Καὶ ἐξακολουθοῦν νὰ παίζουν μὲ τὴν νοημοσύνη μας…

Ὀτι τέτοιες εικόνες υπάρχουν στην Ελλάδα,είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο!

  • Απλά δεν αντιλαμβάνομαι ποιοί και γιατί παίζουν με τα συναισθήματά και την νοημοσύνη μας, διοχετεύοντας στο Ελληνικό διαδίκτυο τέτοιες φωτογραφίες, όπως αυτή που κυκλοφορεί σήμερα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευρέως, που από τον κάδο σκουπιδιών καταλαβαίνει κανείς ότι δεν είναι Ἒλληνική εικόνα! Συνέχεια

Ἐπεῖγον. Ἀποπληρωμή Ἑλληνικοῦ χρέους. Πότε καί πῶς;

Ἔχουμε ἀφιερώσει ἀρκετά ἄρθρα πού ἀφοροῦν στήν ἐξαγορά ἤ διαγραφή τοῦ Ἑλληνικοῦ χρέους. Ὅπως μέ τίς μετοχές τῆς Τραπέζης τῆς Ἀνατολῆς κλπ. Δεῖτε συνδέσμους στό κάτω μέρος τοῦ ἄρθρου.

Πιστεύαμε καί πιστεύουμε ὅτι θά γίνουν προσπάθειες πρός αὐτήν τήν κατεύθυνσι, γιά λόγους πού πολλοί ἀπό μᾶς ὑποψιαζόμαστε ἀλλά δέν εἶναι τοῦ παρόντος νά ἀναλύσουμε.

Θά ἀφήσουν τούς Ἕλληνες νά ἀποπληρώσουν τό χρέος, νά ὀρθοποδήσουν καί νά πάρουν τήν θέσι πού τῆς ἀξίζει στό παγκόσμιο γίγνεσθαι; Ἄς τό ἐλπίσουμε…… Συνέχεια

Al Jazeera: Τὰ Ἑλληνικά ΜΜΕ εἶναι χειραγωγούμενα!

Ω,ρε σύντεκνοι τι πάθαμε;;
Μας πήραν πρέφα ως στην ”αραπιά” και στον Al Jazeera  κράζουν τα ΜΜΕ μας,ως καθεστωτικά;;
Πόσο πιο κάτω θα πάει ;; Που μας πάει το «πουλμανάκι»  τέλος πάντων;;;

Σεμέλη Διονύσου.

Συνέχεια

Μία ὄχι καὶ τόσο πιστὴ μετάφρασις τῆς Google! (γιὰ τὸν βιαστὴ τῆς Πάρου)

 

Τὸ παρακάτω εἶναι μία διόρθωσις γιὰ τὸ ἄρθρο ποὺ ἀνέβηκε στὶς 19 Αὐγουστου, μὲ τίτλον:

Ἀκόμη ἀνήλικο εἶναι τό κατακάθι;

Ὀ φίλος τοῦ ἱστολογίου μας, καὶ διαχειριστὴς τοῦ ἱστολογίου «Φιλοπατρία», ἐρεύνησε κάπως βαθύτερα τὸ κείμενον ποὺ παρουσίαζε τὸν Πακιστανὸ ὡς τὸ πρόσωπον, ποὺ κατ’ ἐξοχὴν δροῦσε κατὰ τῆς Ἑλλάδος καὶ μᾶς Συνέχεια

Χ.Γιανναράς:H σωτηρία ανέφικτη αν δεν υπάρξει «δίκη»

Του Χρήστου Γιανναρά

Tο να παίζει κανείς με την ψυχολογία των πολιτών, τον φόβο, τον ενδεχόμενο πανικό, την ελπίδα ή τον απελπισμό τους, το να τολμάει τέτοιον σαδισμό από καιροσκοπικό συμφέρον ή από ανεύθυνη επιπολαιότητα, είναι αδίκημα ποινικό. Tο προβλέπει ο Ποινικός Kώδικας (άρθρο 191) και το προσδιορίζει ως…. Συνέχεια

Ποιοί κυβερνοῦν τά ΜΜΕ στήν Ἑλλάδα;

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2011 ένας άνθρωπος αυτοπυρπολήθηκε έξω από την τράπεζα Πειραιώς γιατί θα έχανε το σπίτι του στον πλειστηριασμό. Μήπως  είδατε  πουθενά αυτή την είδηση; Όχι φυσικά γιατί η ενημέρωση σε αυτή  την χώρα γίνεται κατά το δοκούν των συμφερόντων του κάθε καναλιού και η τράπεζα Πειραιώς βλέπετε βάζει διαφημίσεις….
Συνέχεια