Ὅ,τι χρειάζεται γιὰ νὰ ἀναλάβῃ τὴν ἐξουσία ὁ ΣΥΡΙΖΑ!!!

«…Για το καλό μας ρε γαμώτο….

…..Ο κ. Σταθάκης μιλώντας σήμερα στον Ρ/Σ realfm, είπε ότι μπορεί να εκλεγεί τώρα ΠτΔ και να πάμε μετά σε εκλογές περί την Άνοιξη (λίγο πριν, λίγο μετά, αλλά όχι τον Φθινόπωρο, έτσι είπε). Αυτή η θέση είναι άλλη μια (από τις πολλές) πολιτική κυβίστηση του ΣΥΡΙΖΑ που πλησιάζει όλο και πιο πολύ προς τις θέσεις Σαμαρά….» Συνέχεια

Οἱ FEMEN τοῦ Soros στρέφονται κατὰ τῶν …θρησκειῶν ἐκτὸς αὐτῆς τῶν …«περιουσίων»!!!

ΟΙ FEMEN ΤΟΥ SOROS  ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ …ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΩΝ …«ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ»!!!

Οι FEMEN του Soros έχουν …«επιχειρήματα» εναντίον ΟΛΩΝ των μεγάλων θρησκειών, πλην της θρησκείας της εκλεκτής φυλής,  απ’ όπου πέφτει και το ρευστό.
Όχι στον Χριστιανισμό, όχι στο Ισλάμ …
Για τον Σιωνισμό…ούτε κουβέντα. Συνέχεια

ΟΛΑ τὰ σφάζουν οἱ τζιχαντιστὲς ἐκτὸς ἀπὸ …«περιουσίους»!!!

ΟΛΑ ΤΑ ΣΦΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ …«ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥΣ»!!!

Οι …δήθεν Ισλαμιστές συνεχίζουν να σφάζουν μουσουλμάνους, κι ενώ έχουν κυκλώσει το Ισραήλ από παντού, (ΣΥΡΙΑ – ΣΙΝΑ)  δεν …τολμούν, όχι τρίχα να ακουμπήσουν, αλλά ούτε καν να …πιάσουν στο στόμα τους την λέξη Ισραήλ. Συνέχεια

ΔΕΝ χρειαζόμαστε κοινωνικὸ κράτος ἀλλὰ …σύμφωνο συμβιώσεως!!!

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΛΛΑ …ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΕΩΣ!!!

Τόσες φορές έπεσε στην αντίληψή σας να υπάρχει θέμα φόρου κληρονομιάς μεταξύ ζεύγους ομοφυλοφίλων;
Πόσους ομοφυλοφίλους γνωρίσατε με σταθερούς δεσμούς, πολλών ετών, που να κατέστησαν αναγκαία κι επείγουσα νομοθετική ρύθμιση από το κράτος εν μέσω οικονομικής καταστροφής;

Η κυβέρνησή μας όμως είναι πολύ μπροστά.
Αφού έλυσε όλα τα προβλήματα και δικαίωσε τις 6.000 αυτοκτονίες φορολουμένων, νομοθετεί πλέον για τα κληρονομικά θέματα των ομοφυλοφίλων.  Όχι φυσκά λόγω πολιτισμού αλλά γιατί ήταν στα …ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ των ξένων τοκογλύφων.
Συνέχεια

Καμμία ἐλπίδα…

ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ…

Σκηνοθεσία και θέατρο παντού. 

Το σύστημα δοκιμάζει τις δυνατότητες αντίληψης του κοσμάκη.
Καμμία ελπίδα…
Συνέχεια

Οἱ Anonymous ἦσαν πάντα τσιράκια τῆς …Νέας Τάξεως.

ΟΙ ANONYMOUS ΗΣΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ …ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ.

Στις αρχές του Απρίλιου του 2012 είχα γράψει ότι οι Anonymous είναι ΜΕΓΑΛΗ απάτη, την ίδια στιγμή που το MEGA είχε αφιερώσει δύο ολόκληρες εκπομπές για να τους αναδείξει και να τους καθιερώσει στην συνείδηση και του τελευταίου Έλληνα, ως …«αυθεντικό κι αντισυστημικό» κίνημα χάκερ. Συνέχεια