Μία ΕΚΤ ὑπὸ τὴν Γερμανία…

Μία ΕΚΤ ὑπὸ τὴν Γερμανία...

Ὅταν μιὰ ὑπερκεντρικὴ τράπεζα, ἡ ΕΚΤ, ἀδυνατῇ νὰ περισώσῃ τὸ τραπεζικὸ σύστημα μιᾶς κατ’ ἐξοχὴν ἐξαγωγικῆς χώρας, τῆς Ἰταλίας, λόγῳ τῶν Γερμανικῶν ἐμμονῶν περὶ δημοσιονομικῆς πειθαρχίας καὶ ἄλλων οἰκονομικῶν κουραφεξάλων, προσωπικὰ πιστεύω πὼς ἡ τράπεζα αὐτὴ εἶναι ἕνα πανάκριβο τραπεζάκι τοῦ καφέ, τὸ ὁποῖο εἶναι ἄχρηστο καὶ πολὺ ἀκριβὸ γιὰ νὰ ὑφίσταται. Συνέχεια

Ποιούς συμφέρει τό …θάψιμο τῆς «Siemens»;;;

 Ἡ τσαχπίνα ἡ Ὄλγα-τὸ καλλίτερο μπεγλέρι, εἶναι τὰ κλειδιᾶ στὸ χέρι- Γεροβασίλη μᾶς κάνει πλάκα.
Δεν ἐξηγεῖται διαφορετικά.

Ὑποστηρίζει δηλαδὴ ὅτι ἡ ὀξυδερκὴς κυβέρνησίς της ἤθελε νὰ διεξαχθῇ κανονικὰ ἡ δίκη τῆς Siemens, ἀλλά, κάποιο ἄγνωστο χέρι-πιθανῶς ὁ Ποπάυ ἢ ὁ Μπλὲκ- ὀργάνωσαν μία συνωμοσία καὶ ἡ δίκη ἀνεβλήθη ἐπ΄ἀόριστον ἐπὶ κυβερνήσεως Τσίπρα.
Σιγὰ ῥὲ σῦ Ὄλγα, μὴν σκίσῃς κάποιο καλσόν… Συνέχεια

Δανεικὰ κι …ἀγύριστα γιὰ τὰ Μ.Μ.Ε….

παρακαλώ κοινοποιήστε
είναι απ’ την συνεδρίαση της Εξεταστικής Επιτροπής για τα δάνεια των ΜΜΕ
και δεν θα το δείξει κάποιο κανάλι

Συνέχεια

Ἀρκεῖ νὰ εὐημεροῦν τὰ νούμερα…

Ὅπως καὶ τώρα στὴν Ἑλλάδα, ποὺ ξαφνικὰ οἱ δανειστὲς ξεχειλίζουν καὶ πάλι ἀπὸ «ἀγάπη καὶ λουλούδια»!

Γιοῦνκερ:
«Ἀγαπῶ τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνες. Ἡ Ἑλλάδα κάνει ἐπένδυση γιὰ τὸ μέλλον τῶν νέων καὶ τὴν κοινωνία τοῦ αὔριο».

Μπενουὰ Κερέ:
«Ἡ ἑλληνικὴ κρίσις ἔχει τελειώσει, ἀρκεῖ ὅλοι νὰ τηρήσουν τὶς δεσμεύσεις ποὺ ἀνέλαβαν πέρυσι τὸ καλοκαίρι».
Συνέχεια

Βασικοὶ κανόνες πτωχευτικοῦ δικαίου ἐν τῇ €υρω-ἀποικίᾳ

ΟΤΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ: Ο ιδιοκτήτης μένει στην Ευρώπη της γειτονιάς του με εφιάλτες τα χρέη του και καταδιώκεται απο τους πάντες, ενώ οι υπάλληλοι του, μένουν χωρίς δουλειά.

ΟΤΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ ΜΙΑ Α.Ε. ή ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ: Ο ιδιοκτήτης μένει Ελβετία, τα κέρδη του στο Κατάρ και απειλεί με ομαδικές απολύσεις για παραγραφή των οφειλών του, προνομιακή υποστήριξη και νέα θαλασσοδάνεια. Σε αντίθετη περίπτωση οι υπάλληλοί του μένουν χωρίς δουλειά. Συνέχεια

Ἡ ΓΕΝΟΠ …χαρίζει τὴν ΔΕΗ!!!

Σήμερα, ἀπὸ τὶς 10:00 ἔως τὶς 13:00 ἡ ΓΕΝΟΠ κατεβάζει διακόπτες γιὰ νὰ …«ἀντιδράσῃ», λέει, κατὰ τοῦ ξεπουλήματος τῆς ΔΕΗ.
Ναί, δὲν μᾶς κάνουν πλάκα!!!

Ἡ ΓΕΝΟΠ ...χαρίζει τὴν ΔΕΗ!!! Συνέχεια