφισμα;

Οἱ Ἰσλανδοί, ὅπως θά ἐνθυμῇστε, ψήφισαν κατά τῆς στηρίξεως τῶν τραπεζῶν. Ἐκείνοι, βεβαίως, δέν πρόλαβαν νά μποῦν στήν μέγγενη τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐνώσεως, διότι τότε θά ἦταν πολύ διαφορετικά τά πράγματα καί γι΄αὐτούς.

Συνέχεια

Δύο οἰκογένειες δημιούργησαν καρτέλ τῶν καυσίμων στὴν Ἑλλάδα…( ;; )

Αν έχουν υπόσταση αυτά που καταγγέλει η Wall Street Journal, -που δεν θα έγραφε κάτι τέτοιο χωρίς να υφίσταται-τότε.. καημένη μου Ελλάδα,που ψάχνεις για εχθρούς έξω από τα σύνορα!!
Ο ένας με τα φιλανθρωπικά του ιδρύματα και τα κοινοφελή του έργα βιτρίνα!
Κι ο άλλος με την επίσης πλουσιότατη κοινωνική δράση υπέρ των παιδιών της πατρίδος!

Αυτό φυσικά είναι η μία εκδοχή…

Πὸλ Τόμσεν: Κάναμε λάθη μὲ τοὺς Ἕλληνες!

 

Δεν ξέρω τι τον έπιασε και προς τι αυτή η εξομολόγηση του οικονομικού δολοφόνου Τόμσεν,αλλά μιας και παραδέχεται πως η Ελλάδα ήταν και εξακολουθεί να είναι το πειραματόζωο τους και η ζωή μας ένα είδος διαστροφικού παιχνιδιού γι’ αυτούς,μήπως μπορεί να μας εξηγήσει,αφού τόσα χρόνια κάνουν λάθη στις πλάτες μας και αποδομούν τις ζωές μας,γιατί συνεχίζουν να επιμένουν να κάνουν τα ίδια και χειρότερα λάθη,βυθίζοντάς μας περισσότερο στην εξαθλίωση;;

Συνέχεια

Τελικῶς ὑπάρχουν τά 600 δίς;

Ὑπάρχουν ἤ ὄχι; Καί μάλιστα εἰς διπλοῦν;

Πάντως τὸ Ἑλληνικὸν δημόσιον ἀνεγνώρισε τὴν ἀξία τους, μέσῳ φορολογικῆς πράξεως, σαφῶς ἐμμέσως ἀλλά…
Ἀστεῖα πράγματα… 
Μᾶλλον..
Ἐδῶ συζητᾶμε γιὰ δίς κι ὄχι γιὰ στραγάλια.
Κι ἐπίσης ἔχουμε μίαν περίεργον, καὶ πολὺ βιαστικὴ ἐπίσκεψιν Μέρκελ, μαζὺ μὲ ἄλλην μίαν πιὸ περίεργον ἐπίσκεψιν Συνέχεια