Νεώτερα ἀπό τό «μέτωπο» τῆς συγκυβερνήσεως (ἀνανέωσις)

Οριστικά “κόκκινο” σε Λ.Παπαδήμο – ΛΑΟΣ κλπ στη νέα κυβέρνηση;

Παρά τα όσα θρυλούνται περί της ανάληψης της πρωθυπουργίας στο νέο κοινό σχήμα από τον τραπεζίτη και τέως αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας  Λουκά Παπαδήμου, η πληροφόρηση που έχει το defencenet.gr από χθες το βράδυ, επιμένει ότι Συνέχεια

Ἐγκαταλείπει καί τό κόμμα ὁ GAP

Ὁ ὑπό προθεσμίαν «πρωθυπουργός» τῆς χώρας, ὅπως ὅλα δείχνουν, ἐγκαταλείπει τήν διακυβέρνησι(!) τῆς χώρας σέ λίγες ἡμέρες καί τυπικά. Ἡ καταστροφική πορεία τῆς Ἑλλάδος φέρει τήν σφραγίδα τοῦ Παπανδρέου, ὁ ὁποῖος ἀνέλαβε τεράστια εὐθύνη τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2009, τήν ὁποία δέν μπόρεσε νά σηκώσῃ.

Ὁ πιό  λαομίσητος ἀρχηγός κυβερνήσεως, ἡ προμελετημένη ἀπόφασις τοῦ ὁποίου νά Συνέχεια

Παίζουν ΜΠΡΑΝ ΝΤΕ ΦΕΡ στὴν πλάτη τῆς πεσμένης χώρας.

Οι ίδιοι που διαχρονικά καταχρέωσαν και εξευτέλισαν την χώρα, για την δική τους λόξα, δόξα και βιοπορισμό τώρα αγωνίζονται ποιος θα την “σώσει”. Οι ίδιοι που ανέρυθρα καταλογίζουν ευθύνες σε Κυβερνήσεις στις οποίες είτε υπηρέτησαν στην ηγεσία υπουργείων είτε τις στήριξαν ως βουλευτές ανεξαρτήτως χώρου. 

Συνέχεια

Τὸ χειροκρότημα!

Τέτοια χαρά……

Τὸ εἴδαμε κι αὐτό!

Ἕνα τσοῦρμο «διαφωνούντων», «δυσαρεστημένων», «ἀντιθέτων μὲ τὴν πολιτικὴ» GAP, νὰ στέκονται ὄρθιοι καὶ νὰ χειροκροτοῦν πανευτυχεῖς!

Συνέχεια

Τὸ σωστὸ ἐξώφυλλο τοῦ Economist.

Στὸ «λάθος» (πλάκα) ἐξώφυλλο διαβάζαμε γιὰ ἕνα …παλούκι ποὺ κάποιοι θὰ κληθοῦν νὰ …κάτσουν ἐπάνω του.

Συνέχεια

Κατάλαβε κάποιος τί ἔγινε;

Πολύ τοὺς χάρηκα τοὺς «ἐπαναστᾶτες» τοῦ κώλου

Μόλις ἔκανε ΜΠΟΥΟΥΟΥ τὸ γάπατο, τσοῦπ στὴν τρύπα τους. 

Σιγὰ μὴ καὶ δὲν ἔτρεχαν πίσω…

Εἶναι τώρα ἐποχές γιὰ ξέμπαρκους ἐθνοπροδότες; 

Μέ τίποτα. 

Τὰ σκάγια κυκλοφοροῦν ἐλεύθερα.

Καλλίτερα μέσα στὸ μαντρί, ἐσκέφθησαν…

Ξέρουν αὐτοί. 

Γιὰ νὰ ἔχουν παρέα ὁ ἕνας τὸν ἄλλον, ὅταν θὰ τὸ καῖνε τὸ μαντρί, κάποιοι θερμοκέφαλοι.

Συνέχεια