Όλες οι κυβερνήσεις του κόσμου είναι καταχρεωμένες στους τοκογλύφους κι αναζητούν αγωνιωδώς νέους πόρους, νέα προσχήματα για να αυξήσουν τους φόρους.
Οι τοκογλύφοι επινόησαν την «υπερθέρμανση», την υποστήριξαν επικοινωνιακά σε παγκόσμια κλίμακα με την βοήθεια πουλημένων επιστημόνων κι ενώ η μέση θερμοκρασία της Γης πέφτει, ενώ αυξήθηκαν οι πάγοι, ενώ άρχισε να χιονίζει ακόμη και στην Σαχάρα, αυτοί θα συνεχίσουν να αυξάνουν τους περιβαλλοντικούς φόρους.
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: πλιάτσικο
Ἴδιες τακτικὲς ξεπουλήματος σὲ ΟΤΕ καὶ ΔΕΗ!!!
Όπως έκαναν με τον ΟΤΕ έτσι ακριβώς κάνουν και με την στρατηγικής σημασίας Δημόσια Εταιρεία Ηλεκτρισμού…
Ξεκινούν το ξεπούλημα αρχικά του 49% για να ακολουθήσει και το υπόλοιπο λίγο αργότερα και μακριά από τα φώτα της Δημοσιότητας.
Παραδίδουν στους ξένους κερδοσκόπους την διανομή του ηλεκτρικού ρεύματος, δηλαδή τα τεράστια δίκτυα παροχής ρεύματος ακόμα και στην τελευταία καλύβα επί Ελληνικού Εδάφους. Τα δίνουν στους ξένους αφού φρόντισαν να φτωχοποιήσουν τους Έλληνες ώστε να μην μπορούν να συμμετέχουν στην ιδιωτικοποίηση.
Πῶς …«σώνεται» ἡ Οὐκρανία;
Οι πολιτισμένοι Ευρωπαίοι σκότωσαν 9000 Ουκρανούς, γκρέμισαν πόλεις κι εκτόπισαν σχεδόν 3.000.000 ανθρώπους για να καταφέρουν να παραδώσουν την εξουσία σε σιωνιστές και να αλυσοδέσουν την Ουκρανία στους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς, στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Εὐτυχῶς ποὺ δὲν …χάσαμε τὶς καταθέσεις!!!
Τὰ distressed funds ποὺ ἅρπαξαν τὰ ἐπιχειρηματικὰ (καὶ ὄχι μόνον) δάνεια, τὸ ἔκαναν μετὰ τὸ τρίτο bailout τῶν τραπεζῶν, οὐσιαστικὰ μὲ χρήματα τῶν Ἑλλήνων φορολογουμένων.
Τὸ γνωστὸ παραμῦθι τῶν εὐρωλιγούρηδων πὼς «ἂν χρεωκοποῦσαν οἱ τράπεζες θὰ χάναμε τὶς καταθέσεις μας» κατέῤῥευσε ὁριστικά, καθὼς τις καταθέσεις μας καὶ ὄχι μόνον, τὶς ἅρπαξαν ἐδῶ καὶ πέντε χρόνια μὲ τὸ παραπάνω, μέσῳ τῆς ἄγριας φοροεπιδρομῆς καὶ τῆς ληστείας τῶν ἀσφαλιστικῶν ταμεόων, τῶν μικροομολογιούχων κ.ο.κ. Συνέχεια
Εἴδη ὑδρεύσεως μόνον στὸ …Ἰσραήλ!!!
Ποια θα ήταν η τύχη του πλανήτη χωρίς τον Νετανιάχου;;
Καλεί τους ηγέτες να αγοράσουν τεχνολογίες υδεύσεως και αρδεύσεως από το Ισραήλ.
Ὁ πολιτικὸς κόσμος τῆς χώρας …πεντακαθαρίδης!!!
Ούτε ένας πολιτικός, ούτε ένας Δήμαρχος, ούτε ένας Δημοσιογράφος, ούτε ένας Καναλάρχης, ούτε ένας Τραγουδιστής πίστας… ανάμεσα στους εκατομμυριούχους.
Διαμάντια όλοι τους… Πεντακάθαροι.



