Τὸ 2012 δημοσιεύσαμε ἕνα ἄρθρον, ἀναφορικῶς μὲ τὸν ῥόλο τῆς Treuhand στὸ ξεπούλημα τῆς περιουσίας τῶν Ἀνατολικογερμανῶν, γιὰ τὸν ὁποῖον ἐλάχιστα μάθαμε στὴν πορεία τοῦ χρόνου.
Τὸ μόνον ποὺ διεπίστωσαν οἱ Γερμανοί, κατόπιν ἑορτῆς, ἦταν πὼς τοὺς εἶχαν λεηλατήση κανονικότατα ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῶν ἀποκρατικοποιήσεων, τοῦ ἐκσυχρονισμοῦ καὶ τῆς εὐρωπαιο-ποιήσεώς τους.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: πλιάτσικο
Περὶ ἐθνικῆς κυριαρχίας
Το περιστατικό, ίσως το έχω ξαναγράψει, αλλά η επανάληψη μήτηρ μαθήσεως, έχουν πεί κάποιοι σοφοί.
Εκείνη την ιστορική εποχή που ο Μητσοτάκης προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να ξεπουλήσει τον ΟΤΕ στην ALCATEL των Αμερικανών και σε όποιον άλλον, εν πάσει περιπτώσει, θάχωνε τα περισσότερα κάτω από το τραπέζι, είχα την τύχη να μείνω στο πόδι του Γιάννη Ρουμπάτη, στην ραδιοφωνική εκπομπή που είχε στο Σκάϊ («κι αύριο μέρα είναι»), όταν εκείνος έφυγε για κάποιο ταξίδι.
Συνέχεια
Ἐπιστολὴ πρὸς Ἠλιθίους
Ο εκάστοτε υπουργός Μονάρχης θα αποφασίζει για το αν θα πουληθούμε ή θα «αξιοποιηθούμε» από ξένους επενδυτές-
Η Βρυξελλοκρατία και οι ηλίθιοι υπήκοοι του Νότου.

Π@ῦστρες τοῦ Κοινοῦ Ποινικοῦ Δικαίου…
Αναλαμβάνω, λοιπόν, πάλι το θάρρος να βγώ μπροστά και να πώ, σ’ όλα αυτά τα μεταλλαγμένα κωλορουφιανοειδή συριζόπανα, ότι αν δεν αντιδράσουν σ’ αυτή την λαίλαπα ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας και στον Αρμαγεδώνα των περικοπών σε συντάξεις και μισθούς, είναι γαμημένοι από κούνια, αυτοί, οι γυναίκες τους, τα παιδιά τους, τα σπίτια τους και τέσσερα τετράγωνα.
Αναλαμβάνω, επίσης, το θάρρος, να πώ σ’ αυτές τις νυφίτσες της Νουδούλας, των Φώφηδων, των οπαδών του Στραυρογκρίλου, των ΚΚΕδων, των Χρυσαυγιτών και του αλσχαϊμερίστα Λεβέντη, ότι κι αυτοί γαμιούντ@ι από κούνια, αν νομίζουν ότι θα μας παραμυθιάσουν, είτε καταψηφίζοντας το σχετικό νομοσχέδιο είτε δηλώνοντας «παρών» είτε δηλώνοντας ασθένεια κατά την ψήφιση.
Συνέχεια
Δημοπρατήριον ἡ «Γενικὴ Γραμματεία Ἐσόδων»!
Κι ἐκεῖ ποὺ συζητοῦμε μὲ φίλο τηλεφωνικῶς μὲ ῥωτᾶ ἐὰν γνωρίζω κάτι γιὰ τοὺς πλειστηριασμοὺς ποὺ ξεκίνησαν καὶ ποὺ ἤδη ἐμφανίζονται στὴν κεντρικὴ σελίδα τῆς Γενικῆς Γραμματείας Ἐσόδων…
Κυνηγώντας τὸ …«μαῦρο χρῆμα»!!!
Δεν ξέρω τι εννοούν, αναφερόμενοι στις διάφορες λίστες φοροφυγάδων που έβγαλαν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, ο Αλέξης και ο Κούλης, υποστηρίζοντας ότι ο ένας ήταν καλλίτερος από τον άλλον στην είσπραξη μέρους αυτών των χρημάτων, που δεν ξεπερνούν τις μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.