Κάπως δύσκολο, ἀλλά, γιὰ τοὺς πσωῤῥοπληγμένους ὑπαρκτά.
Τὸ ζήτημα τοῦ ἐὰν ὑπάρχουν τὰ καταπιστεύματα, ἢ ὄχι, τὸ ἔχουμε πολλάκις ἀναλύσει, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον παραμένουμε χώρα ἐν χρεωκοπίᾳ καὶ γιὰ αὐτὸν τὸν λόγο θὰ δοῦμε καὶ θὰ ἀκούσουμε πολλά.
Δὲν πάει ἄλλως τὲ καιρὸς ἀπὸ τότε ποὺ ὁ στουρναροστουρνάρης, ἀπὸ βήματος βουλῆς, μᾶς ἐνημέρωνε γιὰ 550 δισεκατομμύρια, ποὺ ἔχουμε λάβει ἤδη (ἀλήθεια, πῶς; πότε; ποῦ;) καὶ πού, κατ’ αὐτὸν καὶ τοὺς ἐργοδότες του, πρέπει νὰ πληρώσουμε…
(Ναί, δὲν ξέρω ποιὸς ἦλθε, ἀλλὰ γιὰ τὸ στουρναροστουρνάρι γνωρίζω πὼς θὰ τρέχη νὰ σωθῆ μὲ τὸ ἐλικόπτερον!!!) Συνέχεια →